Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 08 oktober 2015 @ 10:28:

[...]

Wie draagt er nou bh's. Ik gooi ze gewoon over m'n schouders.
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
http://www.nrc.nl/nieuws/ ... oten-hoogste-aantal-ooit/

Vorig schooljaar zijn 124 basisscholen gesloten - hoogste aantal ooit
Je bent niet de enige Cor.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind dit interessanter dan de abc-tjes!
Ik kom weer even wat belachelijks posten
quote:roan2013 schreef op 08 oktober 2015 @ 10:09:

[...]

Eens!

Het was hier echt heel stil... Ook doordat jij er even niet was Kia
quote:TardarSauce schreef op 08 oktober 2015 @ 10:35:

quote:-RoseRed- schreef op 08 oktober 2015 @ 10:37:

[...]

Ik moet zeggen, het werkt wel. Ik heb dit ding niet maar wel een kleine plee dus ik dacht ik zet mijn voeten tegen de muur ipv op de grond, zelfde effect.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:ikeaverslaafde schreef op 08 oktober 2015 @ 10:24:

Het gevoel bespied te worden is niet fijn, maar ik denk wel dat men er op een forum bij stil moet staan dat het een OPENBAAR forum betreft, dus dat iedereen kan meelezen, ook gekken.Heb je helemaal gelijk in. Voortaan dus alleen dingen schrijven die iedereen mag weten. En die niet op de één of andere manier heel raar bij mijn kinderen terecht kunnen komen.

quote:Corona67 schreef op 08 oktober 2015 @ 10:32:

[...]

Ik niet!

(Nou ja, soms wel.. maar dit is een openbaar forum, dus dat ga ik hier niet neerzetten)
quote:-RoseRed- schreef op 08 oktober 2015 @ 10:35:

http://www.nrc.nl/nieuws/ ... oten-hoogste-aantal-ooit/

Vorig schooljaar zijn 124 basisscholen gesloten - hoogste aantal ooit

Weet niet of ik dit ooit al tegen je gezegd heb...:

Welkom en hoi
Rose red... Dat is die enge mini-serie-film whatever toch?

Dat muziekje doet me er altijd aan denken
quote:MadameHooch schreef op 08 oktober 2015 @ 10:40:

[...]

Heb je helemaal gelijk in. Voortaan dus alleen dingen schrijven die iedereen mag weten. En die niet op de één of andere manier heel raar bij mijn kinderen terecht kunnen komen.

Ja of de Kittlerknokploeg inhuren om de roddelaars tegels van dichtbij de laten bekijken en daarna kussen erop.

Oh en nu toch over eng:

Wij zijn ook aanbeland in 2015 en hebben Netflix ontdekt met daarbij dus the walking dead...

Mijn man is niet van de "eng" en ik wel, maar dit wil hij wel kijken...helemaal tegen mij aangeplakt.

Lekker hoor

Maar goed, ik ben dus best wel gemeen en als het ook maar enigzins spannend lijkt te worden ga ik 'm knijpen en durft hij amper te kijken nog

Stoere vent heb ik dan nog hè
Ah Hooch glad to have you back!

En meelezert aka roddelkleppert nou gefeliciteerd he dat heb je mooi voor elkaar. Ik wil hier nu wat dingetjes typen maar dan krijg ik weer een waarschuwing enzo.

Trouwens stoeptegels zijn echt prachtig! Evenals stoelen. Je moet wel uitkijken want je kan met een stoel best je hoofd pijn doen.
121: Modernisering landbouwbedrijven: Wat is ‘de markt’?

Maatregelfiche 121 Modernisering landbouwbedrijven

bepaalt dat er geen steun zal worden verleend voor investeringen gericht op een productieverhoging waarvoor op de markt geen normale afzetmogelijkheden kunnen worden gevonden. Wat is in deze context de ‘markt’ (lokaal, nationaal, EU, internationaal)?

De ‘markt’ is de context van dit fiche een breed begrip: het gaat om afzetmogelijkheden binnen én buiten de EU. De ‘bewijslast’ dat er sprake is van normale afzetmogelijkheden ligt bij de aanvrager.
quote:roan2013 schreef op 08 oktober 2015 @ 10:48:

Oh en nu toch over eng:

Wij zijn ook aanbeland in 2015 en hebben Netflix ontdekt met daarbij dus the walking dead...

Mijn man is niet van de "eng" en ik wel, maar dit wil hij wel kijken...helemaal tegen mij aangeplakt.

Lekker hoor

Maar goed, ik ben dus best wel gemeen en als het ook maar enigzins spannend lijkt te worden ga ik 'm knijpen en durft hij amper te kijken nog

Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Hahahaha Roan ik vind het wel schattig klinken =)
quote:charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 10:45:

[...]

Ja of de Kittlerknokploeg inhuren om de roddelaars tegels van dichtbij de laten bekijken en daarna kussen erop.

[afbeelding]

[afbeelding]

Knokkuh!

Soort van kussen erop .

Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
The 120 film format is a roll film which is nominally 60 mm wide (in fact, about 61 mm, or 2.4 inches). The film is held in an open spool originally made of wood with metal flanges, later with all-metal, and finally with all-plastic. The length of film is typically 30 inches (760 mm) up to 32–33 inches (810–840 mm),[1] attached to a piece of backing paper longer and slightly wider than the film. The backing paper protects the film while it is wound on the spool, with enough extra length to allow loading and unloading the roll in daylight without exposing any of the film. Frame number markings for three standard image formats (6×4.5, 6×6, and 6×9; see below) are printed on the backing paper.
Volgens mij heb ik vorige weken iets gemist, want Angela heb ik ook al even niet gezien. Is zij ook anoniem, of heeft zij haar absentie netjes aangevraagd?
quote:roan2013 schreef op 08 oktober 2015 @ 10:48:

Oh en nu toch over eng:

Lekker hoor

Mijn man werd bij 'it' ook opeens heel klef. 'Gezellig toch, dat ik even tegen je aankruip?'. Jajajaja
quote:TardarSauce schreef op 08 oktober 2015 @ 10:53:

Hahahaha Roan ik vind het wel schattig klinken =)Is hij ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven