Napraattopic deel 37

25-09-2015 09:45 2978 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 08 oktober 2015 @ 10:51:

[...]

Tot op zekere hoogte mee eens. Wat betreft je eigen gezin/familie. Maar daarna houdt het wat mij betreft echt op.weet je dat zeker?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Kia-Ora schreef op 08 oktober 2015 @ 11:44:

[...]

Ben je een Mod die ook gezellig met het "klootjesvolk" op het strafbankje mag gaan zitten ?

Nee, maar zonder gein wat een ellende... ik kan me en wil me niet indenken hoe ik zou reageren als sommige dingen die ik hier lees uit de mond van een collega zouden rollen. Daar wordt je toch verdrietig van .

Alsjeblieft geen mod zeg

Heel naar, ben vorig jaar met de zoveelste pietendiscussie best wel geschrokken van reacties van mensen waar ik het totaal niet van verwachtte.
quote:Kia-Ora schreef op 08 oktober 2015 @ 10:59:

[...]

Het enige voordeel van nu niet werken ís dat ik deze nare kortzichtigheid niet dagelijks aan hoef te horen.Fijn dat het nu goed met je gaat.

Was je dan toch nog dikke maatjes geworden met je kamergenootje?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 08 oktober 2015 @ 11:44:

[...]

weet je dat zeker?Ja. Hoezo?
quote:Star schreef op 08 oktober 2015 @ 11:46:

[...]

Alsjeblieft geen mod zeg

Heel naar, ben vorig jaar met de zoveelste pietendiscussie best wel geschrokken van reacties van mensen waar ik het totaal niet van verwachtte.Ik ken dat .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:missie_m schreef op 08 oktober 2015 @ 11:46:

[...]

Fijn dat het nu goed met je gaat.

Was je dan toch nog dikke maatjes geworden met je kamergenootje?Die heb ik laten ontslaan .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 08 oktober 2015 @ 11:44:

[...]

Nee, maar zonder gein wat een ellende... ik kan me en wil me niet indenken hoe ik zou reageren als sommige dingen die ik hier lees uit de mond van een collega zouden rollen. Daar wordt je toch verdrietig van .

Ja verdrietig, maar als je mensen i.r.l. kent dan weet je iig dat er op zich wel een goed hart inzit, en dat het ook vooral onwetendheid en gemakkelijk met de massa meepraten is.

In mijn hobbyclubje hoorde ik wel dat soort geluiden. het is vervelend om in discussie te moeten, als je lekker aan het hobbyen bent, maar ik ga daar wel tegenin, net als hier.

Gelukkig is het een hobby zonder strafbankje.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

ik zie het op FB voorbij komen en dan ook van die vrienden waar ik het eigenlijk ook wel van verwachtte.

gelukkig maar, want over het algemeen verwacht ik eigenlijk dat ik de mensen die ik toevoeg wel enigszins ken.

helaas wordt het dan ook op deze manier bevestigd.

ik vind het overigens te ver gaan om die mensen dan direct te ontvrienden.

iemand kan een andere mening hebben. en als ze die per se willen ventileren dan moeten ze dat vooral doen, maar ik reageer er niet op.

het doet wel iets met hoe ik naar iemand kijk, maar verder: let's agree we disagree.
Die heb ik nog wel op facebook maar op niet volgen neer gezet. Of in een aparte vriendengroep zodat je dat elke keer niet meer hoef te lezen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... -PVV-facebookpagina.dhtml
quote:Star schreef op 08 oktober 2015 @ 10:51:

[...]

Tot op zekere hoogte mee eens. Wat betreft je eigen gezin/familie. Maar daarna houdt het wat mij betreft echt op.Idd, tot op zekere hoogte. En de landsgrenzen zijn daarin wat mij betreft dus gewoon totaal nietszeggend. Omdat er ooit ergens een paar mensen een streepje hebben gezet zijn 'wij' (aan deze kant van dat streepje) nu ineens heel anders dan 'zij' (aan de andere kant van dat streepje)?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Dat vluchtelingen topic heeft echt vrij spel gekregen, ze reageren puur op elkaar. de rest laten ze "links"liggen.
quote:-RoseRed- schreef op 08 oktober 2015 @ 14:26:

Dat vluchtelingen topic heeft echt vrij spel gekregen, ze reageren puur op elkaar. de rest laten ze "links"liggen.Yep. Onbegonnen werk.
Life is short. Eat dessert first.
Ik lees er niet eens meer.

Het 'gekleurden meningen topic' op actueel is nu gezellig.

Daar denkt de TO brekend nieuws te hebben door te onthullen dat de BN-ers aan tafel bij DWDD betaald worden.

Ongelooflijk he?
quote:Eleonora-1 schreef op 08 oktober 2015 @ 15:04:

Ik lees er niet eens meer.

Het 'gekleurden meningen topic' op actueel is nu gezellig.

Daar denkt de TO brekend nieuws te hebben door te onthullen dat de BN-ers aan tafel bij DWDD betaald worden.

Ongelooflijk he?Dat is verhuist naar Entertainment, maar het krijgt al dezelfde onderwerp als vluchtelingen topic, nu ook weer een nieuw topic op actueel, over een opinie, dat had ook makkelijk bij vluchtelingentopic kunnen staan. Zo krijgen ze gewoon vrij spel of een open podium
quote:-RoseRed- schreef op 08 oktober 2015 @ 15:08:

[...]

Dat is verhuist naar Entertainment, maar het krijgt al dezelfde onderwerp als vluchtelingen topic, nu ook weer een nieuw topic op actueel, over een opinie, dat had ook makkelijk bij vluchtelingentopic kunnen staan. Zo krijgen ze gewoon vrij spel of een open podium

Topic op entertainment hebben "de boomknuffelaars" toch al gauw om weten te draaien naar iets positiefs geloof ik?

En bij actueel reageren "ze" alleen maar op elkaar omdat ze gretig gebruik maken van de negeerknop denk ik. Wie je niet ziet, is er niet, zoiets...
En ik maar denken dat ze 1 geheel topic wilden hebben over vluchtelingen
quote:pruttel schreef op 08 oktober 2015 @ 15:13:

[...]

Topic op entertainment hebben "de boomknuffelaars" toch al gauw om weten te draaien naar iets positiefs geloof ik?

En bij actueel reageren "ze" alleen maar op elkaar omdat ze gretig gebruik maken van de negeerknop denk ik. Wie je niet ziet, is er niet, zoiets... struisvogelpolitiek.
quote:doornroosje9 schreef op 08 oktober 2015 @ 14:31:

[...]

Yep. Onbegonnen werk.Hallo Roosje ik kwam trouwens een foto tegen bij iemand waar "haar" op de gay pride was. Zou ze misschien zelf op andere vrouwen vallen, ik weet het eerlijk gezegd niet? Het lijkt wel alsof ze bij alle dingen aan de verkeerde kant (volgens mij is ze ook tegen de staat Israel) staat ik zie de gay pride als een mars naar de hel. Laatst had ik wel een gesprek met iemand die begon zelf over het onderwerp homoseksualiteit en hij wilde het bij mensen eruit slaan daar heb ik wel iets van gezegd en dat ik daar totaal niet achter stond. Ik zei toen ook tegen hem je hoeft er niet achter te staan (wat ik trouwens zelf ook niet doe) maar geweld gaat natuurlijk wel erg ver.
Waarom zou je niet achter mensen staan die zichzelf willen zijn?
quote:doornroosje9 schreef op 08 oktober 2015 @ 15:44:

Waarom zou je niet achter mensen staan die zichzelf willen zijn?Omdat het zondigen is dat zou trouwens best wel eens een reden kunnen zijn dat ze niks met mij van doen wilt hebben omdat ze zelf die levensstijl heeft of erin meedoet.
LIEFDE is LIEFDE, of dat nou tussen man en vrouw is of tussen man en man of tussen vrouw en vrouw, dat maakt helemaal niets uit.

Oordeelt niet, opdat ge niet geoordeeld wordt.
quote:Cateautje schreef op 08 oktober 2015 @ 15:47:

LIEFDE is LIEFDE, of dat nou tussen man en vrouw is of tussen man en man of tussen vrouw en vrouw, dat maakt helemaal niets uit.

Oordeelt niet, opdat ge niet geoordeeld wordt.Ik geloof dat het wel uitmaakt en de bijbel noemt het zelf verkeerd maar dat betekend niet dat ik mensen afkeur. Naastenliefde is ook naar mensen die bv lesbisch zijn maar hun daden kun je niet achter staan.
quote:smalleweg schreef op 08 oktober 2015 @ 15:49:

[...]

Ik geloof dat het wel uitmaakt en de bijbel noemt het zelf verkeerd maar dat betekend niet dat ik mensen afkeur.Het nieuwe testament heeft het van het oude testament overgenomen. Het was Jezus zelf die zei wat ik net schreef en als hij het niet wist, wie dan wel.
quote:Cateautje schreef op 08 oktober 2015 @ 15:47:

Oordeelt niet, opdat ge niet geoordeeld wordt.Helemaal mee eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven