Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Lekker mosterd misschien maar n.a.v. de 'sletjes' discussie (mocht Kensi nog meelezen)

Iemand zei in het algemeen 'hey sletjes' refererend aan de slettenverkiezing. Als jij daar destijds niet aan meedeed, werd je dus automatisch daarmee niet aangesproken.

Zou het zelfde zijn als ik zeg 'hey meisjes' dan weet Corona dat ik hem niet bedoel aangezien er een ventieltje tussen zijn benen hangt. Snappu?
Alle reacties Link kopieren
Man vroeg op de de app of ik even wilde kijken voor tickets, dan kan hij het weekend naar huis. Ik wist niet eens waar hij zit op dit moment . Toch erg, dat je aan je bloedeigen man moet vragen 'Schat, waar ben je eigenlijk?'. Heb het toch maar gevraagd moest hij zelf ook even vragen wat het dichtstbijzijnde vliegveld was, 'want dat bedoelde je toch?'

'... eh.... JA, DAT BEDOELDE IK!! DAT EXACT BEDOELDE IK!!'

Saved by the bell
Al ruim tien minuten geleden aangevraagd
Sletjesdiscussie ben ik even niet op ingegaan. Het hele 'sletjes' heeft hier een geschiedenis, als je die niet weet kan ik me op zich voorstellen dat je sletjes niet netjes vind, maar om het je dan persoonlijk aan te trekken vind ik toch weer een stapje te ver. Vervelend dat Kensi het wel zo ervaren heeft, en ik hoop dat ze evengoed mee blijft doen, maar dat is dus het nadeel van aanhaken in een lang lopend topic, dat je niet op de hoogte bent van sommige 'inside information'.
De mods zijn aan het werk!!

[img]http://www.tvvantoen.nl/wp-content/uplo ... screen.jpg[/img]
Niet op de hoogte zijn is 1 ding, maar je kan dan ook ff vragen waarop dat slaat in plaats van je conclusies te trekken. Heel jammer want daardoor gaat iemand zich onterecht gepest of gekleineerd voelen terwijl er niks aan de hand is. En dat gun ik haar gewoon niet want dat is een kutgevoel.
Maar nog niet begonnen met de plaatjesplakrechtenuitdeelfase
Tardar, dat bedoel ik. Als ze er naar gevraagd had was het meteen duidelijk dat het niet persoonlijk bedoeld was. Het is niet bepaald een standaard binnenkomer, dus de kans dat er een geschiedenis aan vast zit is best groot. En anders was iemand meteen gewezen op de ongepastheid van deze binnenkomer. Van alle kanten duidelijkheid.

Kensi, ik hoop dat je je niet hebt laten afschrikken
[img]http://www.tvvantoen.nl/wp-content/uplo ... screen.jpg[/img]
Zijn de mods op vakantie en mogen we gaan plunderen? Oude topic was net ook nog gewoon open.
O hij zit dicht inmiddels nou dan verwacht ik de plaatjes ook zo Hooch
quote:MadameHooch schreef op 09 oktober 2015 @ 08:59:

Man vroeg op de de app of ik even wilde kijken voor tickets, dan kan hij het weekend naar huis. Ik wist niet eens waar hij zit op dit moment . Toch erg, dat je aan je bloedeigen man moet vragen 'Schat, waar ben je eigenlijk?'. Heb het toch maar gevraagd moest hij zelf ook even vragen wat het dichtstbijzijnde vliegveld was, 'want dat bedoelde je toch?'

'... eh.... JA, DAT BEDOELDE IK!! DAT EXACT BEDOELDE IK!!'

Saved by the bell
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Emeritus, fijn dat je er weer bent
quote:MadameHooch schreef op 09 oktober 2015 @ 09:07:

Sletjesdiscussie ben ik even niet op ingegaan. Het hele 'sletjes' heeft hier een geschiedenis, als je die niet weet kan ik me op zich voorstellen dat je sletjes niet netjes vind, maar om het je dan persoonlijk aan te trekken vind ik toch weer een stapje te ver. Vervelend dat Kensi het wel zo ervaren heeft, en ik hoop dat ze evengoed mee blijft doen, maar dat is dus het nadeel van aanhaken in een lang lopend topic, dat je niet op de hoogte bent van sommige 'inside information'.Ze had ook kunnen vragen waarom dat gezegd werd, ipv het zo op zichzelf te betrekken.
quote:roan2013 schreef op 09 oktober 2015 @ 08:49:

[...]

I object Smaken verschillen, dus zakjes Venco ook
quote:roan2013 schreef op 09 oktober 2015 @ 08:56:

[afbeelding]

dies dan wel stoer!!
Jaaaaa ze kan plakken!
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:TardarSauce schreef op 09 oktober 2015 @ 08:59:

Lekker mosterd misschien maar n.a.v. de 'sletjes' discussie (mocht Kensi nog meelezen)

Iemand zei in het algemeen 'hey sletjes' refererend aan de slettenverkiezing. Als jij daar destijds niet aan meedeed, werd je dus automatisch daarmee niet aangesproken.

Zou het zelfde zijn als ik zeg 'hey meisjes' dan weet Corona dat ik hem niet bedoel aangezien er een ventieltje tussen zijn benen hangt. Snappu?Denk je dan he...
quote:MadameHooch schreef op 09 oktober 2015 @ 09:09:

Maar nog niet begonnen met de plaatjesplakrechtenuitdeelfase Je krijgt kreeg toch een mail als je mag plakken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven