Werk & Studie alle pijlers

Onderwerp voor eindwerk

10-10-2015 13:15 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen,

Misschien kan iemand mij helpen hiermee? Volgend jaar zou ik mijn eindwerk voor graduaat informatica (optie netwerkbeheerder) doen. Ik wou van jullie enkele ideeën hebben voor een onderwerp. Ik zou een theoretisch eindwerk maken. Hopelijk heeft iemand hier al ervaring mee.

Alvast bedankt!

Groeten
Ehm. Doe lekker zelf je huiswerk ofzo?
Sla je boek op drie plekken open et voilà drie onderwerpen. Dacht je nou echt dar wij je huiswerk gaan doen? Wat vond kr de afgelopen jaren interessant? Lees er eens wat artikelen over, dan kom je vast op een idee. Dit zul je echt zelf moeten doen. Hop hop, aan de slag!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
first things first
Je bent zelf een theepot
Je gaat naar je begeleider/promotor en kijkt daar wat werken in van anderen voor de structuur en wat er van je verwacht wordt. Meestal kunnen zij ook diverse onderzoekssuggesties aandragen.
Vraag eens rond op je eigen school. Daar weten ze precies wat de bedoeling is.
Is dit een Belgische HBO opleiding? (Nee ik ga het niet googlen, want zelf heb je al helemaal geen voorwerk gedaan.)

Doe inspiratie op door het lezen van andere, bestaande eindwerkstukken of lees wetenschappelijke artikelen.

Houd een schriftje bij en noteer steeds dingen die je interessant lijken.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven