Zwanger?
zondag 11 oktober 2015 om 00:05
Haihai lady's!
Ik heb een vraagje,
Ik slik de pil al 2 maanden door, de huisarts zei dat dit geen kwaad kon. Nou heb ik donderdag avond seks gehad, en nu zaterdag avond kom ik erachter dat de vrijdagavond de pil vergeten ben.. ik heb deze alsnog genomen dus 2 pillen geslikt zaterdag avond. Kan ik nu toch zwanger zijn? En vanaf wanneer zou ik eventueel z'n test kunnen doen? Ik heb namelijk geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden.
Ik heb een vraagje,
Ik slik de pil al 2 maanden door, de huisarts zei dat dit geen kwaad kon. Nou heb ik donderdag avond seks gehad, en nu zaterdag avond kom ik erachter dat de vrijdagavond de pil vergeten ben.. ik heb deze alsnog genomen dus 2 pillen geslikt zaterdag avond. Kan ik nu toch zwanger zijn? En vanaf wanneer zou ik eventueel z'n test kunnen doen? Ik heb namelijk geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden.
zondag 11 oktober 2015 om 00:09
1 pil vergeten is niet heel erg, dus de kans dat je zwanger bent is heel klein. Dat kun je op je strips zien wanneer je ongesteld moet worden. Als je strip op is moet je eigenlijk ongesteld worden, maar jij slikt hem dan door ipv een stopweek. Dus gewoon kijken hoever je bent met je strip en dan zou ik 2 weken na einde strip testen.
zondag 11 oktober 2015 om 00:37
quote:Femke1234 schreef op 11 oktober 2015 @ 00:35:
Foutje vivapimpelmees hoe verander ik dit?
En ik heb de bijsluiter dus niet meer.. op mijn pilstrip zelf staat ethinylestradiol/levanorgestrel Sandoz 0,03/0,15 mg, filmomhulde tabletDan Google je de bijsluiter. Staat gewoon op internet.
Foutje vivapimpelmees hoe verander ik dit?
En ik heb de bijsluiter dus niet meer.. op mijn pilstrip zelf staat ethinylestradiol/levanorgestrel Sandoz 0,03/0,15 mg, filmomhulde tabletDan Google je de bijsluiter. Staat gewoon op internet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 11 oktober 2015 om 21:58
quote:SpringDing schreef op 11 oktober 2015 @ 09:06:
Nooit twee pillen slikken om in te halen, dat geldt voor alle medicijnen. Heeft geen enkel nut.
Eh, voor de pil moet dat dus soms wel, staat ook gewoon in de bijsluiter.
Bijvoorbeeld:
http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h08204.pdf
Of het voor TO ook geldt moet ze in haar eigen bijsluiter opzoeken.
Nooit twee pillen slikken om in te halen, dat geldt voor alle medicijnen. Heeft geen enkel nut.
Eh, voor de pil moet dat dus soms wel, staat ook gewoon in de bijsluiter.
Bijvoorbeeld:
http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h08204.pdf
Of het voor TO ook geldt moet ze in haar eigen bijsluiter opzoeken.