Gezondheid alle pijlers

Zwanger?

11-10-2015 00:05 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haihai lady's!

Ik heb een vraagje,

Ik slik de pil al 2 maanden door, de huisarts zei dat dit geen kwaad kon. Nou heb ik donderdag avond seks gehad, en nu zaterdag avond kom ik erachter dat de vrijdagavond de pil vergeten ben.. ik heb deze alsnog genomen dus 2 pillen geslikt zaterdag avond. Kan ik nu toch zwanger zijn? En vanaf wanneer zou ik eventueel z'n test kunnen doen? Ik heb namelijk geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden.
1 pil vergeten is niet heel erg, dus de kans dat je zwanger bent is heel klein. Dat kun je op je strips zien wanneer je ongesteld moet worden. Als je strip op is moet je eigenlijk ongesteld worden, maar jij slikt hem dan door ipv een stopweek. Dus gewoon kijken hoever je bent met je strip en dan zou ik 2 weken na einde strip testen.
Zwanger kan je zeker niet zijn nu. Hooguit aan het innestellen. Maar het zal wel loslopen.

Waarom staat dit onder sex?
Lees in de bijsluiter of een map wel of niet gewenst is.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Foutje vivapimpelmees hoe verander ik dit?

En ik heb de bijsluiter dus niet meer.. op mijn pilstrip zelf staat ethinylestradiol/levanorgestrel Sandoz 0,03/0,15 mg, filmomhulde tablet
quote:Femke1234 schreef op 11 oktober 2015 @ 00:35:

Foutje vivapimpelmees hoe verander ik dit?

En ik heb de bijsluiter dus niet meer.. op mijn pilstrip zelf staat ethinylestradiol/levanorgestrel Sandoz 0,03/0,15 mg, filmomhulde tabletDan Google je de bijsluiter. Staat gewoon op internet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee, niet zwanger. Stel je zou sex hebben op de eerste dag van je stopweek. Dat is veilig. Maar jij slikt de pil door. Dus, geen zorgen.
Nooit twee pillen slikken om in te halen, dat geldt voor alle medicijnen. Heeft geen enkel nut.
quote:SpringDing schreef op 11 oktober 2015 @ 09:06:

Nooit twee pillen slikken om in te halen, dat geldt voor alle medicijnen. Heeft geen enkel nut.+ 1
quote:SpringDing schreef op 11 oktober 2015 @ 09:06:

Nooit twee pillen slikken om in te halen, dat geldt voor alle medicijnen. Heeft geen enkel nut.

Eh, voor de pil moet dat dus soms wel, staat ook gewoon in de bijsluiter.

Bijvoorbeeld:

http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h08204.pdf

Of het voor TO ook geldt moet ze in haar eigen bijsluiter opzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven