Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Die kale is van deep space 9, dat ging over de avonturen rondom een ruimtestation, ook leuk. Die heb ik gisteren gekocht. Ik stond ook met de original series in mijn handen, maar die koop ik later.
Ik vind trouwens die star trek sleeves echt niet mooi...
Dubbel! Weet nu hoe het moet
anoniem_171981 wijzigde dit bericht op 11-10-2015 12:06
Reden: Dubbel
% gewijzigd
Ik ben begonnen met TNG (ben van 1983) en later kregen we TV10Gold en daar zonden ze TOS uit. De eerste paar afleveringen kwam ik niet meer bij van het lachen, alleen het intro muziekje al. Maar daarna werd ik er helemaal ingetrokken en vond ik het geweldig!

TNG ook heel erg leuk zeker de eerste paar seizoenen toen Gene Roddenberry nog leefde. Na zijn dood merk je dat het utopische beetje uit de afleveringen verdwijnt en het allemaal wat grimmiger werd. Dat vond ik persoonlijk niet zo geslaagd. Ik hield van dat optimistische, happy family gedoe.
quote:neener-neener schreef op 11 oktober 2015 @ 12:03:

Ik vind trouwens die star trek sleeves echt niet mooi...De Star Trek tattoos in dit topic word ik zelf ook niet echt warm van idd. Die Star Wars daarentegen wow die kleuren en de techniek echt prachtig. Alleen jammer dat ik dus niet zo van Star Wars hou.
Ben je ook wel eens naar zo'n convention geweest? Ik heb eens op het punt gestaan, maar ik wilde niet alleen.
Ik noem star wars wel eens de Sound of Music maar dan in space
Alle reacties Link kopieren
Oké, wel de moeite waard dus? Ik keek next generation en voyager altijd met m'n vader

Moet er wel bij zeggen dat ik inderdaad afhaakte doordat het er zo 'nep' uitzag. En het bij mijn pa maar op jeugdsentiment gooide... dus verder dan " Beam me up scotty" kwam ik niet
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:neener-neener schreef op 11 oktober 2015 @ 12:02:

Die kale is van deep space 9, dat ging over de avonturen rondom een ruimtestation, ook leuk. Die heb ik gisteren gekocht. Ik stond ook met de original series in mijn handen, maar die koop ik later.Dat begon me al te dagen
quote:neener-neener schreef op 11 oktober 2015 @ 12:08:

Ben je ook wel eens naar zo'n convention geweest? Ik heb eens op het punt gestaan, maar ik wilde niet alleen.*poef*
Dat is kut
quote:roan2013 schreef op 11 oktober 2015 @ 12:09:

Oké, wel de moeite waard dus? Ik keek next generation en voyager altijd met m'n vader

Moet er wel bij zeggen dat ik inderdaad afhaakte doordat het er zo 'nep' uitzag. En het bij mijn pa maar op jeugdsentiment gooide... dus verder dan " Beam me up scotty" kwam ik niet

Alleen de moeite waard als je door de papier maché en boordkarton heen kan kijken en het in de tijdgeest weet te plaatsen. Nu is het namelijk hopeloos achterhaald. Er is een leuke docu met William Shatner over alle star trek uitvindingen en hoe die de wereld hebben beinvloed. How Techies Changed the world.

Komt er op neer dat door Star Trek een heleboel nerds dingen zijn gaan uitvinden omdat ze er inspiratie van kregen. Wist je dat schuifdeuren ook niet bestonden toen bijvoorbeeld? Waren twee toneelknechten die aan een touwtje trokken als Kirk de brug af marcheerde. Ging vaak ook mis (veel lui vonden Shatner arrogant en trokken dan oeps te laat aan dat touwtje) en dan liep ie er in volle vaart tegenaan want hij moest wel vol zelfvertrouwen op die deur aflopen en niet inhouden.
quote:TardarSauce schreef op 11 oktober 2015 @ 12:14:

[...]

Alleen de moeite waard als je door de papier maché en boordkarton heen kan kijken en het in de tijdgeest weet te plaatsen. Nu is het namelijk hopeloos achterhaald. Er is een leuke docu met William Shatner over alle star trek uitvindingen en hoe die de wereld hebben beinvloed. How Techies Changed the world.

Komt er op neer dat door Star Trek een heleboel nerds dingen zijn gaan uitvinden omdat ze er inspiratie van kregen. Wist je dat schuifdeuren ook niet bestonden toen bijvoorbeeld? Waren twee toneelknechten die aan een touwtje trokken als Kirk de brug af marcheerde. Ging vaak ook mis (veel lui vonden Shatner arrogant en trokken dan oeps te laat aan dat touwtje) en dan liep ie er in volle vaart tegenaan want hij moest wel vol zelfvertrouwen op die deur aflopen en niet inhouden.

William Shatner is wel een hele stoere gast Boston legal vind ik ook leuk door hem en Spader.
Tjee Tard das idd kut.
William shatner werd bij ons pas bekend door rescue 911

Tof dat de eerste star trek zo inspirerend werkte!
Third rock
Rescue 911? Dat ken ik dan weer niet.
Dat was de Shatner hug

Soort van uitgeslapen en wel
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 00:28:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit zijn mijn voetjes! Wauw! Gaaf. Staat het nog ergens voor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven