Kitler de achtste
donderdag 8 oktober 2015 om 12:48
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
zondag 11 oktober 2015 om 20:41
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 20:32:
[...]
Oh jullie mogen mijn situatie wel weten hoor! Ik heb het hier al vaker in topics gegooid dus dan kan dit er ook nog wel bij
De reden waarom ik even op jullie had gereageerd komt omdat ik nu in een rotperiode zit. Ik ben drie maanden geleden bevallen van jongentje en dat is niet goed gegaan. Mijn zoontje is overleden ter wereld gekomen en geen contact meer met de vader. Hij weet het ook niet en zal het ook nooit te weten komen. Het hele verhaal kunnen jullie lezen in het miskraam juli 2015 topic. Daar reageer ik niet meer want dat is een kijk ik ben weer zwanger! Topic geworden. En een maand later is mijn tweede vader plotseling overleden en ik was de enige erfgename. Dus moest ik alles alleen doen. Hij had verder geen familie. Ik was zijn dochter. Niet in naam en ook niet in vlees en bloed maar wel in alle andere dingen. Daarom kan ik wel even een lach gebruiken. En die scheld abc wordt steeds verleidelijker!
[...]
Oh jullie mogen mijn situatie wel weten hoor! Ik heb het hier al vaker in topics gegooid dus dan kan dit er ook nog wel bij
De reden waarom ik even op jullie had gereageerd komt omdat ik nu in een rotperiode zit. Ik ben drie maanden geleden bevallen van jongentje en dat is niet goed gegaan. Mijn zoontje is overleden ter wereld gekomen en geen contact meer met de vader. Hij weet het ook niet en zal het ook nooit te weten komen. Het hele verhaal kunnen jullie lezen in het miskraam juli 2015 topic. Daar reageer ik niet meer want dat is een kijk ik ben weer zwanger! Topic geworden. En een maand later is mijn tweede vader plotseling overleden en ik was de enige erfgename. Dus moest ik alles alleen doen. Hij had verder geen familie. Ik was zijn dochter. Niet in naam en ook niet in vlees en bloed maar wel in alle andere dingen. Daarom kan ik wel even een lach gebruiken. En die scheld abc wordt steeds verleidelijker!
zondag 11 oktober 2015 om 20:43
Wat een verhaal, Lindy, ontzettend heftig. Ik vind een scheld-ABC eigenlijk wel gerechtvaardigd en vooral ook relevant (moet voor de plaatjesplakrechten. Waar mijn berichten relevant waren... géén idee, dus zó relevant hoeven ze blijkbaar nou ook weer niet te zijn of de angels moeten het ook erg educatief gevonden hebben )
zondag 11 oktober 2015 om 20:49
zondag 11 oktober 2015 om 20:53
Dank jullie wel !! De knuffels doen goed! Ja ik weet: Ik reageer wat stroef want moet even in jullie tempo komen en ik heb ook nog een leven ernaast. En een klein ergernisje: Er is een man die mij leuk schijnt te vinden en die stuurt mij nog steeds appjes terwijl ik al gezegd heb dat ik even geen man wil. Gewoon even lekker alleen. Vriendschap oke. Liefde even nee. Ben duidelijk geweest. Maar het kwartje is bij hem nog niet gevallen blijkbaar.
zondag 11 oktober 2015 om 20:57
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 20:53:
Dank jullie wel !! De knuffels doen goed! Ja ik weet: Ik reageer wat stroef want moet even in jullie tempo komen en ik heb ook nog een leven ernaast. En een klein ergernisje: Er is een man die mij leuk schijnt te vinden en die stuurt mij nog steeds appjes terwijl ik al gezegd heb dat ik even geen man wil. Gewoon even lekker alleen. Vriendschap oke. Liefde even nee. Ben duidelijk geweest. Maar het kwartje is bij hem nog niet gevallen blijkbaar.
Blokkeren!
Ons tempo heb je zo , gewoon je leven opgeven .
Fijn dat de knuffels je helpen!
Wat vind jij leuk qua plaatjes? Geldt trouwens ook voor Kensi want dan weet ik wat ik kan zoeken.
Blokkeren!
Ons tempo heb je zo , gewoon je leven opgeven .
Fijn dat de knuffels je helpen!
Wat vind jij leuk qua plaatjes? Geldt trouwens ook voor Kensi want dan weet ik wat ik kan zoeken.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 11 oktober 2015 om 21:00
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 20:53:
Ehm, dat kan hier niet hoor.
En wat Kia zegt, blokkeren die hap.
Komen hier zat knappe mannen langs
Ehm, dat kan hier niet hoor.
En wat Kia zegt, blokkeren die hap.
Komen hier zat knappe mannen langs
zondag 11 oktober 2015 om 21:03
Jeetje Lindy wat heftig.
Ik zat eerst ook in een zwanger groepje. Maar iedereen raakte zwanger en bleef ik dat 'ik wil graag zwanger worden' groepje. En dan vooral lekker klagen hoe zwaar die hele zwangerschap is. Terwijl ik al een jaar probeer en nog helemaal niks en er andere dames waren die nog langer bezig waren. Ik vind dat altijd zo lullig.
Ik zat eerst ook in een zwanger groepje. Maar iedereen raakte zwanger en bleef ik dat 'ik wil graag zwanger worden' groepje. En dan vooral lekker klagen hoe zwaar die hele zwangerschap is. Terwijl ik al een jaar probeer en nog helemaal niks en er andere dames waren die nog langer bezig waren. Ik vind dat altijd zo lullig.
zondag 11 oktober 2015 om 21:05
zondag 11 oktober 2015 om 21:07
Ik wordt moe van die man. Het is een vriend van een goede vriendin van mij. Ik heb hem leren kennen op een oldtimershow en toen vond ie mij meteen al leuk. Zegt ie. Week later op de verjaardag. Niet veel met hem gepraat was te druk met die vriendin haar honden en katten. Weer een week later kom ik erachter dat hij mijn telefoonnummer heeft ontfutseld bij die vriendin. Neem het haar niet kwalijk maar leuk is anders. Toen kreeg ik van hem een app dat ik zo'n leuke ben en dat hij mij niet durfde aan te spreken omdat hij verlegen was omdat er meerdere bij zaten. Maar hij durfde wel later op de dag de vraag te stellen of ik meeging toeren in zijn oldtimer
Heb meteen duidelijk gezegd dat ik niet op een vent zit te wachten maar dat kwartje valt nog niet. Dus zonet nog maar een keer gezegd en dan krijg ik terug: Ja maar je kunt het me niet kwalijk nemen omdat je zo mooi bent! Waar is de kotssmiley! Heb toen gezegd dat hij nodig naar de brillenwinkel moest of even een afspraak bij de arts moest maken. Hij heeft het gelezen maar nog niet gereageerd. Ben benieuwd.
Heb meteen duidelijk gezegd dat ik niet op een vent zit te wachten maar dat kwartje valt nog niet. Dus zonet nog maar een keer gezegd en dan krijg ik terug: Ja maar je kunt het me niet kwalijk nemen omdat je zo mooi bent! Waar is de kotssmiley! Heb toen gezegd dat hij nodig naar de brillenwinkel moest of even een afspraak bij de arts moest maken. Hij heeft het gelezen maar nog niet gereageerd. Ben benieuwd.
zondag 11 oktober 2015 om 21:07
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 21:03:
Jeetje Lindy wat heftig.
Ik zat eerst ook in een zwanger groepje. Maar iedereen raakte zwanger en bleef ik dat 'ik wil graag zwanger worden' groepje. En dan vooral lekker klagen hoe zwaar die hele zwangerschap is. Terwijl ik al een jaar probeer en nog helemaal niks en er andere dames waren die nog langer bezig waren. Ik vind dat altijd zo lullig. I know how you girls feel, unfortunately .
Jeetje Lindy wat heftig.
Ik zat eerst ook in een zwanger groepje. Maar iedereen raakte zwanger en bleef ik dat 'ik wil graag zwanger worden' groepje. En dan vooral lekker klagen hoe zwaar die hele zwangerschap is. Terwijl ik al een jaar probeer en nog helemaal niks en er andere dames waren die nog langer bezig waren. Ik vind dat altijd zo lullig. I know how you girls feel, unfortunately .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 11 oktober 2015 om 21:10
Ik heb dan geen PCOS, maar ik blijf er nu ook n beetje weg. Ben ook al n jaar bezig en nog steeds niet zwanger. Ik wil nu juist afleiding van het zwanger worden via t forum. Ik heb het er met mn man wel genoeg over.
Het steekt toch n beetje als sommige meiden zo klagen over de spanning en dan meteen zwanger raken.
Het steekt toch n beetje als sommige meiden zo klagen over de spanning en dan meteen zwanger raken.
zondag 11 oktober 2015 om 21:10
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 21:09:
Kia: Ga zo door met die mooie mannenplaatjes! Wij hebben dezelfde smaak! Vooral die metroagent van het vorige kitlertopic! Die mag altijd langskomen! By the way: Die man die mij schijnt leuk te vinden die is 46. Ik 33BLOK! 46 is al bijna 50! Hahaha sorry.
Kia: Ga zo door met die mooie mannenplaatjes! Wij hebben dezelfde smaak! Vooral die metroagent van het vorige kitlertopic! Die mag altijd langskomen! By the way: Die man die mij schijnt leuk te vinden die is 46. Ik 33BLOK! 46 is al bijna 50! Hahaha sorry.
zondag 11 oktober 2015 om 21:11
zondag 11 oktober 2015 om 21:12
Ik baal ervan dat in mijn omgeving bijna elke schuimbekkende retard met een gleuf zwanger wordt ook al zijn ze horrible (lees , de gestoorde buurvrouw die tegen haar tweejarige brult 'hou je bek IK BEN HIER DE BAAS GODVERDOMME' en dat ik dat dan dwars door mijn muur kan horen) en ik vind dat ik een hartstikke leuke moeder zou zijn en t lukt niet. Ah well. Ander onderwerp!
Die metro agent wie is dat ? Die vind ik ook niet verkeerd namelijk qua beeldmateriaal.
Die metro agent wie is dat ? Die vind ik ook niet verkeerd namelijk qua beeldmateriaal.