** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.

Zou niet weten waar ik heen moest gaan!
quote:findingnemo schreef op 27 september 2008 @ 12:10:

Zou niet weten waar ik heen moest gaan!
Geen bijzonderheden
quote:Etosha schreef op 27 september 2008 @ 10:58:

Hee Deedee, ook een Zuid-Afrikaan? Interesting! Uit welk deel van ZA komt hij? En hoe heb je hem leren kennen? Je bent de eerste Nederlandse die ik tegenkom die ook iets met een Zuid-Afrikaan heeft!

Hij komt oorspronkelijk uit Durban maar z'n werkgever zit in Jo'burg. Ik heb hem (helaas) leren kennen in het wereldje waar jij en je vriend ook uitkomen. Alleen werkt hij dus bij de concurrent ;)

Ik heb hem leren kennen tijdens mijn vakantie/orientatie naar stage plek/werkplek. Ik volg naast m'n baan een opleiding facility management. Ik kom sinds mijn 16e geregeld in Afrika en zodoende wilde ik graag de opties bekijken voor een stage daar. (Een ex-collega werkt als manager in een lodge in Zambia dus er zijn mogelijkheden al blijft het moeilijk in dat wereldje)

Maar ja een LDR is ook niet altijd even makkelijk *zucht* maar ja dat weet je van te voren

nog maar 49 nachtjes
Ok, ik hoop ook als nieuweling mee te kunnen schrijven al ben ik illegaal. Na een jaar LDR ben ik sinds kort verhuisd om bij m'n Italiaanse vriend te zijn. (ook voor m'n studie, maar m'n vriend was een erg belangrijke reden). Niet naar Italië trouwens! Op dit moment heb ik trouwens wel even een LDR aangezien hij in een lang weekend thuis is en kan ik weer even voelen waarom ik zo blij ben dat we geen echte LDR meer hebben. Maar ik zou graag met mensen willen schrijven die ook een interculturele relatie hebben Ik hoop dat ik met deze reden ook welkom ben!
Deedee, ik weet van een chauffeur die ook overlanding doet die een vriendin heeft in Amsterdam. Die is op dit moment met mijn vriend op reis! Het zal toch niet...?
Oja, en hoezo helaas trouwens, wat dat wereldje betreft?
quote:Etosha schreef op 27 september 2008 @ 12:51:

Deedee, ik weet van een chauffeur die ook overlanding doet die een vriendin heeft in Amsterdam. Die is op dit moment met mijn vriend op reis! Het zal toch niet...?

Nee, woon niet in A'dam Dus als het goed is kan hij niet met hem op reis zijn. (tenzij hij er nog 1 op na houdt)

Maar die van mij is op dit moment wel onderweg.....gisteren vertrokken uit Malawi en nu onderweg naar Dar es Salaam.

Waar zit jou vriend....??
Nou ja het zou makkelijker geweest zijn als hij niet constant onderweg zou zijn. Z'n vorige functie was hij manager in een lodge. Op een vaste plek zijn heeft zo z'n voordelen. Als hij nu in de "bush" zit is hij afgesloten van de buitenwereld. Op de lodge had hij altijd bereik.
Dat zou wel heel erg leuk en toevallig zijn! (te laat)

Nieuwelingen: allemaal welkom en leuk! Maar wel blijven schrijven! Zei zij met een vingertje (er komen zo vaak mensen schrijven, waar we dan met zn allen leuk op reageren en die dan nooit meer terugkomen!)

Merel: als je niet naar Italie bent verhuisd waar woon je dan nu wel?

Deedee: nog iemand om mee af te tellen! 49.. das niet veel meer! Etosha: hoeveel zit jij op?

Jammer dat we niet een automatische aftel dinges kunnen maken aan het begin die dan elke dag automatisch een cijfertje eraf haalt voor degene die weggaan!

Ik moet echt weg, zien jullie aan mijn schrijfgedrag dat ik weereens thius zit te niksen terwijl ik 100000 andere dingen kan doen? En thuis zitten is niet goed voor mn humeur! Heb me net in mijn beste jurkje gehezen, nu nog een makeupje en dan maar hopen dat ik me voel zoals er straks uitzie...
Ah zo, bedoel je dat. Ja, da's helemaal waar. B zit op dit moment in Namibië, doet een simpele Cape to Vic. Omdat hij net hier is geweest en dus heel lang niet in Namibië, is zijn simkaart verlopen. En in de eerste drie, vier dagen van dat stuk kom je geen enkele plek tegen waar je simkaarten kunt kopen. Ik wacht nu dus al sinds maandag tot hij een winkel tegenkomt en mij zijn nieuwe nummer kan sms'en, zodat ik hem kan bellen. Wat dat betreft...

En nee, dan is het dus niet de man die ik gedachten had, zijn naam begint met een E. Kans is trouwens best groot dat ik jouw vriend wel ken! Zo groot is dat wereldje nu ook weer niet, alhoewel ik weinig in het oosten heb gereisd.

He, leuk dit! Iemand die onze situatie echt kan snappen!
Nemo: ik sluit me helemaal bij je aan: blijven schrijven nieuwe dames!

Ik zit ook maar wat thuis in mijn pjama te forummen. Ik moet zo toch ook echt eens gaan douchen en spullen bij elkaar gaan rapen want ik ga dit weekend naar mijn broer en schoonzus. Morgen gaan we naar een kattenshow (waaaaar ga je heen? ach ja...) en vanavond lekker samen eten en bijkletsen.

En voor mij is het nog 78 nachtjes! (Nou ja, 77 tot ik vertrek, 78 tot ik hem weer zie).
Zal ik het weer aanmaken met Gert de safariboer?
Geen bijzonderheden
Is altijd een optie Yas!
Nemo: Ik ben iig van plan te blijven schrijven!! Daarom heb ik eerst een tijdje meegelezen alsvoren ik iets ging schrijven!

Etosha: Het is idd leuk om iemand te treffen die snapt waar je het over hebt. Z'n naam begint met een O dus hij is het zeker niet

Hij zit normaal gesproken voornamelijk in Botswana. (is hij helemaal weg van) Alleen nu tot begin november in het Oosten.

Probeer altijd om geen smsjes te verwachten, maar ja dat blijft soms moeilijk. Het is vooral frusterend als hij mij smst maar dat ik door storing dan niks kan terug sturen!! Grrr af en toe...
Een nieuw topic! En idd, er komen meteen allemaal nieuwe mensen meeschrijven. Leuk!!

Ik ben ook nog vrij 'vers'. Ine, 29, woonachtig in Tirol met mijn zoon van 2. Ben legaal hier gekomen, heb een LDR gehad met een NLer in Noord Holland. Dat is een beetje open en vaag geeindigd, de laatste keer contact was in juni.

Nu heb ik weer contact mijn 'oude scharrel', een Oostenrijker. Of het echt serieus wordt deze keer, weet ik niet zeker. We hebben het in ieder geval gezellig.. Hij werkt in Munchen en we zien elkaar dus ook niet vaak (ook een beetje LDR, toch)..

Zojuist belde mijn baas. Of ik niet eens wilde komen inwerken. Ik weet wel waarom, hij wil weg. Het is rustig in het cafe en als hij mij een uurtje alles heeft laten zien, kan hij lekker zijn gang gaan.. Nou ja, ik doe hier toch weinig nuttigs, dus ik kan best wat voor de kost gaan doen. De oppas komt zo en dan kan ik weg.

Oja, Nemo, leuk plaatje! wilde ik nog zeggen!
quote:Etosha schreef op 27 september 2008 @ 13:14:

Is altijd een optie Yas!

Zou Gert er voor openstaan? Heb hem niet netjes behandeld

Hij zit ook in de bush nu, gheghe.

Ik krijg trouwens mail van boze klanten, of ik het wil oplossen.

Hij heeft aanbetalingen voor safaris in jan en feb niet teruggestort, toen de pleuris uitbrak in Kenya en mensen cancelden.
Geen bijzonderheden
Nee, mensen met een O ken ik geloof ik niet. Voor welke organisatie werkt hij, African Routes? B is nu op pad voor Indaba. En na Namibië staat dus ook Botswana op het programma en dan Zambia. Nog onbekend of hij daarna leeg naar Kaapstad gaat transitten of dat er nog een reis achteraan komt. Ik denk wel het laatste trouwens.

Hoe heb je hem precies leren kennen? Deed je een reis met hem of...?
Hamvraag: is het een negert, net zoals Gert?
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 27 september 2008 @ 13:20:

[...]

Zou Gert er voor openstaan? Heb hem niet netjes behandeld

Hij zit ook in de bush nu, gheghe.

Ik krijg trouwens mail van boze klanten, of ik het wil oplossen.

Hij heeft aanbetalingen voor safaris in jan en feb niet teruggestort, toen de pleuris uitbrak in Kenya en mensen cancelden.

Hoezo krijg jij daar mail van dan?

Vraag is volgens mij qua Gert ook vooral of JIJ er voor open staat, toch?
quote:yasmijn schreef op 27 september 2008 @ 13:22:

Hamvraag: is het een negert, net zoals Gert? Heerlijk, weet je dat ik dat gewoon niet durfde vragen? Is zo beladen soms in ZA, blank of zwart. Maar ik was eigenlijk ook wel nieuwsgierig ernaar ja.
Omdat ik die klanten heb aangebracht.

Ik sta er denk ik niet meer voor open. Ik wil wel, gewoon, nou ja, je snapt me wel

Ik wilde in nov gaan, had ik bedacht nadat ik jeweetwelwie verliet, maar door mijn arm kan dat niet.

Dus wil ik nu januari gaan en dan zien we wel,. hakuna matata.

Maar geen relatie meer, ik kan niet nog eens aan het LDR-ren gaan.
Geen bijzonderheden
Nou ja beladen of niet dat zou voor mij niet veel uitmaken (voor de samenleving wel)....maar hij is blank (en lekker )

Hij werkt voor Drifters.

Ik deed een tour door Botswana. Hij stond daar niet als gids voor gepland, maar ja door omstandigheden moest hij de tour overnemen.

In het begin was het gewoon leuk, maar ja het werd meer dan leuk. Nou ja uiteindelijk kwam van het een het ander.

En waar we nu staan....tja...we weten het eigenlijk niet echt...
anoniem_70404 wijzigde dit bericht op 27-09-2008 13:43
Reden: aangepast
% gewijzigd
Ik was 3 maanden in K toen ik Gert leerde kennen, hij heeft een safaribusiness. En ik ging met hem op safari en van het een kwam het ander.
Geen bijzonderheden
yasmijn: ben ook meerdere malen in kenia geweest, prachtig land!!

Waar heeft Gert z'n business, mombasa of ergens anders?? Al kan ik me niet voorstellen dat ik op een Keniaan zou vallen, maar ja dat dacht ik ook van een Zuid-Afrikaan. haha

niets is zo veranderlijk als de mens.
Finding Nemo: Ik ben zeker van plan om te blijven schrijven! M'n vriend en ik wonen in Zweden waar we allebei studeren. Ik heb hier eerder gewoond, waarbij we elkaar ook hebben ontmoet en hij woont hier ook al een aantal jaar. Iedereen raadde ons het af om een LDR te beginnen (doe ik nu trouwens ook na een heel jaar elkaar missen), maar het was het waard en we zijn gelukkiger dan ooit! Nog 3nachtjes alleen slapen en dan is hij weer thuis!

Ik durfde hiervoor niet echt bij dit topic "in te breken" aangezien het versie nummer zoveel was! Maar nu met een nieuw topic ligt de drempel lager Hoe heeft iedereen z'n LDR leren kennen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven