Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Slaappppppppp
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=RsMgIocbNPU
quote:Corona67 schreef op 15 oktober 2015 @ 05:51:

[afbeelding]

SlaapppppppppWaarom ga je dan ook zo laat naar bed?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nog even flink doorplakken en berichten plaatsen lieve Kitlers want dan kan ik een nieuw topic openen .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 15 oktober 2015 @ 07:49:

[...]

Waarom ga je dan ook zo laat naar bed?laat? Ik lag er al; hartstikke vroeg in..
2829... Moet vandaag lukken toch?
quote:Corona67 schreef op 15 oktober 2015 @ 07:59:

[...]

laat? Ik lag er al; hartstikke vroeg in..Oh dus je was net zoals ik vroeg wakker
Ik heb gisteren aardig mijn best gedaan, toch? En mijn collega-kitlers ook. Moet ook nog dingen als huishouden doen, zo af en toe. Bed is ook al weer een paar maanden geleden, en één keer per kwartaal moet het toch wel minimaal hoor. Gelukkig zijn kinderen nooit zo vies, dus die bedden hoeven maar eens per jaar. Ofzo

O, vorige week deed ik zoon's bed . De dag ervoor waren ze met vriendjes naar het strand geweest, had al zo'n vermoeden dat ik onder de douche niet alle hoekjes en gaatjes geraakt had. Ik trek zijn dekbed weg, en echt, he, gewoon een egale laag zond in zijn bed . Ik wist wel dat ik wat korreltjes gemist had, maar het zag er uit alsof hij gewoon nog een halve zandbak aan zich had kleven. Nou ja, niet alsof dus, er kleefde blijkbaar nog een halve zandbak aan hem. Mazzel voor hem dat dat net die ene keer dit jaar was dat ik het bed deed . Of het was een verzameling van het hele jaar daarvoor natuurlijk, kan ook nog. Die dekbedden sla ik tenslotte ook niet dagelijks weg .

Bij dochter is het trouwens ook altijd een schatvinderij. Ik doe de bedden eens per week, maar wat zij allemaal in een week dat bed in sleept, het lijkt wel een soort berenhol aan het eind van de week. Barbies, knuffels, sokken, knuffels, twee pyjama's, knuffels, barbiekleren, knuffels.... had ik al gezegd dat ze knuffels mee in bed sleept? Ze heeft er denk ik over de 50, ik heb ze een keer proberen 'uit te dunnen' maar ze wist dus stuk voor stuk welke ik weggenomen had. Er zijn er nu een stuk of 30 door oma 'geadopteerd', dat geeft weer wat ruimte op haar kamer. Mijn moeder is een soort crazy cat lady maar dan met knuffels. Mijn man heeft van die smalle plankjes in haar woonkamer gemaakt, helemaal rondom, ongeveer 20 cm van het plafond af. En het staat dus rondom vol met knuffels. En die zijn niet alleen van dochter, veel van mijn oude knuffels staan er ook tussen. Mijn broer had geen knuffels, maar zijn oude autootjes staan er ook. En het ziet er nog leuk uit ook. Al zou ik het zelf niet zo willen hebben hoor. En ze heeft ook gewacht tot na mijn vader's dood voor ze die knuffels de woonkamer in haalde, want pa had ze ook niet op prijs gesteld .
quote:MadameHooch schreef op 15 oktober 2015 @ 08:08:

Ik heb gisteren aardig mijn best gedaan, toch? En mijn collega-kitlers ook. Moet ook nog dingen als huishouden doen, zo af en toe. Bed is ook al weer een paar maanden geleden, en één keer per kwartaal moet het toch wel minimaal hoor. Gelukkig zijn kinderen nooit zo vies, dus die bedden hoeven maar eens per jaar. Ofzo

O, vorige week deed ik zoon's bed . De dag ervoor waren ze met vriendjes naar het strand geweest, had al zo'n vermoeden dat ik onder de douche niet alle hoekjes en gaatjes geraakt had. Ik trek zijn dekbed weg, en echt, he, gewoon een egale laag zond in zijn bed . Ik wist wel dat ik wat korreltjes gemist had, maar het zag er uit alsof hij gewoon nog een halve zandbak aan zich had kleven. Nou ja, niet alsof dus, er kleefde blijkbaar nog een halve zandbak aan hem. Mazzel voor hem dat dat net die ene keer dit jaar was dat ik het bed deed . Of het was een verzameling van het hele jaar daarvoor natuurlijk, kan ook nog. Die dekbedden sla ik tenslotte ook niet dagelijks weg .

Bij dochter is het trouwens ook altijd een schatvinderij. Ik doe de bedden eens per week, maar wat zij allemaal in een week dat bed in sleept, het lijkt wel een soort berenhol aan het eind van de week. Barbies, knuffels, sokken, knuffels, twee pyjama's, knuffels, barbiekleren, knuffels.... had ik al gezegd dat ze knuffels mee in bed sleept? Ze heeft er denk ik over de 50, ik heb ze een keer proberen 'uit te dunnen' maar ze wist dus stuk voor stuk welke ik weggenomen had. Er zijn er nu een stuk of 30 door oma 'geadopteerd', dat geeft weer wat ruimte op haar kamer. Mijn moeder is een soort crazy cat lady maar dan met knuffels. Mijn man heeft van die smalle plankjes in haar woonkamer gemaakt, helemaal rondom, ongeveer 20 cm van het plafond af. En het staat dus rondom vol met knuffels. En die zijn niet alleen van dochter, veel van mijn oude knuffels staan er ook tussen. Mijn broer had geen knuffels, maar zijn oude autootjes staan er ook. En het ziet er nog leuk uit ook. Al zou ik het zelf niet zo willen hebben hoor. En ze heeft ook gewacht tot na mijn vader's dood voor ze die knuffels de woonkamer in haalde, want pa had ze ook niet op prijs gesteld .
quote:charlottew88 schreef op 15 oktober 2015 @ 08:06:

[...]

Oh dus je was net zoals ik vroeg wakker hahaha inderdaad.. Wat een feest
Nou, project 'maar zo'n meisje hoort toch niet op een normale school' is begonnen.

Meisje uit dochter's klas had aangegeven zich gepest te voelen door dochter. Juf had aan de klas uitgelegd wat Asperger inhoudt, en daar ook bij aangegeven dat kinderen met Asperger wel eens andere kinderen nadoen, wel eens te dicht bij ze gaan staan, wel eens slecht luisteren naar degene met wie ze praten, wel eens te vaak aan kinderen zitten zonder door te hebben dat de ander dat niet leuk vind, wel eens woedeaanvallen te kunnen hebben... nou ja, een mooie opsomming die niet specifiek op dochter gericht was maar wel net haar zwakke punten in heden en verleden benoemde zeg maar. Juf had ook een mooi briefje gemaakt met uitleg over Asperger voor de ouders, en waarom kinderen met Asperger wel eens 'voordeeltjes' krijgen in de zin van apart werken, time-out, rustmomenten, extra uitleg, afwezigheid ivm therapie (dochter zit sinds het begin van het schooljaar al in het vroegere 'rugzakjesprogramma', vorige maand hebben we te horen gekregen dat ze Asperger heeft en ze gaat therapie krijgen. Meelezert, dit mag bekend worden hoor, graag zelfs, maar wel op de juiste manier graag).

En nou doet dochter dat eerder genoemde gedrag toevallig allemaal bij dat meisje . Zo maar, opeens, vanaf de dag dat juf de klas dit had verteld . Alleen bleek dat meisje dat te moeten zeggen van haar moeder. Want toen juf even doorvroeg bij dat meisje, zei dat meisje eerlijk dat dochter dat eigenlijk nooit bij haar deed, maar dat haar moeder had gezegd dat zo'n kind echt niet op een normale school thuis hoort en dat haar dochter maar tegen juf moet zeggen dat ze het gedrag van dochter pestgedrag vind (school is daar érg alert op). Alleen: dochter vertoont maar héél weinig van dat gedrag. Vroeger wél, in de kleuterklassen en vóór ze naar school ging, maar ze heeft echt al láng geleerd dat dat gedrag niet als prettig ervaren wordt door de mensen om haar heen. En sinds groep 3/4/5 doet ze dat dus niet meer.

En nou moet ik dus vanmiddag met die trut van een moeder in gesprek. De IB-er zit ook bij het gesprek, hoor, en en de directrice. Het wordt hoog opgenomen. Echt, dat meisje voelt zich nu vast belabberd, dochter weet van niets, ik zit me hier op te vreten over die trut die nu opeens bedacht heeft dat dochter niet op school thuishoort (wat ze blijkbaar in die eerste 7 jaar dat onze dochters bij elkaar in de klas zitten nooit bedacht heeft). Het zijn geen vriendinnen, ze gaan nooit met elkaar om, dat mens ként mijn dochter dus niet eens, maar ze heeft zich dus in haar hoofd gehaald dat 'zo'n kind' niet op een normale school thuishoort.

Ik wist wel dat dit soort dingen zouden kunnen gaan voorkomen (hadden ze bij het bekend worden van de diagnose ook al verteld, dat het aardig wat vooroordelen kan oproepen bij mensen), maar dat het al binnen een maand zó lullig zou komen had ik niet verwacht.
Mijn hele goeie humeur van vanochtend is nu naar de vaantjes in ieder geval
De juf heeft het trouwens in overleg met mij op deze manier aangepakt hoor, het bekend maken van Asperger en meteen uitleg erover. Dochter zou het zelf waarschijnlijk heel knullig uitgelegd hebben omdat ze zelf ook nog niet helemaal snapt wat Asperger inhoudt (wel de feiten, maar ze kan ze niet bij zichzelf zien zeg maar. In haar ogen is iedereen gek behalve zij ). En het niet vertellen had ze niet gekund omdat het toch ook te groot is voor haar om voor zichzelf te houden. Omdat ze de komende tijd wat vaker school gaat missen en wat meer begeleiding gaat krijgen leek het ons handig om dat aan de klas uit te leggen, omdat het voor hun natuurlijk ook vreemd is dat dochter van 'normale' klasgenoot met dingetjes opeens allemaal 'voordeeltjes' krijgt (hoewel dat in de praktijk wel meevalt, maar ze wordt wel af en toe door de IB-er uit de klas gehaald, en daar is zij in deze klas nu toevallig de enige in). Er is voor dochter op de vide een zitzak neergelegd waar ze zich mag terugtrekken als het haar te druk is, maar die ze alleen gebruikt tijdens de pauze, dus dat valt niet eens zo op. En ze mag vaker alleen op de gang werken in plaats van in de 'stille' klas.

Oh, en ze mag nu legaal 'friemeldingetjes' gebruiken tijdens de uitleg om zich te kunnen concentreren, heeft een eigen koptelefoon. En ze mag nu haar kussen op haar stoel laten liggen . Ze heeft sinds groep 5 al een kussen die ze op haar schoolstoel legt, maar die moest ze dus steeds in haar la schuiven als ze de klas verlaat. Nu mag hij blijven liggen . Ze heeft namelijk last van de koppen van de schroeven die in het zitvlak van de stoel zitten. Echt he, dat het me nooit eerder opgevallen is dat ze een autist is
Holy Moly, wat zijn jullie weer hard gegaan!

@ Hooch, wat een nare mensen heb je toch. Ga je er dan eerst in verdiepen ipv vanuit 'angst' te reageren lijkt wel of er dan ook meteen maar even vergeten mag worden, dat het hier kinderen betreft.

Hoe zou zij het vinden als het andersom was geweest?

@Lindy, welkom
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Ik ben ff verder bijlezen... Nog 20 pagina's
Roan, daarom dachten de juf en ik er juist goed aan te doen om meteen duidelijk uitleg te geven. Maar blijkbaar komt dat dus ook niet aan. In de uitleg op papier is duidelijk aangegeven dat dochter het goed doet op school, geen probleemgedrag heeft, maar wel extra begeleiding gaat krijgen om de gang naar het middelbaar voor haar beter voor te bereiden. En mochten ze daar van hun kinderen vragen over krijgen, zij met deze info antwoord zouden kunnen geven.

De brief had van mij niet zo gehoeven, maar juf gaf aan dat als ze aan een klas vertellen dat een kind 'wat' heeft, er veel ouders zijn die het niet prettig vinden als ze dat dan via hun kinderen te horen krijgen en liever duidelijke info per brief krijgen. Dus vandaar ook de ouderbrief.
Ik weet, ben gigantisch mosterd nu, maar ook welkom Twilight
De kinderen in de klas van dochter reageerden volgens de juf trouwens allemaal heel nuchter. 'O, is dát het', was voornamelijk de reactie. Ja, ze zitten al 7 jaar bij elkaar in de klas, ze hadden allemaal al lang door dat dochter niet gemiddeld was zeg maar. Maar dit maakte het allemaal duidelijk. Werd echt voor kennisgeving aangenomen en verder met de orde van de dag. Enige wat ze echt wilden weten was of zij ook wel eens op de zitzak mochten als dochter er geen gebruik van maakte
jeetje Hooch, wat zijn er toch rare mensen op de wereld en wat sneu voor dat klasgenootje die zo door moeder wordt geinstrueerd

Fijn dat de rest van de klas zo nuchter reageert
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:MadameHooch schreef op 15 oktober 2015 @ 09:28:

Roan, daarom dachten de juf en ik er juist goed aan te doen om meteen duidelijk uitleg te geven. Maar blijkbaar komt dat dus ook niet aan. In de uitleg op papier is duidelijk aangegeven dat dochter het goed doet op school, geen probleemgedrag heeft, maar wel extra begeleiding gaat krijgen om de gang naar het middelbaar voor haar beter voor te bereiden. En mochten ze daar van hun kinderen vragen over krijgen, zij met deze info antwoord zouden kunnen geven.

De brief had van mij niet zo gehoeven, maar juf gaf aan dat als ze aan een klas vertellen dat een kind 'wat' heeft, er veel ouders zijn die het niet prettig vinden als ze dat dan via hun kinderen te horen krijgen en liever duidelijke info per brief krijgen. Dus vandaar ook de ouderbrief.

Ja, lezen is ook een dingetje voor sommige mensen.

Wel fijn zo'n moeder, die haar kind dan maar even voor het karretje spant. Lekker voorbeeld ook
quote:rosanna08 schreef op 15 oktober 2015 @ 09:33:

jeetje Hooch, wat zijn er toch rare mensen op de wereld en wat sneu voor dat klasgenootje die zo door moeder wordt geinstrueerd

Fijn dat de rest van de klas zo nuchter reageert

+ontelbaar.

Dikke knuffel voor onze lieve, grappige Hooch
quote:MadameHooch schreef op 15 oktober 2015 @ 09:30:

Enige wat ze echt wilden weten was of zij ook wel eens op de zitzak mochten als dochter er geen gebruik van maakte geweldig
quote:roan2013 schreef op 15 oktober 2015 @ 09:30:

Ik weet, ben gigantisch mosterd nu, maar ook welkom Twilight He.. Een nieuwe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven