Entertainment alle pijlers

TVOH 2015-2016

25-09-2015 19:45 3186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Here we go again! Kijk mee en sluit hier gezellig aan.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
tja als je het in die 8 jaar niet gered hebt met alle hulp van toen, dan vrees ik het ergste
Djiezus
Only dead fish go with the flow.
Ik vind dit heel verdrietig, maar..... waarom? Waarom gebruiken we andermans leed in een talentenshow? Ik snap het niet.
Gelukkig heeft de jury geen weet van die verhalen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:barbaracartland schreef op 16 oktober 2015 @ 21:21:

Ik vind dit heel verdrietig, maar..... waarom? Waarom gebruiken we andermans leed in een talentenshow? Ik snap het niet.

+100

het lijkt wel alsof je tegenwoordig nergens meer komt zonder een triest verhaal.

Ik vind dit heel verdrietig, maar..... waarom? Waarom gebruiken we andermans leed in een talentenshow? Ik snap het niet.De persoon achter de zanger hè....
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
emoosie emoosie emossie
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Ik vind dit heel verdrietig, maar..... waarom? Waarom gebruiken we andermans leed in een talentenshow? Ik snap het niet.Dat doen mensen toch zelf?
Anouk vind het niets

Ik vind dit heel verdrietig, maar..... waarom? Waarom gebruiken we andermans leed in een talentenshow? Ik snap het niet.Inderdaad. Ik wil gewoon feel good vrijdagavond tv. Ik kijk expres geen bevallingsprogramma's en zo vanwege de soms slechte afloop en dan gaan ze dat hier op The Voice pleuren. Vind het echt heel sneu, maar ik kan het nu ff niet hebben.
waarom draait er niemand?
saai.
Ja, maar ik vind hem ook wel leuk zonder een rotverhaal. Want 'samen zijn' is sowieso een van de blerderigste liedjes op deez'aard. Dat komt nog van Pompy de Robodoll. Ik moet er nog steeds om huilen
quote:sannennas schreef op 16 oktober 2015 @ 21:23:

[...]

Inderdaad. Ik wil gewoon feel good vrijdagavond tv. Ik kijk expres geen bevallingsprogramma's en zo vanwege de soms slechte afloop en dan gaan ze dat hier op The Voice pleuren. Vind het echt heel sneu, maar ik kan het nu ff niet hebben.
Marco kijkt niet blij verrast.
Beetje vaag lied, zonder duidelijk couplet of refrein, maar wel prettige stem.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:barbaracartland schreef op 16 oktober 2015 @ 21:23:

Ja, maar ik vind hem ook wel leuk zonder een rotverhaal. Want 'samen zijn' is sowieso een van de blerderigste liedjes op deez'aard. Dat komt nog van Pompy de Robodoll. Ik moet er nog steeds om huilen ja, daar herkende ik het van.
quote:MinionX schreef op 16 oktober 2015 @ 21:24:

[...]

dank
Sanne heeft spijt dat ze gedrukt heeft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 16 oktober 2015 @ 21:26:

Sanne heeft spijt dat ze gedrukt heeft.

Ik ook

Dat zij gedrukt heeft dan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Zag je het gezicht van Anouk toen Sanne weer begon over het stotteren?! Zelfs Anouk is dat gezeur zat, hahaha.
De zingende zielenknijper.... Het vervolg op de dansende dokter van bij SYTYCD vorig seizoen.
Mieperdemiepiep.
Leuk shirt Arthur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven