Entertainment alle pijlers

TVOH 2015-2016

25-09-2015 19:45 3186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Here we go again! Kijk mee en sluit hier gezellig aan.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 16 oktober 2015 @ 21:36:

[...]

Dit!

zwarte kat aan pink lady- zwarte kat aan pink lady- breakie breakie..
Only dead fish go with the flow.
Ik heb wel het idee dat Anouk en Ali aan elkaar gaan wennen en er wat meer sjeu in de interactie komt dan in aflevering 1. Hoewel ze de afleveringen wel door elkaar knippen en plakken, dus kan het heel goed dat ik complete onzin uitkraam nu...
quote:sannennas schreef op 16 oktober 2015 @ 21:40:

Ik heb wel het idee dat Anouk en Ali aan elkaar gaan wennen en er wat meer sjeu in de interactie komt dan in aflevering 1. Hoewel ze de afleveringen wel door elkaar knippen en plakken, dus kan het heel goed dat ik complete onzin uitkraam nu...Denk ook dat Anouk moest loskomen. Kan volgens mij nog erger/leuker.
Kom toch ook even mee kletsen

ik vind Anouk leuk, Marco een slappe dweil, Ali grappig en erger me kapot aan Samen en haar taalgebruik! Volgens mij deelt Anouk die mening, zie haar continue met haar ogen rollen
Ik zat weer op de verkeerde pagina te f5-en
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat een afschuwelijke stem had die vent zeg

En wat een saaiheid tussen de 4 coaches
Ik denk dat Anouk zich enorm inhoudt. Best jammer.
quote:Tickel schreef op 16 oktober 2015 @ 21:45:

Ik denk dat Anouk zich enorm inhoudt. Best jammer.John de M had gezegd dat ze haar continu heel intensief begeleiden. Heb het idee dat ze daar iets te ver in gaan en het 'eigene' er een beetje afhalen.
quote:sannennas schreef op 16 oktober 2015 @ 21:47:

[...]

John de M had gezegd dat ze haar continu heel intensief begeleiden. Heb het idee dat ze daar iets te ver in gaan en het 'eigene' er een beetje afhalen.waarom eigenlijk??
Anouk zit er een beetje bij, ik weet alles beter. Irritant vind ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:MinionX schreef op 16 oktober 2015 @ 21:48:

[...]

waarom eigenlijk??Ja, zonde. Er is nu weinig gaande tussen de coaches zelf. Vond het veel leuker met N&S, Roel enzo
quote:Nouschi schreef op 16 oktober 2015 @ 21:48:

Anouk zit er een beetje bij, ik weet alles beter. Irritant vind ik.Nou ja, ze is wel het succesvolst van allemaal. Maar das mijn mening
Jezus, heel nederland kickbokst.. en een uurtje per week is niet veel hoor.

Niets nieuws aan
quote:sannennas schreef op 16 oktober 2015 @ 21:47:

[...]

John de M had gezegd dat ze haar continu heel intensief begeleiden. Heb het idee dat ze daar iets te ver in gaan en het 'eigene' er een beetje afhalen.

Dan moet ze wel heel behoeftig zijn geweest om met deze voorwaarde in te stemmen.

Ze is gek geworden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:MinionX schreef op 16 oktober 2015 @ 21:48:

[...]

waarom eigenlijk??Omdat ze nogal een ongeleid projectiel kan zijn qua communicatie en de RTL 4 kijkbuiskindertjes dat misschien niet altijd kunnen waarderen...
Lelijke stem brrrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind dit best oké klinken voor een vrouwenstem.
Het is wel megapiratenfeest daar. Eerst tankstationshirtman nu rockchick uit de provincie. Valt me nog mee dat ze niet 'Black velvet' zingt.
quote:Enn schreef op 16 oktober 2015 @ 21:49:

[...]

Dan moet ze wel heel behoeftig zijn geweest om met deze voorwaarde in te stemmen.

Ze is gek geworden.Of ze krijgt heul veul geld en hoeft dan weer even niet te touren.
quote:sannennas schreef op 16 oktober 2015 @ 21:50:

[...]

Omdat ze nogal een ongeleid projectiel kan zijn qua communicatie en de RTL 4 kijkbuiskindertjes dat misschien niet altijd kunnen waarderen...Stom
quote:Nouschi schreef op 16 oktober 2015 @ 21:48:

Anouk zit er een beetje bij, ik weet alles beter. Irritant vind ik.Misschien knippen ze de rest weg?
quote:Tickel schreef op 16 oktober 2015 @ 21:49:

[...]

Nou ja, ze is wel het succesvolst van allemaal. Maar das mijn mening Oh absoluut. Ik ben groot fan maar vind haar hier niet leuk.
Ze kunnen beter Sanne begeleiden..
quote:MinionX schreef op 16 oktober 2015 @ 21:52:

Ze kunnen beter Sanne begeleiden..Of d'r mond dicht naaien
quote:RegenDruppie schreef op 16 oktober 2015 @ 21:53:

[...]

Of d'r mond dicht naaienIs ook een optie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven