Ook even van me afschrijven...

17-10-2015 10:21 36 berichten
Nou dit is wel een beetje een gemengd jaar zeg...

In januari begonnen met een klushuis wat in juni af was. Dat was zwaar naast allebei een drukke baan maar dat hoort ook een beetje bij het leven....

Maar onderhand

In maart blijkt mijn moeder een aantal kleine hersenbloedingen te hebben gehad en lag ze uitgemergeld en uitgedroogd op de bank. Dus aan t infuus en daarna een verzorgingstehuis. Nu is ze weer thuis en loopt met rollator maar toch... En onderhand kom je dan je zus tegen die het contact met mij heeft verbroken en die ik al zes jaar niet heb gezien...

Maar onderhand

Doet mijn beste vriendin een zelfmoordpoging... Die niet lukt dus. Dat hakt er ook wel in. En die sluit zich een beetje af voor een groot deel van de wereld en ik vind t lastig daarmee om te gaan en probeer te doen wat het beste is voor haar

Maar onderhand

Krijgt schoonmoeder kanker. Chemokuur ertegenaan. Krijgt ze longembolie. Worden we woensdagavond gebeld dat ze nog maar een dag te leven heeft. In de automer naartoe. Kom je in de file. Doe je er uitiendelijke vier uir over. Bij aankomst een groot tranendal.

Zegt de internist gisteren.... Nou nog maar 1 dag te leven, dat klopt niet helemaal. Ze kan morgen maar ook pas over 1 jaar komen te overlijden (heldere communicatie dacht ik zo).

En nu zit ik thuis oo de bank. Ik voel spanning in mijn lijf en hoofd en weet niet hoe het eruit te krijgen. Gisteren al extreem hard gesport dus dat lukt vandaag niet want spierpijn. Ik wilde even van me afschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Kom hier badmeester
Ik doe mee.
Pffffff!!!!

Sterkte!!!
Badmeester
Sterkte
Sjezus Badmeester wat kut.

Soms helpt tikken man.

Gewoon doen.

*boks*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En waarom zou die spanning nu uit jouw lijf moeten? Als het er zit, zit het er maar even. Nou en?

Hoe meer je vindt dat het weg moet , hoe sterker het gevoel wordt. lijkt me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jeetje Badmeester, dat is wel erg veel stress en emotie in zo'n korte tijd. Sterkte
quote:Enn schreef op 17 oktober 2015 @ 10:55:

En waarom zou die spanning nu uit jouw lijf moeten? Als het er zit, zit het er maar even. Nou en?

Hoe meer je vindt dat het weg moet , hoe sterker het gevoel wordt. lijkt me.Inderdaad, de spanning hoeft niet meteen weg.

En naast de knuffel ook een lange en harde stroom aan onnette woorden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Mijn buurmeisje van vier jaar heeft met net uitgenodigd voor haar kinderfeestje op 8 februari. Dat vrolijkt je dag toch op haha.
Jeetje Badmeester, wat heftig allemaal.

Veel sterkte
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Enn schreef op 17 oktober 2015 @ 10:55:

Hoe meer je vindt dat het weg moet , hoe sterker het gevoel wordt. lijkt me.Alleen knuffels geven he? Geen irritante vragen stellen-:)
Veel plezier op het kinderfeestje!

Even lekker wat anders, kleurrijks, vrolijks!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:badmeester schreef op 17 oktober 2015 @ 11:42:

Mijn buurmeisje van vier jaar heeft met net uitgenodigd voor haar kinderfeestje op 8 februari. Dat vrolijkt je dag toch op haha.Jezus, wat schattig! Toch een fijn gevoel om door een kind uitgenodigd te worden voor haar feestje
quote:badmeester schreef op 17 oktober 2015 @ 11:43:

[...]

Alleen knuffels geven he? Geen irritante vragen stellen-:)

Ok.

quote:Enn schreef op 17 oktober 2015 @ 11:47:

[...]

Ok.

[afbeelding]Dank je wel Grave Kelly
Jeetje Badmeester. Sterkte! Goed dat je je eigen signalen wel herkent. Pas goed op jezelf, wees niet te streng. Er hoeft minder dan je denkt. Focus je op wat nu belangrijk is/je aandacht vraagt
Dank trouwens voor alle knuffels.

Het is van voorbijgaande aard maar allemaal een beetje onwerkelijk.
Sterkte badmeester.
Het is ook veel in korte tijd

Huilen helpt ook om te ontladen. Zelf zet ik een tranentrekkend muziekje op als het nodig is.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
oef, wat een boel op je dak ineens zeg, ook van mij een hele dikke

(misschien is een potje janken zo'n gek idee nog niet eens....?)
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven