Centraal Moderatortopic

27-05-2015 12:44 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 oktober 2015 @ 21:11:

Zouden jullie dat kunnen proberen? Onder strikte voorwaarden, zoals ook wel andere gepermabanden terug zijn gekomen?Klopt er wandelen hier meer gepermabande rondt. En Math valt eigenlijk niemand echt "lastig" en anders de negeer aan.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Beste,

De Community manager is gevraagd om onderstaande berichten en de mails over Mattho te bekijken. Zij zal beslissen of Mattho terug mag keren op het Viva Forum.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Dank je Mod.
Nou, dat is al voor de helft gewonnen. Dankjewel mod!
Fijn mod!
Fijn! Dankjewel
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Wat was de eerste keer de reden voor zijn permaban? Zal niet voor niks zijn toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 17 oktober 2015 @ 22:17:

Wat was de eerste keer de reden voor zijn permaban? Zal niet voor niks zijn toch?

Beste Nouschi,

We doen daar nooit uitspraken over.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

nou misschien mag bente dan ook wel weer terug

die hield het tenminste altijd netjes in 1 topik
en markovic. of was die in en in slecht?
quote:ModeratorViva schreef op 17 oktober 2015 @ 22:24:

[...]

Beste Nouschi,

We doen wij nooit uitspraken over.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaIn het bantopic staat toch vaak een reden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 17 oktober 2015 @ 22:27:

[...]

In het bantopic staat toch vaak een reden?

Beste Nouschi,

In het bantopic kun je inderdaad terugvinden wat de reden was van een ban. Verdere toelichting geven wij daar niet over.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Beste forummers,

We willen jullie vriendelijke verzoeken om in dit topic niet de eerdere gepermabande te gaan bespreken. Daar is dit topic zoals je in de OP kunt lezen niet voor bedoeld. De vraag omtrent Mattho is nu neergelegd bij de community manager. Zij zal daar een besluit over gaan nemen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:Elsa schreef op 17 oktober 2015 @ 22:24:

nou misschien mag bente dan ook wel weer terug

die hield het tenminste altijd netjes in 1 topik

Eens en die plaatste tenminste geen privégegevens van andere forummers op het forum.

Matth0 is een gestoorde stalker, maar blijkbaar hebben sommigen hem hier geadopteerd als zielig geval. Veel plezier ermee dan maar, maar dan moeten ze ook niet gaan janken dat ie weer gepermaband moet worden als ze zelf gestalkt worden.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:ModeratorViva schreef op 17 oktober 2015 @ 22:57:

Beste forummers,

We willen jullie vriendelijke verzoeken om in dit topic niet de eerdere gepermabande te gaan bespreken. Daar is dit topic zoals je in de OP kunt lezen niet voor bedoeld. De vraag omtrent Mattho is nu neergelegd bij de community manager. Zij zal daar een besluit over gaan nemen.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaSorry, zag deze post te laat. Oeps.
Dus het loont om als gepermanande iedere keer weer terug te komen onder een proxy? De aanhouder wint, en dan zijn ze het zo zat om je iedere keer te moeten bannen dat je weer terug mag komen? De ban is toch niet voor niks geweest?

Bijzonder.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
..
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 18-10-2015 10:43
Reden: offtopic
% gewijzigd
quote:voordathier schreef op 18 oktober 2015 @ 09:40:

[...]

Je kunt ook niet echt anders dan dit schrijven natuurlijk. Een stalker gaat niet schrijven "ik ben een stalker", die gaat dat ontkennen en proberen de andere in een slecht daglicht te plaatsen, bv zoals jij nu doet richting mrsSW.

Laat de mods het maar uitvogelen, maar een permaban opheffen wegens obsessief terugkeren van de permabanneling lijkt mij niet echt de bedoeling.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 18-10-2015 10:43
Reden: quote aangepast door de moderator
% gewijzigd
quote:voordathier schreef op 18 oktober 2015 @ 09:40:

[...]

Je hebt de straat waar Mefs woonde op het forum gegooid nadat je wat informatie die ze her en der gepost had aan elkaar gelinkt had.

Je interesse in Xallie was enorm ziek en irritant. En ondanks herhaaldelijk vragen of je kon stoppen met haar lastigvallen, ging je er gewoon mee door.

Je hebt de foto van de hond van Summerdance die ze ergens op een kletstopic geplaatst had een hele poos later in een ander topic gezet met de vraag hoe het met haar hond was. Of je had die foto ergens opgeslagen of je hebt tig delen van een kletstopic doorgeworsteld om die foto te vinden en die in een totaal ander topic te plakken. Beide opties zijn gewoon ziek.

Je hebt in de tijd dat PB's hier niet mogelijk waren en mensen die hun e-mailadres even in een topic lieten zien om met elkaar ( en niet met jou!) te kunnen mailen, e-mails gestuurd. Waaronder naar mij.

Je kan het nog steeds niet laten om mij aan te spreken op het forum in diverse topics terwijl het jou allang duidelijk is dat ik niks met je te maken wil hebben.

Je bent gewoon een zieke stalker en dat blijkt alleen al uit het feit dat je talloze emailadressen en nicks aanmaakt om op dit forum te kunnen posten.

Maar blijkbaar vinden sommige forummers je gedrag wel best, vinden sommigen dat jou in het verleden een permaban aangenaaid is zelfs. Prima, moeten ze zelf weten. En zelf maar janken op naarpraat over lastig gevallen worden op FB en via PB.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 18-10-2015 12:02
Reden: quote aangepast door de moderator
% gewijzigd
Dat het maar even duidelijk is CM.
Ban gewoon handhaven dus aub. Alvast bedankt.
Ok, duidelijk, MrsS. Dus toch privé informatie op het forum gegooid. Klaar wat mij betreft.
Life is short. Eat dessert first.
quote:himalaya schreef op 18 oktober 2015 @ 08:23:

Dus het loont om als gepermanande iedere keer weer terug te komen onder een proxy? De aanhouder wint, en dan zijn ze het zo zat om je iedere keer te moeten bannen dat je weer terug mag komen? De ban is toch niet voor niks geweest?

Bijzonder.+100
I like being a mess. It's who I am.
Dag Mods,

Gezien de duidelijkheid dit de post van MrsS verschaft wil ik even melden dat ik mijn steun voor hernieuwde toegang van Matt op dit forum intrekt. Zijn vroegere gedrag gaat echt te ver.
Ik ben ook van gedachte veranderd. Dit is gedrag dat niet te tolereren is.

Ik dacht dat hij steeds gestaft werd vanwege die bijbelteksten, dit wist ik allemaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven