Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
2st

Ha eerst. Happy new topic. !
.
Ik wilde meteen maar even een punt maken, zo aan het begin van een topic.
Hoi allemaal, ik ben present!
Nou, daar zijn we weer met z'n allen.
quote:Sid-returns schreef op 19 oktober 2015 @ 12:16:

Ik wilde meteen maar even een punt maken, zo aan het begin van een topic.

Heel begrijpelijk.

Ik ben echt nog nooit zo vroeg in een nieuwe napraat gestapt. Sta er zelf van te kijken!
For the record, ik duim vandaag extra hard/snel voor FG en in de dieselmodus voor Sid.
Je bent zelf een theepot
Ik ben er ook.

Ik begreep dat tellen niet meer mag, heppie new toppik mag ook niet.

Dus.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Waarom de duimen eigenlijk? Ik heb niet alles gelezen, Thordis voor haar baan, toch?, you go girl! (ik zat ook 1 keer met 1 andere kandidaat in de laatste ronde en moest een dienst draaien om de 'winnaar' te kiezen. Verloren! Maar dat neem je toch mee in je verwachtingen, ik was niet extreem teleurgesteld. Maar jij gaat natuurlijk winnen. ), maar FG waarom heb jij duimen nodig? Ik wil ook wel duimen zonder dat ik weet waarom maar dat staat zo dweperig. Hoe is het met Kia eigenlijk?

Ik lees de napraat omdat ik het zo gezellig gekeuvel vind, ook al ken ik de mensen nog niet zo goed dus sorry als ik iets doms zeg alvast. O trouwens sorry voor alle domme dingen die ik zeg, hebben we dat ook weer gehad.

Voor de variatie .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Solomio schreef op 19 oktober 2015 @ 12:31:

Ik ben er ook.

Ik begreep dat tellen niet meer mag, heppie new toppik mag ook niet.

Dus.Van wie mag dat allemaal dan niet? Ik heb er geen schrijven over gekregen dus dan telt het niet
Je bent zelf een theepot
Alles van Pataks zit in de route99, maar eens inslaan, dan ben ik wat dat betreft voor de hele winter onder de pannen.
quote:Kia-Ora schreef op 19 oktober 2015 @ 12:32:

Voor de variatie .Wat een vrolijkheid zeg
Je bent zelf een theepot
Present.
tvp
Hallo.

Goeiemiddag.
Besjoer.
Ow mag het niet? Van wie?

Van pure zenuwen omdat ik niet om 22:00 overnam heb ik bij het duimen een nagel afgebeten. Kan ik mee leven. Heb ik er voor over enz.

Maar zojuist van pure schrik ook mijn vingerkootje afgebeten. Mijn duimen hebben spierballen waar de mannen van Hatsetats jaloers op zouden zijn en dan zegt SR doodleuk " joh, het maakt me niet zoveel uit. Ik kom daar toch wel"

Kijk, ik wil best doen alsof ik duim. Maar dan wel dankbaarheid terug hoor. Veel en vaak en oneindig. En dat ik altijd gelijk heb. En als ik dat niet heb dat je aangaat dat ik het niet zo bedoel enzo.

^^

Veel geblaat voor een tvp
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven