Spaaraktie bestekset AH

12-10-2015 12:53 57 berichten
Zojuist een stukje op internet over de spaaraktie van de AH die momenteel loopt. Het was iedereen al opgevallen dat je enorm veel zegels nodig hebt voor 1 stuk bestek. Dure actie dus!

Hier de cijfers:

Je hebt maar liefst 11.000 euro nodig aan boodschappen om alle zegels te sparen voor de volledige bestekset. Daarnaast moet je 120 euro bijbetalen om de bestekset te kopen.

Reken uit: tot februari kunnen we sparen. Dat is 2750 euro boodschappen per maand, oftewel 687,50 euro per week, of 98,21 euro per dag.

Nou shoppen dan maar toch?!
Alle reacties Link kopieren
quote:pruttel schreef op 16 oktober 2015 @ 15:34:

[...]

Hahahaha, ik ga voor de vorken, om mooie gaatjes te kunnen prikken in magnetronmaaltijden

Ja wel multifunctioneel idd!

Kan je het erna meteen `oplepelen`
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik kan die bestekset nergens vinden op de site van Villeroy en Boch...
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik ga alleen sparen voor de setje schil- en universeelmes. Ik doe toch al alle boodschappen bij AH, dus kost me alleen de 4,99 bijbetaling.
quote:merano schreef op 16 oktober 2015 @ 17:16:

Ik kan die bestekset nergens vinden op de site van Villeroy en Boch...Vast weer een set speciaal voor hen. Zo kan ik het wedgwood servies van blokker nergens anders vinden. Ook niet op hun website. Maar blokker zelf zegt niet dat het een speciale lijn is.
quote:tonkje schreef op 12 oktober 2015 @ 19:35:

[...]

Er zijn supermarkten die weleens adverteren met "bij ons geen zogenaamd gratis poppetjes en geen zegels, maar gewoon lage prijzen". Maw die acties kosten de supermarkt geld, die de klant betaalt via hogere prijzen is de gedachte.Dan nog betaal je niet voor de zegeltjes. Je betaald gewoon meer geld voor dezelfde boodschappen.
quote:nina1966 schreef op 12 oktober 2015 @ 19:51:

[...]

En gek genoeg is bij die super de pindakaas duurder dan bij appie calve 350gr pindakaas is bij de ah 10 cent duurder dan bij de jumbo hoor. Kijk maar op de website.
Inmiddels heb ik een volle spaarkaart, dus last van keuzestress

Heeft iemand ervaring met het broodmes? Is dat scherp?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven