Vakantie Alanya
dinsdag 20 oktober 2015 om 03:25
Hallo Viva ladies. Ik ben net een week terug uit Alanya en ik mis het nu al. Zou het liefst ook niet lang meer in NL willen blijven. Dat wordt sparen . Veel mensen dachten dat ik Turks was en gingen dan ook spontaan Turks praten, gelukkig kan ik het een beetje . Ik heb een leuke vakantie gehad met mijn familie. Soms is het wel lastig omdat je dan niemand van je leeftijd hebt aangezien ik met m'n moeder en broertje was. Zij hebben soms een ander idee van dingen die ze willen doen op vakantie.De laatste 2 dagen heb ik iemand van mijn leeftijd ontmoet en het bleek dat ze de hele week al in t zelfde hotel zat als ons. Als ik ga neem ik volgende keer een vriendin mee. Ik heb al wel eens eerder verteld over m'n vakantieliefde A. Vond het stom dat ik altijd zo'n bord voor m'n kop had. Na een jaar kan ik zeggen dat het me niks meer doet en er genoeg anderen zijn die wel lief zijn en genoeg aandacht voor je hebben en je met respect behandelen, dus waarom zou je achter iemand aanlopen waarvan het niet wederzijds is? Doe je jezelf alleen maar pijn mee. Als ik toch maar eerder had geluisterd. Hij wist dat ik daar was maar hij bleek terug te zijn in z'n woonplek Adana. Z'n vader werkt nog wel in 't restaurant. Een dag later na aankomst kreeg ik opeens een vriendschapsverzoek van zijn broer. Een dag later begon hij met: Hello sweety how are you, i see you everyday. I know where your hotel is. We can go somewhere if you want. Er ging bij mij een belletje rinkelen. Rara van wie zou hij dat toch hebben dat hij mijn naam weet. Hij heeft me maar 1 keer gezien en het meeste contact had ik vorig jaar met A en voorderest niemand. That's really weird. Nu ik thuis ben kreeg ik opeens een bericht van zijn vader die dat restaurant runt. Hij was op z'n teentjes getrapt omdat ik daar niet heb gezeten. Hij zei: Thanks for that you been in my place and having good time. I was told we are friends. ..I dont like fake friends. Delete me, you cant be my friend. Het hoogseizoen is bijna voorbij, in die week dat ik daar zat zat er zowat geen kip aan de overkant, alleen s'avonds een paar mensen. Even sirieus, een kerel van ergens in de 50 die zo tegen mij praat? Lijkt wel een kind van 15. Heb zo'n vermoeden dat A hierachter zit. Allemaal 1 pot nat. Turken daar en dan heb ik het vooral over mannen die altijd onder elkaar kletsen (ik dacht nog wel dat vrouwen erger waren) M'n moeder zei achteraf dat de hotel eigenaar zei dat ik beter niet naar de overkant moet gaan. Ik snap nu ook waarom. Die mensen zijn psycho, gewoon boos worden als je niet naar zijn restaurant komt dus dan ben je zomaar een fake friend en dan ook nog zeggen dat hij weet wat echte vriendschap is, nouja duidelijk toch.. Ze willen alleen maar geld. Altijd als je langs een restaurant loopt vragen ze of je daar komt zitten en als je dat niet doet oke geen probleem maar heb nog nooit meegemaakt dat iemand daar zo'n probleem van maakt. Voorderest i had a great time. Klein hotel maar het was wel heel gezellig, ze zijn vriendelijk en regelen alles voor je. Alvast op naar volgend jaar!
dinsdag 20 oktober 2015 om 08:56
Ik hoop echt dat je over hem heen bent, maar ik heb mijn twijfels...
In Vakantieliefde schreef je Hij wou dat ik vaak naar zijn restaurant kom om hem te zien maar dat is een beetje onlogisch aangezien hij dan toch geen tijd voor me heeft dus dat ik dan zei dat we beter na t werk konden afspreken.
Nu zei zijn vader ongeveer hetzelfde. Lijkt me duidelijk dat het een leuke manier is van deze mannen om klanten te binden...
Toen volgde nog Vakantieliefde(s) en nu alweer een topic over hem.
Denk echt dat je hem moet vergeten.
Dit was trouwens je vijfde keer in datzelfde hotel?
In Vakantieliefde schreef je Hij wou dat ik vaak naar zijn restaurant kom om hem te zien maar dat is een beetje onlogisch aangezien hij dan toch geen tijd voor me heeft dus dat ik dan zei dat we beter na t werk konden afspreken.
Nu zei zijn vader ongeveer hetzelfde. Lijkt me duidelijk dat het een leuke manier is van deze mannen om klanten te binden...
Toen volgde nog Vakantieliefde(s) en nu alweer een topic over hem.
Denk echt dat je hem moet vergeten.
Dit was trouwens je vijfde keer in datzelfde hotel?