Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Ok lees net mijn bericht na en lees de berichten daarboven dus ook net pas.

Wil de meiden die een miskraam hebben gehad heel veel sterkte wensen en hopelijk spoedig een nieuwe zwangerschap!!!!!
Welkom Mimi...zie schema
jij bent snel snok!!
Welkom Mimi en natuurlijk gefeliciteerd!!
Scherm staat open dus gelijk aanpassen dan he?
Luaska,

Ik begon 21-9 meteen helderrood te bloeden (dus wist ook meteen wel dat het foute boel was, begreep dat jij daar nog niet meteen vanuit ging), en heb 3 dagen gebloed. Daarna nog 2 dagen bruin bloed, en nu gelukkig weer helemaal over.

Miskraam is 1, maar ik wilde dan ook zsm overal vanaf zijn. Helaas werkt het lichaam niet altijd zo...

Heb trouwens helemaal geen pijn gehad, jij wel? Dat gaf me eventjes nog enige hoop, helaas was het toch echt fout..

Ik zou morgen even navaragen hoe het zit met dat bloedverlies, als ze er zelf niet al over beginnen.

Misschien vind je het leuk om je aan te sluiten bij ons topic "lekker gewoon zwanger worden vanaf nu"

Er zijn er een aantal zwanger, en een aantal bijna-zwanger , en het is een heel gezellig en nuchter clubje!
Mimi gefeliciteerd!

Ik heb ook geen pijn gehad trouwens. Ik heb bij het eerste helder rood bloed even wat zeurderige menstruatiebuikpijn gehad. Maar niet meer dan normaal. De bloeding vond ik ook minder dan een menstruatie, dat gaf me ook wel even hoop. Maar al vrij snel had ik totaal geen pijn meer in mijn borsten (2 dagen na miskraam), en langzaam aan verdwenen steeds meer kwaaltjes: minder moe, minder duizelig, minder hongerig, minder plassen. Dus kreeg steeds meer de indruk dat het weg was. Heb 5 dagen na miskraam nog een middagje gebloed (rood) en toen wist ik het zeker. ik kijk trouwens net weer op de test, staat er toch nog een heeeeel wazig roze streepje. Maar ik weet gewoon echt dat het weg is. Zal dat restje hCG nog zijn.

Ik kom vanavond nog wel even kijken bij het topic dat je noemt. Ga nu echt weer even werken (ook fijn dat ik me weer kan concentreren zonder duizelig te zijn als ik bezig ben haha,...er is flink wat werk blijven liggen hier!)
quote:Elza35 schreef op 29 september 2008 @ 14:08:

hihihi Luaska, misschien moet je direct na de echo je mannetje oproepen, aaaaaan de slag! :-)Hehe, mannetje repliede (nav van mijn mail over negatieve test): Dan gaan we er weer vooooor!
Ik kom hier ook niet weg zeg...

Maarree kom net van de wc en had een flinke klodder (excuus alvast) doorzichtig mega elastisch slijm!!

Jullie weten allemaal wat ik straks rond etenstijd aan het doen ben...
Psst Luaska, jij kan vanavond lekker glaasje wijn nemen op de nieuwe ronde! enne... beetje hcg is goed voor een snelle nieuwe zwangerschap, dus huppetee! ;)
Wahahahahaha!!! ik zal aan je denken hoor!
quote:Elza35 schreef op 29 september 2008 @ 15:11:

Psst Luaska, jij kan vanavond lekker glaasje wijn nemen op de nieuwe ronde! enne... beetje hcg is goed voor een snelle nieuwe zwangerschap, dus huppetee! ;)

Beetje hCG is goed voor nieuwe zwangerschap... wat stom, helemaal nog niet aan gedacht. Dat is wat ze natuurlijk gebruiken bij vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen om het te bevorderen....

Aha, ik ga er zeker mijn voordeel mee doen! Thanx! En oja, heb ook bij de lunch lekker weer rosbief genomen
Hallo allemaal,

Mijn naam is Sanne en heb al eerder op een forum "zwanger boven de 35" geschreven en daarna op een privé forum. Snok ken je me nog ?

Ik log in vanaf mijn werk en ben toen afgesloten geraakt van het privé forum, al kon ik af en toe nog wel meelezen, iets schrijven lukte dus niet.

Snok gefeliciteerd met je zwangerschap !!!

Je mag mij ook feliciteren want we lopen aardig gelijk volgens mij....ik ben op 4 mei uitgerekend. Ik heb as vrijdag mijn 1e echo dus weet ff niet waar ik het zoeken moet.

Ben zo onzeker als wat, maar zo te lezen jullie ook. Ben op en af misselijk en pijnlijke borsten en toch wel moe na een dag werken, maar bij een dag geen klachten raak ik al aardig in paniek.....terwijl je dan juist een lekkere dag hebt omdat je niet misselijk bent.

Ik zie dat veel van jullie het hartje al hebben gehoord maar op de site van mijn verloskundige staat dat ze dat pas bij 13 weken kunnen horen en ik ben op het moment van de echo dan op 2 dagen na pas 10 weken....

Liefs,

Sanne
En gelijk heb je! lekker hoor, geniet er maar van want als ik dat zo hoor sta jij binnen de kortste keren weer op rantsoen!
go for it girl!!

Wij zullen aan je denken
quote:Luaska schreef op 29 september 2008 @ 15:28:

Aha, ik ga er zeker mijn voordeel mee doen! Thanx! En oja, heb ook bij de lunch lekker weer rosbief genomen Maak ons maar lekker jaloers Goed dat je het zo goed opneemt Luaska, maar idd, liever in het begin van de zwangerschap.
Hi Sanne, gefeliciteerd en welkom bij de club.. zoals ik al eerder heb gezegd: Snokkie heeft overal vriendinnetjes

Die onzekerheid is echt niemand hier vreemd.. is het je 1e kindje? Ik heb met 8 weken + 1 dag een inwendige echo gehad en daar was het hartje heel duidelijk hoor! Volgens mij hebben alle praktijken wel apparatuur daarvoor?

Is 69 je geboortejaar? dan zijn we even 'oud'...
Hoi Elza,

Bedankt voor je welkom !

Klopt, we zijn even oud.....augustus ben ik 39 jaar geworden en het is ook mijn 1e kindje.

Heb anderhalf jaar geleden pas de "liefde van mijn leven" gevonden dus vandaar dat ik er zo laat bij ben.

Maar ben dus niet de enige haha....

Na me eerst bang gemaakt te hebben (volgens internet) dat het op "oudere leeftijd" wel een jaar of langer zou duren voordat je zwanger raakt was het na een half jaartje toch al raak.

En we wonen in een 2-kamerappartementje !!

Ik heb voor onze vakantie Mexico getest en we ging 5 dagen later op vakantie en 1 dag voor de vakantie naar een huis wezen kijken (had ik al eerder gezien hoor, maar we wonen hier pas vanaf 1 april dus om nou wéér te verhuizen zo snel) en in de vakantie het huis gekocht. Een mooi huis met een kinderkamer haha...

Dus had de vakantie wel nodig om alles op een rijtje te krijgen en omdat ik nog geen echo heb gehad, vind ik het nog steeds een vreemd idee. Hadden jullie dat ook ?

Ik ga toch vragen of ik het hartje kan horen vrijdag.....

Ik heb een klein beetje bijgelezen want ben ook druk hier dus weet van iedereen nog niet alles.
Hi Sanne,

Ik ben in juli 39 geworden, krijg ook mijn eerste kindje.. Heb mijn grote liefde pas 2 jaar geleden ontmoet en wij wonen ook in een tweekamer appartement! Wij zijn nog op zoek naar een nieuw huis... Oh en ik ben 3 mei uitgerekend na een half jaar 'proberen'.. hihih... grappig!

Bijlezen is bijna onbegonnen werk hoor, het is hier nogal actief! maar wel heel gezellig en hebben lekker veel steun aan elkaar.
Hee Elza,

Dat meen je niet haha...wat een toeval allemaal !!

Ik keek sowieso al vaker op Funda en zag meteen dit huis al staan en vond het toen al echt gaaf ! Maar we vonden het allebei te snel om weer te gaan verkassen, maar nu moeten we wel.

Terwijl ik best vaak heb gedacht, stel dat ik deze maand zwanger ben en het huis staat nog te koop. Gelukkig stond het er nog !

Uit wel deel van het land kom je ?
Ja leuk he!

Funda, mijn grootste verslaving (naast dit forum natuurlijk) op dit moment. We hebben al meerdere huizen bekeken.

Ik kom uit de randstad. Vriendlief wil graag in het midden van het land gaan wonen, ik ben er nog niet uit of ik dat wel zo graag wil... daar knelt de schoen dus nog even met het maken van een beslissing ;) Maar op een gegeven moment krijg ik toch wat meer haast hoor...

waar kom jij vandaan?
Snok, komt er morgen nou bij mij, ipv een hartje een ander icoontje?? Hihi, vroeg het me af...

Misschien deze dan maar:

Heb ik liever dan verwijderd worden uit de lijst. Het heeft ergens, hoe kort dan ook, wel bestaan voor mij. Eveneens is het mijn eerste ervaring met 'zwanger zijn' geweest.
Ik ook uit Randstad

Sanne!!! Wat gaaf.....leuk dat je mee komt schrijven...enne ook nog gelijk op lopen...;-) ga je zo ff in schema zetten!

Whahah Elza denkt dat ik die hard forumster van de eeuw ben...zijn allemaal van het prive forum wat we hebben met 35+ dames...wahhahahahah

Overigens geld dat voor jullie ook dat je nooit had gedacht op een forum te gaan schrijven?
Oh Luaska..... ik vind ook dat je moet blijven staan (bestaat er geen 2e ronde icoontje?)

Ah daar haalt Snok haar vriendinnetjes vandaan, gewoon stiekum van een forum waar wij niet op mochten kijken!

Ja ik was meer van het meelezen... wat een zwangerschap allemaal met je doet he! :-)
Lieve Luaska dat is jouwe keuze..ik heb me beide keren laten verwijderen in augustus en december topic maar als je erin wilt blijven staan zet ik erbij dat je graag weer zwanger wilt worden en blijf je erelid

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven