Wat voor thema?
donderdag 22 oktober 2015 om 09:06
Dit jaar ben ik de aangewezen persoon om het kerstfeest van ons bedrijf te organiseren. Vind ik best leuk om te doen en ik ben er ook wel voor te porren echter:
er moet een thema aan het feest hangen.
Voorgaande jaren hebben we de thema`s:
apres ski
disco
foute party
Het is een feest voor ongeveer 100/120 man en moet dus volledig in dat thema zijn. Inclusief eten en drinken en alles er op en eraan.
Tips zijn ook welkom!
er moet een thema aan het feest hangen.
Voorgaande jaren hebben we de thema`s:
apres ski
disco
foute party
Het is een feest voor ongeveer 100/120 man en moet dus volledig in dat thema zijn. Inclusief eten en drinken en alles er op en eraan.
Tips zijn ook welkom!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 22 oktober 2015 om 10:57
Bollywood
Zombie
Johnny & Anita
Fifties
Vind ook een feest met een letter als thema (schreef iemand hierboven) een ontzettend leuk idee!
Je moet wel altijd een thema nemen waar iedereen wat mee kan (ik stuur ook alrijd foto's rond zodat men een idee krijgt) zodat er zo min mogelijk mensen onverkleed komen (vind ik altijd zo sneu, kom dan niet als je het stom vindt!)
Zombie
Johnny & Anita
Fifties
Vind ook een feest met een letter als thema (schreef iemand hierboven) een ontzettend leuk idee!
Je moet wel altijd een thema nemen waar iedereen wat mee kan (ik stuur ook alrijd foto's rond zodat men een idee krijgt) zodat er zo min mogelijk mensen onverkleed komen (vind ik altijd zo sneu, kom dan niet als je het stom vindt!)
donderdag 22 oktober 2015 om 11:08
Verkleed... naar je werk... Serieus, Taralina?
Over sneu gesproken. Net zo erg als mensen die te veel drinken op bedrijfsfeesten.
Verder geen tips trouwens, ik vind kerst op zich al een goed thema en ik houd niet van gezochte hihi-haha-thema's.
Over sneu gesproken. Net zo erg als mensen die te veel drinken op bedrijfsfeesten.
Verder geen tips trouwens, ik vind kerst op zich al een goed thema en ik houd niet van gezochte hihi-haha-thema's.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 22 oktober 2015 om 11:14
quote:biol schreef op 22 oktober 2015 @ 09:21:
ik zat eerst te denken aan winter wonder land.
een koek en zopie tent, met erwten soep, broodje unox worst, gluhwein dat soort fratsen.
maar dat is wellicht iets te karig.
Winterwonderland is een leuk thema. Je zou bijvoorbeeld ook een stamppotten buffet kunnen doen.
Zuurkool, Boerenkool, wortels en uien, erwtensoep en dat allemaal met worst en spek. Eventueel kan
je ook nog hachee erbij doen.
ik zat eerst te denken aan winter wonder land.
een koek en zopie tent, met erwten soep, broodje unox worst, gluhwein dat soort fratsen.
maar dat is wellicht iets te karig.
Winterwonderland is een leuk thema. Je zou bijvoorbeeld ook een stamppotten buffet kunnen doen.
Zuurkool, Boerenkool, wortels en uien, erwtensoep en dat allemaal met worst en spek. Eventueel kan
je ook nog hachee erbij doen.