Leuke meiden Haarlem!

23-09-2008 09:27 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben Marloes en ik woon nu een tijdje in Haarlem, geweldige stad maar met uitbreiden van mijn vriendenkring wil het nog niet echt lukken!

Ik woon samen met mijn vriend en kat in het centrum. Overdag ben ik lekker aan het werk bij een reisorganisatie en in mijn vrije tijd ben ik te vinden in de stad, of dat nou stappen, shoppen of op het terras zitten is! Ook ga ik graag naar andere steden, A'dam, R'dam maar ook Parijs en Kopenhagen zijn favoriet.

Verder lees ik ook graag, kijk graag naar een tranen trekker en ook sporten past nog in dit plaatje!

Kan je je hierin vinden en zoek je nog een leuke vriendin erbij om mee te lachen, kletsen, uit te gaan en andere gezellige dingen te doen, reageer dan gewoon even!

Kan ook op mijn email: marloescarree@hotmail.com

gr
Hi,

Er heeft op 23 september een meisje uit Haarlem gereageerd op mijn oproep, maar perongeluk haar email adres gewist. Ik geloof dat ze Marieke heet en ze woont alleen met haar twee katten in Haarlem, spw en toerisme gestudeerd.

Ik wil graag met haar in contact komen! Dus mail me nog maar een keer als je dit leest, lijkt me leuk om een keer te kletsen!

Gr Marloes
Hi!

Ik zie dat dit een oude post is maar reageer toch maar even. Ik kom over een paar weekjes ook in Haarlem wonen, vanwege een nieuwe baan. Helaas ken ik ook nog geen mensen in Haarlem dus zou graag meiden willen leren kennen om leuke dingen mee te doen. Ik houd van een hapje/drankje, shoppen, muziek, stappen e.d. Mijn emailadres is bee81@live.com.

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven