Centraal Moderatortopic

27-05-2015 12:44 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het topic 'Ruzies met moeder' is verwijderd ivm minderjarige TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Och..
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ModeratorViva schreef op 22 oktober 2015 @ 00:29:

Het topic 'Ruzies met moeder' is verwijderd ivm minderjarige TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaZat al te zoeken
quote:ModeratorViva schreef op 21 oktober 2015 @ 18:46:

Het topic "Zwanger of toch niet" is verwijderd. We verwijzen forummers met dergelijke vragen naar het algemene topic: HET ALGEMENE 'BEN IK ZWANGER (OF NIET)' TOPIC

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forumVraagje: krijgen TO'S hier bericht van? Of zitten die zich wezenloos te zoeken naar hun topic.
quote:vivapimpelmees schreef op 22 oktober 2015 @ 00:51:

[...]

Vraagje: krijgen TO'S hier bericht van? Of zitten die zich wezenloos te zoeken naar hun topic.Dat zou best wel wat ophelderen!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Er zit er eentje te spammen in priveberichten.

Dit is zijn profiel BOEFFentertainment

e dagelijkse portie ongein! Heb je vragen, tips, teksten,ideeën e.d kun je ons altijd een pb sturen of mailen. Contact: boeffentertainment
quote:-RoseRed- schreef op 22 oktober 2015 @ 08:39:

Er zit er eentje te spammen in priveberichten.

Dit is zijn profiel BOEFFentertainment

e dagelijkse portie ongein! Heb je vragen, tips, teksten,ideeën e.d kun je ons altijd een pb sturen of mailen. Contact: boeffentertainment

Beste -Rosered-,

Bedankt voor de melding.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'Maagproblemen ondanks hoge dosis maagzuurremmers' is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic "Irrationele angst voor zwangerschap?" is verwijderd, we verwijzen forummers met dergelijke vragen door naar "Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic"

Moderator Viva forum

Het topic Straatmuziek is verwijderd. Schoolonderzoekjes en enquetes zijn niet toegestaan.

met vriendelijke groet,

Junior
Hoi Mods,

In het bantopic staat:

***** heeft een perma ban ivm terugkeren tijdens een tijdelijke ban.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Krijgt de oorspronkelijke nick nu ook een verlenging van de ban dan?

En moet dat dan ook niet op het ban-topic gemeld worden?

Ik heb al in de huisregels gekeken, maar kan het niet helemaal duidelijk vinden.

En ik vind het heel vervelend, dat iemand "ons" dus voor de gek zit te houden d.m.v. dubbelnicken.

Met dit soort forummers wil ik niet meer mee in discussie onder de normale nick.

Kunnen jullie daar duidelijkheid over geven?
quote:ModeratorViva schreef op 22 oktober 2015 @ 13:34:

Het topic "Irrationele angst voor zwangerschap?" is verwijderd, we verwijzen forummers met dergelijke vragen door naar "Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic"

Moderator Viva forum

Plaatsen jullie dan die oorspronkelijke vraag in dat algemene topic zodat de vraag niet verloren gaat?

Erstaat dat jullie de forummers verwijzen... Maar hoe dan? Genoeg forummers die hier niet komen, een emailadres voor hier gebruiken die niet gecheckt wordt etc
Je bent zelf een theepot
quote:vivapimpelmees schreef op 22 oktober 2015 @ 00:51:

[...]

Vraagje: krijgen TO'S hier bericht van? Of zitten die zich wezenloos te zoeken naar hun topic.in de herhaling dan maar...
Zo te lezen wel, Pimpel:quote:ModeratorViva schreef op 22 oktober 2015 @ 13:34:

Moderator Viva forum
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 16:19:

Hoi Mods,

In het bantopic staat:

***** heeft een perma ban ivm terugkeren tijdens een tijdelijke ban.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Krijgt de oorspronkelijke nick nu ook een verlenging van de ban dan?

En moet dat dan ook niet op het ban-topic gemeld worden?

Ik heb al in de huisregels gekeken, maar kan het niet helemaal duidelijk vinden.

En ik vind het heel vervelend, dat iemand "ons" dus voor de gek zit te houden d.m.v. dubbelnicken.

Met dit soort forummers wil ik niet meer mee in discussie onder de normale nick.

Kunnen jullie daar duidelijkheid over geven?

Beste Pruttel,

We doen geen uitspraken over andere forummers. We begrijpen dat dubbelnicken erg vervelend is voor medeforummers, om diezelfde reden is dubbelnicken ook niet toegestaan. In geval van dubbelnicken handelen wij - net zoals anders - via het bansysteem.

Moderator Viva forum

quote:SuzanneSuus schreef op 22 oktober 2015 @ 17:45:

[...]

Plaatsen jullie dan die oorspronkelijke vraag in dat algemene topic zodat de vraag niet verloren gaat?

Erstaat dat jullie de forummers verwijzen... Maar hoe dan? Genoeg forummers die hier niet komen, een emailadres voor hier gebruiken die niet gecheckt wordt etc

Beste SuzanneSuus,

We maken er melding van op het CM (dat het topic is verwijderd) en verwijzen de forummer daar ook door naar het algemene topic. We doen ons best om de betreffende forummer er zo van op de hoogte te brengen.

Moderator Viva forum

Topic Eetclub gezocht in Amersfoort is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
Topic over verkrijgen rijbewijs, id enz is verwijderd ivm spam. Bedankt voor de meldingen.

mvg,

Junior.
Topic liedje gezocht is verplaatst naar de pijler Entertainment.

Topic zilvervisjes....wie heeft de tip? is verplaatst naar de pijler Thuis.

Topic UPS verzendbericht, vastgestelde afleverdatum is verplaatst naar de pijler Digi.

Topic Vraagje over verkeersregelaar/ hekbewaker tijdens evenement is verplaatst naar de pijler Werk & Studie.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 22 oktober 2015 @ 19:38:

Topic over verkrijgen rijbewijs, id enz is verwijderd ivm spam. Bedankt voor de meldingen.

mvg,

Junior.Doen jullie nou ook aangifte van dat soort topics? Ik bedoel, het gaat hier toch best wel over illegale praktijken.
quote:ModeratorViva schreef op 22 oktober 2015 @ 18:16:

[...]

Beste SuzanneSuus,

We maken er melding van op het CM (dat het topic is verwijderd) en verwijzen de forummer daar ook door naar het algemene topic. We doen ons best om de betreffende forummer er zo van op de hoogte te brengen.

Moderator Viva forumDuidelijk,
Je bent zelf een theepot
quote:Fenrir-Greyback schreef op 22 oktober 2015 @ 19:53:

[...]

Doen jullie nou ook aangifte van dat soort topics? Ik bedoel, het gaat hier toch best wel over illegale praktijken.

Beste Fenrir-Greyback,

De CM pakt deze berichten op en neemt indien nodig vervolgstappen.

Moderator Viva forum

quote:JuniorModeratorViva schreef op 22 oktober 2015 @ 19:52:

Topic Vraagje over verkeersregelaar/ hekbewaker tijdens evenement is verplaatst naar de pijler Werk & Studie.Ik vermoed dat je de OP niet gelezen hebt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:ModeratorViva schreef op 22 oktober 2015 @ 20:36:

[...]

Beste Fenrir-Greyback,

De CM pakt deze berichten op en neemt indien nodig vervolgstappen.

Moderator Viva forum

Waarom doen jullie hier zo vaag over?

Op het forum waar ik mod ben komen dit soort posts ook voorbij. Daar wordt gemeld dat het topic is verwijderd en dat er melding is gemaakt bij de fraudehelpdesk.

De fraudehelpdesk geven we alle info.

Ik begrijp niet dat jullie hier zo vaag over berichten
Je bent zelf een theepot
quote:feow schreef op 22 oktober 2015 @ 20:38:

[...]

Ik vermoed dat je de OP niet gelezen hebt.

+ 1

Heeft niets met de nieuwe pijler te maken
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven