Entertainment alle pijlers

TVOH 2015-2016

25-09-2015 19:45 3186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Here we go again! Kijk mee en sluit hier gezellig aan.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Yggdrasil- schreef op 23 oktober 2015 @ 21:31:

Je wil niet weten hoeveel er op herhaling gaan. Er wordt elke x hetzelfde blik open getrokken . Echt ook.Die mensen melden zich niet zelf aan?
Ik vind dit seizoen echt saaier dan de andere seizoenen. Vond het eerder altijd wel leuk om te kijken maar het is nu zo saai dat ik zit te twijfelen of ik weg zal zappen.
.
Hahaha die Ali is soms wel grappig hoor.
K3 lijkt haast aantrekkelijker hè?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
.
Anouk 'ik wil hier niet zitten maar het geld is lekker' is ook boring.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Yggdrasil- schreef op 23 oktober 2015 @ 21:37:

[...]

Oh god nee!Hoe weet je dat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar er zijn ook geen hoogtepunten of ligt dat aan mij. Vind de meeste optredens op elkaar lijken, niet echt iemand die eruit springt waarvan ik meteen denk 'wow jou wil ik dit seizoen echt volgen' en de coaches zijn ook een dodelijk saaie combinatie. Geen grappen, geen vonken, alleen maar wat mild blabla en weer naar de volgende. Vind ze er allemaal zitten zonder heel enthousiast te zijn ofzo.
quote:criminalmind schreef op 23 oktober 2015 @ 21:40:

Maar er zijn ook geen hoogtepunten of ligt dat aan mij. Vind de meeste optredens op elkaar lijken, niet echt iemand die eruit springt waarvan ik meteen denk 'wow jou wil ik dit seizoen echt volgen' en de coaches zijn ook een dodelijk saaie combinatie. Geen grappen, geen vonken, alleen maar wat mild blabla en weer naar de volgende. Vind ze er allemaal zitten zonder heel enthousiast te zijn ofzo.Ik mis Roel
Marco had er ook geen zin in, dat was duidelijk.
quote:plous schreef op 23 oktober 2015 @ 21:42:

[...]

Ik mis Roel Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ik mis Roel en N & S en Angela
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Yggdrasil- schreef op 23 oktober 2015 @ 21:37:

.Wat een fake gedoe dan hè, waarom kijk ik dan eigenlijk?
gemini2009 wijzigde dit bericht op 23-10-2015 21:45
Reden: hugo is het schuld.
% gewijzigd
quote:criminalmind schreef op 23 oktober 2015 @ 21:40:

Maar er zijn ook geen hoogtepunten of ligt dat aan mij. Vind de meeste optredens op elkaar lijken, niet echt iemand die eruit springt waarvan ik meteen denk 'wow jou wil ik dit seizoen echt volgen' en de coaches zijn ook een dodelijk saaie combinatie. Geen grappen, geen vonken, alleen maar wat mild blabla en weer naar de volgende. Vind ze er allemaal zitten zonder heel enthousiast te zijn ofzo.Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik kijk het dit seizoen voor het eerst, maar zoals ik begrijp is het normaal dus leuk ?
quote:gemini2009 schreef op 23 oktober 2015 @ 21:44:

[...]

Wat een fake gedoe dan hè, waarom kijk ik dan eigenkijk?Ach de helft van de programma's wordt gecast
Nou inderddaad, met die eerste groep coaches was het nog echt leuk. Nick&Simon en Roel waren ook wel grappig met elkaar
ja Nick
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 23 oktober 2015 @ 21:45:

ja Nick
Niet zo goe.
quote:criminalmind schreef op 23 oktober 2015 @ 21:45:

Nou inderddaad, met die eerste groep coaches was het nog echt leuk. Nick&Simon en Roel waren ook wel grappig met elkaar Ja vind ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:barbaracartland schreef op 23 oktober 2015 @ 21:44:

Ik kijk het dit seizoen voor het eerst, maar zoals ik begrijp is het normaal dus leuk ?bijna alle programma's zijn na een aantal jaar wel uitgewerkt en worden steeds minder spontaan
Hij lijkt alsof hij moet poepen.
Ik vind het niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven