Clomid ervaringen
donderdag 9 juli 2015 om 09:02
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
where ever you go, go with your heart
vrijdag 23 oktober 2015 om 20:55
@jc2: Ik heb er niet heel veel verstand van of zo, maar misschien dat de voorwaarden van de baarmoeder dan beter zijn. Dus misschien beter toegankelijk voor zaadjes en misschien beter baarmoederslijm om in te nestelen. Weet het niet, maar kan me zoiets voorstellen. Je moet wel bedenken dat je ook met clomid maar iets van 10-15% kans per keer hebt... dus als het na 1 ronde niet lukt is er echt nog geen man over boord, maar snap je gevoel wel hoor! Houd moed, jou/onze tijd komt ook!
@nina: ik durf ook niet te zeggen wat het is geweest. Ik zou of 'gewoon' de testdag afwachten of even het ziekenhuis bellen voor informatie.
@Skawa: Soms kan het moeilijk zijn als iemand zegt dat ze zwanger zijn, maar hier is het ook zo dat je het elkaar tegelijkertijd ook heel erg gunt omdat je weet dat iedereen in eenzelfde soort schuitje zit! En ik hoor liever dat er mensen wel zwanger worden dan dat het altijd maar weer voor iedereen de teleurstelling is! Dus ik ben oprecht blij voor je!
@nina: ik durf ook niet te zeggen wat het is geweest. Ik zou of 'gewoon' de testdag afwachten of even het ziekenhuis bellen voor informatie.
@Skawa: Soms kan het moeilijk zijn als iemand zegt dat ze zwanger zijn, maar hier is het ook zo dat je het elkaar tegelijkertijd ook heel erg gunt omdat je weet dat iedereen in eenzelfde soort schuitje zit! En ik hoor liever dat er mensen wel zwanger worden dan dat het altijd maar weer voor iedereen de teleurstelling is! Dus ik ben oprecht blij voor je!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
vrijdag 23 oktober 2015 om 21:14
Dank, spanning is hier ook hoog hoor. Heb veel kramp in mijn buik en onder rugpijn elke keer bang dat ik ineens ongesteld word....
Ik heb begrepen dar clomid geen echt hormoon is maar je lijf denkt dat. De spuiten zijn lichaams eigen hormoon en zorgen idd ook voor ideale omstandigheden. Collega van mij werd ook niet zwanger van clomid ook eerste ronde spuiten. Maar goed ben blij maar voorzichtig t kan zo nog mis gaan. Hoop dat t blijft en streepje donker word
Ik heb begrepen dar clomid geen echt hormoon is maar je lijf denkt dat. De spuiten zijn lichaams eigen hormoon en zorgen idd ook voor ideale omstandigheden. Collega van mij werd ook niet zwanger van clomid ook eerste ronde spuiten. Maar goed ben blij maar voorzichtig t kan zo nog mis gaan. Hoop dat t blijft en streepje donker word
vrijdag 23 oktober 2015 om 22:37
@skawa: we duimen!
Ik heb vandaag terug een echo gehad. Gyn vond het jammer en verschoot dat ik niet zwanger was.
Maar... er was wel een bevruchting geweest, maar is een cyste geworden. Dus nu orgametril nemen om een bloeding op te wekken. En dan terug 100mg clomid.
Gyn staat er wel nog zeer positief tegenover, doet goed!
Ik heb vandaag terug een echo gehad. Gyn vond het jammer en verschoot dat ik niet zwanger was.
Maar... er was wel een bevruchting geweest, maar is een cyste geworden. Dus nu orgametril nemen om een bloeding op te wekken. En dan terug 100mg clomid.
Gyn staat er wel nog zeer positief tegenover, doet goed!
vrijdag 23 oktober 2015 om 23:54
Goh, ben blij dat mijn lichaam toch iets heeft gedaan.
want daar twijfelde ik aan.
Het deed ook wel goed om te horen hoe verbaasd mijn gyn was. Ze vond het ook zeer vreemd. Ik had het gevoel dat ik overdreef, maar ze begon er zelf over, en bevestigde mijn gevoel. Ze is echt geweldig.
De teleurstelling is er nog wel, maar anders. Het kan trouwens komen door te veel stress. Die gedachte vind ik niet zo leuk, aangezien die stress wordt veroorzaakt door iemand met aandachttrekkerij op het werk. En die persoon krijgt bijna in alles gelijk. Dus ik ga nog meer proberen er mij niets van aan te trekken.
Nu ik heb gelukkig wel goed nieuws: ik ben gevraagd als getuige vn mn beste vriendin
dus dat is dan weer een leuke gedachte. Ook voetbal ik sinds kort en in het lopen blijf ik ook men plezier vinden. Tijdens de sportmomenten (4/7) denk ik aan niets. Zalig!!!
Sorry voor de lange tekst
Ahja, ik lees alles, maar reageer op zeer weinig, sorry! Maar steun jullie uiteraard allemaal.
Het deed ook wel goed om te horen hoe verbaasd mijn gyn was. Ze vond het ook zeer vreemd. Ik had het gevoel dat ik overdreef, maar ze begon er zelf over, en bevestigde mijn gevoel. Ze is echt geweldig.
De teleurstelling is er nog wel, maar anders. Het kan trouwens komen door te veel stress. Die gedachte vind ik niet zo leuk, aangezien die stress wordt veroorzaakt door iemand met aandachttrekkerij op het werk. En die persoon krijgt bijna in alles gelijk. Dus ik ga nog meer proberen er mij niets van aan te trekken.
Nu ik heb gelukkig wel goed nieuws: ik ben gevraagd als getuige vn mn beste vriendin
Sorry voor de lange tekst
Ahja, ik lees alles, maar reageer op zeer weinig, sorry! Maar steun jullie uiteraard allemaal.
zaterdag 24 oktober 2015 om 01:21
@nina. Als het wel het begin van ongesteldheid blijkt te zijn. Kun je dus net als ik een korte LF hebben. Maar deze zou dan wel erg kort zijn! Dus ik hoop en denk dat het misschien eerder inderdaad innestelingbloeding is, maar ook deze is 5DPO erg vroeg!
@elmo: innesteling van cyste ook nog nooit van gehoord! Mijn arts zei dat als de eicel groter en groter wordt, dat je pas na de eisprong kunt bepalen of het een cyste is geweest ja of nee. Wordt je ongesteld dan is het een eicel geweest, wordt je niet ongesteld (en ben je ook niet zwanger) dan is het een cyste geweest.
@elmo: innesteling van cyste ook nog nooit van gehoord! Mijn arts zei dat als de eicel groter en groter wordt, dat je pas na de eisprong kunt bepalen of het een cyste is geweest ja of nee. Wordt je ongesteld dan is het een eicel geweest, wordt je niet ongesteld (en ben je ook niet zwanger) dan is het een cyste geweest.
zaterdag 24 oktober 2015 om 09:53
Elmo je mag net zulke lange verhalen schrijven als je wilt hoor! Alles wat je kwijt wilt.
Vanmorgen om zes uur moest ik plassen dus lamp aan in badkamer cb test gedaan. Staat echt een kruis! Ene lijntje is nog wel lichter. Blijf dat spannend vinden heb ergens op t forum gelezen dat lichte lijntjes kunnen wijzen op dat de innesteling niet helemaal goed ging en een mk. Maar ik heb toch al paar keer tegen mezelf gezegd ik ben zwanger. Klinkt zo raar!
Ik wil wel graag nog een tijdje hier bij jullie blijven en de tabel blijven doen. Jullie zijn digitale vriendinnen geworden en wil bij iedereen lezen hoe t verder gaat steun geven en waar ik kan tips.
Vanmorgen om zes uur moest ik plassen dus lamp aan in badkamer cb test gedaan. Staat echt een kruis! Ene lijntje is nog wel lichter. Blijf dat spannend vinden heb ergens op t forum gelezen dat lichte lijntjes kunnen wijzen op dat de innesteling niet helemaal goed ging en een mk. Maar ik heb toch al paar keer tegen mezelf gezegd ik ben zwanger. Klinkt zo raar!
Ik wil wel graag nog een tijdje hier bij jullie blijven en de tabel blijven doen. Jullie zijn digitale vriendinnen geworden en wil bij iedereen lezen hoe t verder gaat steun geven en waar ik kan tips.
zaterdag 24 oktober 2015 om 09:59
En Skawa? Wat zegt die ochtendtest?
Ik ben benieuwd voor je!
Hier heb ik gisterenavond de eerste Clomid geslikt, ik dacht ik doe het d avonds dan heeft niemand last van eventuele opvliegers... Nuja een hele nacht wakker was het gevolg. Deze middag slik ik dus de 2e in de hoop dat het komende nacht beter is.
Fijn weekend dames!
Ik ben benieuwd voor je!
Hier heb ik gisterenavond de eerste Clomid geslikt, ik dacht ik doe het d avonds dan heeft niemand last van eventuele opvliegers... Nuja een hele nacht wakker was het gevolg. Deze middag slik ik dus de 2e in de hoop dat het komende nacht beter is.
Fijn weekend dames!
zaterdag 24 oktober 2015 om 10:15
Skawa, als je een beetje zoekt zouden de testen met de dag wat duidelijker moeten worden, maar geef het even tijd! Wat moet het heerlijk zijn te kunnen zeggen dat je zwanger bent!!
Fijn dat je ons nog even blijft volgen!
@lientje, opvliegers heb ik ook.. Of ik nou 's avonds of 's ochtends slik. Ik ga deze keer wel weer 's ochtends proberen. Heb toch het idee dat ik dan minder opgefokt ben. Toch wel zo fijn voor mezelf en m'n omgeving
Fijn dat je ons nog even blijft volgen!
@lientje, opvliegers heb ik ook.. Of ik nou 's avonds of 's ochtends slik. Ik ga deze keer wel weer 's ochtends proberen. Heb toch het idee dat ik dan minder opgefokt ben. Toch wel zo fijn voor mezelf en m'n omgeving
zaterdag 24 oktober 2015 om 10:20
Yep famke ik ben hier ook gebleven met spuiten t gaat erom dat je met elkaar kunt delen wat erin je omgaat of je nou slikt of spuit;) en hopelijk zijn we straks een zwangeren klets groepje
Vraag me af die conseived nog bijgedragen heeft aan mijn positieve test dat weet je natuurlijk nooit
Vraag me af die conseived nog bijgedragen heeft aan mijn positieve test dat weet je natuurlijk nooit
zaterdag 24 oktober 2015 om 10:50
Dat belooft.... Ja twas geen gunstige nacht. En nochtans gisteren overuren gedaan en km's gelopen dus echt wel moe.
En nu geen zijk waard want nog moe-er :p
Ja, laten we gezellig samen blijven. Ik ben hier nu ook nog niet lang maar tis wel echt leuk elkaars ervaringen te lezen. Ik ben meteen een combi van slikken en spuiten. dus tis overal anders maar toch, hetzelfde: wachten.
En nu geen zijk waard want nog moe-er :p
Ja, laten we gezellig samen blijven. Ik ben hier nu ook nog niet lang maar tis wel echt leuk elkaars ervaringen te lezen. Ik ben meteen een combi van slikken en spuiten. dus tis overal anders maar toch, hetzelfde: wachten.
zaterdag 24 oktober 2015 om 20:35
Ik heb trouwens nog steeds geen klachten behalve af en toe wat buikpijn. Weet dat als je op t wachtbankje zit je spastisch naar signalen zoekt. Dat deed ik altijd ook afgelopen twee weken maar heb nergens last van gehad en nu nog niet. Zelfs mijn borsten zijn niet gevoelig heel af en toe wat misselijk maar of dat nou door dit komt.
zaterdag 24 oktober 2015 om 22:21
@ Skawa: Klinkt echt goed! Wel slim om je niet helemaal suf te testen, want het voegt niet echt iets toe. Wel na het weekend het ziekenhuis bellen ga ik vanuit
Leuk ook dat je gewoon wilt blijven, want wij blijven natuurlijk ook benieuwd hoe het met jou gaat!
@ Lientje: Die opvliegers kwamen bij mij ook echt alleen in de nacht... Ik slik clomid altijd in de ochtend, dus denk dat tijdstip niet echt uitmaakt voor wat betreft wanneer je clomid het beste kan slikken.
@ Famke: Zou leuk zijn als je toch ook nog hier mee blijft schrijven?! Wil wel weten hoe het met je gaat, ook als je gaat spuiten
Ik zit inmiddels op het wachtbankje... voor in de tabel
Leuk ook dat je gewoon wilt blijven, want wij blijven natuurlijk ook benieuwd hoe het met jou gaat!
@ Lientje: Die opvliegers kwamen bij mij ook echt alleen in de nacht... Ik slik clomid altijd in de ochtend, dus denk dat tijdstip niet echt uitmaakt voor wat betreft wanneer je clomid het beste kan slikken.
@ Famke: Zou leuk zijn als je toch ook nog hier mee blijft schrijven?! Wil wel weten hoe het met je gaat, ook als je gaat spuiten
Ik zit inmiddels op het wachtbankje... voor in de tabel
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.