Forumleden in het echt

24-10-2015 13:31 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lastig om een titel voor dit topic te verzinnen en om uit te leggen wat ik bedoel. Ik lees heel veel mee op dit forum en soms reageer ik wel eens.

Zit zojuist ook weer een topic te lezen en dan vraag ik me af hoe de betreffende topicschrijver in het echt zou zijn. Ga geen namen noemen, en ik bedoel het ook in het algemeen, want er zijn meerdere forumleden waarvan ik het me afvraag. Bijvoorbeeld degene.... die altijd.... met puntjes schrijft....... en nu degene die over haar man met Chantal Jansen schrijft, degene die niet meer naar de verloskundige wil omdat ze geen bloedtest wil betalen, enz. enz.

Zou ik zulke mensen in het echt kennen? Zouden er onder mijn kennissen en vrienden ook mensen zitten die toch een heel aparte persoonlijkheid/levenswijze/sociale vaardigheid hebben? Misschien wel maar ik verwonder me hier regelmatig over bepaalde ideeën en kan me dan bijna niet voorstellen dat dat "bestaat". Hebben jullie dat ook wel eens?
Klaar mee
quote:yasmijn schreef op 24 oktober 2015 @ 22:03:

[...]Met als gevolg een maandban voor een gekkie?Typisch geval van glitter zónder de glamour...
quote:doornroosje9 schreef op 24 oktober 2015 @ 22:05:

Yasmijn, waar was je? Een tijdje niet gezien hier?Gewoon aanwezig!
quote:Quinty schreef op 24 oktober 2015 @ 22:07:

[...]

Typisch geval van glitter zónder de glamour...Beter.
quote:yasmijn schreef op 24 oktober 2015 @ 22:08:

[...]

Gewoon aanwezig! Ow, dan ligt het aan mij.
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb trouwens afgelopen donderdag een forumvriendin op bezoek gehad. Was leuk! Was alweer een tijdje geleden dat we elkaar gezien hadden.
quote:doornroosje9 schreef op 24 oktober 2015 @ 22:10:

[...]

Ow, dan ligt het aan mij. Echt wel. Schande!
Meisjes toch. Ik kan ook niet even weg en het loopt uit de hand!
quote:yasmijn schreef op 24 oktober 2015 @ 22:11:

[...]

Echt wel. Schande! Glitterplaatje?
Life is short. Eat dessert first.
En on-topic: ik ben er op een gegeven moment achter gekomen dat ik hier iemand kende van/via mijn werk. En wij bleken allebei ondertussen andere werkzaamheden te hebben. Heel bijzonder!
komt TO eigenlijk nog terug??

het is het toptopic van de avond geworden, maar de TO hoor je weer eens niet meer
quote:simone789 schreef op 24 oktober 2015 @ 22:18:

komt TO eigenlijk nog terug??

het is het toptopic van de avond geworden, maar de TO hoor je weer eens niet meer Eh... even beter opletten, heb vaak gereageerd. Alleen heb ik me met die discussie verder niet bemoeid, omdat die niet echt over mijn onderwerp ging.
Klaar mee
quote:Buffie schreef op 24 oktober 2015 @ 22:20:

[...]

Eh... even beter opletten, heb vaak gereageerd. Alleen heb ik me met die discussie verder niet bemoeid, omdat die niet echt over mijn onderwerp ging.oh, al die rondvliegende haren hebben het zicht op jou en je OP een beetje belemmerd, denk ik. tjonge jonge jonge.
quote:Buffie schreef op 24 oktober 2015 @ 22:20:

[...]

Eh... even beter opletten, heb vaak gereageerd. Alleen heb ik me met die discussie verder niet bemoeid, omdat die niet echt over mijn onderwerp ging.Heel verstandig van je
Glitterplaatjes op het forum vind ik zoiets als Gerard Joling op tv, sorry.

En Yasmijn, jij was op staatsbezoek. Wellus.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 24 oktober 2015 @ 22:25:

Glitterplaatjes op het forum vind ik zoiets als Gerard Joling op tv, sorry.

Heel vroeger hadden we toch ook Fleurtje. Zeg maar iemand met een eigen mening . Is die weg of heeft ze haar naam veranderd.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2015 @ 22:29:

[...]

Ze bedoelt dat ze daar intens gelukkig van wordt Le, waarschijnlijk.
quote:Cateautje schreef op 24 oktober 2015 @ 20:47:

[...]

Krokodillen lijken altijd onschuldig langs te zwemmen. Ze hebben geen gezichtsuitdrukking, dus je weet niet wat er in ze omgaat en op het moment dat je je volledig veilig voelt, vallen ze aan. Dat is krokodillengedrag.

Ik vind krokodillen nooit onschuldig zwemmen, da's bij krokodillen een contradictio interminis hoor.
Je bent zelf een theepot
quote:fientje1982 schreef op 24 oktober 2015 @ 22:30:

Heel vroeger hadden we toch ook Fleurtje. Zeg maar iemand met een eigen mening . Is die weg of heeft ze haar naam veranderd.Helaas weg, zó jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
er was ooit een femylady, met allerlei feministische topics. nooit meer wat vn gehoord. echt jammer
quote:Sid-returns schreef op 24 oktober 2015 @ 22:30:

[...]

Ze bedoelt dat ze daar intens gelukkig van wordt Le, waarschijnlijk.Ze zoekt gewoon ordinair ruzie.
quote:LunaLoona schreef op 24 oktober 2015 @ 21:16:

Totally off-topic: Fenrir-Greyback, ik ken jou in een andere gedaante, toch? Hier op het forum, bedoel ik.

On topic: ik ken geen mensen van het forum in het echte leven, lijkt me soms wel heel leuk. Maar ik herken veel "types" wel in het echte leven: mensen die heel erg op spelling letten, bijvoorbeeld, of mensen die overal een menig over hebben. Mensen met stokpaardjes, mensen die geen blad voor de mond nemen, mensen die dat juist wel doen. En mensen die elke discussie in een ruzie weten te veranderen... Ik ken ook niemand IRL van hier maar koppel ze ook weleens aan mensen die ik ken. Blijkbaar heb ik dan toch de behoefte soms om een gezicht te zien
Je bent zelf een theepot
Ik ben in real live hetzelfde als hier, denk ik, ik doe me iig niet bewust anders voor.

Alleen met mijn vorige nick heb ik al mijn pijn eruit gegooid. Dat had ik nodig omdat ik irl altijd alles geheim moest houden. Met een pittige dsm kom je niet aan een baan en als ze erachter zouden komen, was ik mijn baan kwijt geweest. Dus dat was erg fijn, dat ik dat hier kwijt kon. Soort groepstherapie eigenlijk. Irl zou ik daar nooit aan deelnemen maar het bleek toch wel prettig. Soms ook wel pijnlijk. Maar zeker heel leerzaam.

Maar ik ben er wel in veranderd. Mensen mogen het nu allemaal best van me weten eigenlijk, maar ik vertel er nu geen hele boeken meer over, met deze nick Ik ben toevallig ook nog gewoon een leuk mens. Ik gooi irl nooit alles zomaar op iemands bord. Dat is veel te lastig om te beoordelen/mee om te gaan voor de meeste mensen en ik wil ook niemand laten schrikken of medelijden opwekken. Dat werd hier ook wel bevestigd, ik wil niet de reputatie van een negativo. Aandacht hoef ik er niet voor, dat vind ik eigenlijk vervelend. Maar omdat ik graag mensen help, vertel ik soms wel wat ik mankeer zodat we ervaringen en tips uit kunnen wisselen. Ik draag geen button met mijn dsm erop irl. En vertel het natuurlijk alleen aan mensen die ik met die informatie vertrouw.

Ik heb ook erg de behoefte gehad om van alles te vertellen over mijn dsm omdat ik afgekeurd ben. Mensen betalen mijn inkomen en dat vind ik niet prettig. Ik voel me er schuldig over. Komt door mijn arbeidsethos: je kunt alleen niet werken als je hoofd twee meter van je romp gescheiden is. Werken, kreng! Dat is ook de reden dat ik lange tijd mensen gratis coachte, ik MOET iets nuttigs doen en hulp verlenen was mijn werk. Maar daar ben ik nu even klaar mee. Het is ook vluchten eigenlijk, ik moet nu aan mezelf werken. En meer van het leven gaan genieten, niet zo calvinistisch bezig zijn. Redderssyndroom op een lager pitje zetten enzo.

Dus daar paste een nieuwe nick bij, eentje van een heel wijs mens, hopelijk geeft die wijsheid af op/aan mij. Ik heb jarenlang mijn lange haar in een vlecht gedragen net als een Cherokee, alleen dan een blonde. O en ik hou erg van konijnen, en nee niet om op te eten haha, vandaar altijd een konijn in mijn avatar.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2015 @ 22:37:

[...]

Ze zoekt gewoon ordinair ruzie.O, dat wil ik best wel hoor. Maar niet met jou. Ik doe mijn best om je glitterplaatjesfetish te omarmen/negeren/respecteren omdat ik je taalvaardigheid en geduld zo waardeer.

Maar tjonge, dat jij Gerard Joling glitterplaatjes als stokpaardje wilt terwijl je zo veel meer te bieden hebt. dan zijn broekrokken toch kenmerkender voor mij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Het ultieme genot:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven