Mode & Beauty alle pijlers

kleding fabriek

25-10-2015 15:41 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel ben ik bezig om een kleding lijn op te zetten. Dit zou ik in een brede lijn willen gaan doen. Van schoenen tot aan diverse kleding stukken en parfums.

Omdat ik nog nieuw ben en het ook in een brede lijn wil opzetten zou ik graag in het begin met kleine oplages willen werken. Totdat er meer vraag naar mijn producten is en een goede naambekendheid heb gekregen.

De komende tijd wil ik aantal samples van kleding stukken in Nederland laten maken en de producten in het buitenland na laten maken.

Momenteel ben ik druk bezig om een fabriek te vinden die dit voor mij kan realiseren. Tot nu toe echter zonder resultaat. Hopende dat iemand mij hierbij kan helpen.
quote:karel23 schreef op 25 oktober 2015 @ 16:05:

Als jullie iets zelf niet durven te realiseren dan moeten jullie niet stom praten. Achter jullie scherm andere mensen belachelijk maken

Ik maak niemand belachelijk, ik constateer alleen dat je een betere voorbereiding had kunnen treffen.

Het is veel verstandiger om eerst enkele producten van goede kwaliteit te realiseren om vervolgens te kijken of deze producten aanslaan, voordat je met een enorm breed assortiment komt aanzetten waar misschien niemand op zit te wachten.

Daarnaast ben ik het een en ander aan het realiseren, maar steek ik wel meer tijd in de voorbereiding en raadpleeg ik mensen/bedrijven die al meer ervaring hebben. Ik plomp echter niet alles neer op een algemeen forum.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Lees dit eens: http://www.stylink.nl/blo ... -in-nederland-laten-maken

Het is bijna niet te doen, hier in Nederland. Goede naaisters die alleen maar willen naaien wat een ander opdraagt zijn als een speld in een hooiberg. En ik weet dit, omdat ik een van die naaisters ben. Die dus mooi niet voor 5 euro per uur gaat zitten stikken.

Ik wens je uiteraard succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven