Centraal Moderatortopic
woensdag 27 mei 2015 om 12:44
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 24 oktober 2015 om 01:38
quote:ModeratorViva schreef op 23 oktober 2015 @ 14:05:
[...]
Beste Missie_m,
We beseffen ons dat dit soort onderwerpen vaak gevoelig liggen, maar zolang men zich aan de huisregels houdt, dan is dit topic wat ons betreft prima.
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaHet ligt inderdaad erg gevoelig. Over het artikel gaat het nauwelijks. Terwijl ik het een serieus probleem vind. U kan het topic net zo goed sluiten want ik heb geen zin in dat geroeptoeter zoals de vaste-roeptoeteraars dat op andere topic's al doen.
Iemand schreef dat ik al eerder dit onderwerp heb geopend maar dat is zeker niet waar.
ps. Bij nader inzien vind ik dat het topic juist niet gesloten moet worden.
[...]
Beste Missie_m,
We beseffen ons dat dit soort onderwerpen vaak gevoelig liggen, maar zolang men zich aan de huisregels houdt, dan is dit topic wat ons betreft prima.
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaHet ligt inderdaad erg gevoelig. Over het artikel gaat het nauwelijks. Terwijl ik het een serieus probleem vind. U kan het topic net zo goed sluiten want ik heb geen zin in dat geroeptoeter zoals de vaste-roeptoeteraars dat op andere topic's al doen.
Iemand schreef dat ik al eerder dit onderwerp heb geopend maar dat is zeker niet waar.
ps. Bij nader inzien vind ik dat het topic juist niet gesloten moet worden.
missie_m wijzigde dit bericht op 24-10-2015 10:18
Reden: ps toegevoegd
Reden: ps toegevoegd
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 24 oktober 2015 om 03:40
quote:tattou schreef op 24 oktober 2015 @ 00:29:
[...]
Nee dat is het niet, sommige dingen kunnen echt niet, maar vaak wordt er gestaf terwijl het eigenlijk wel kan.
En dan gaat het wel degelijk om de irritatie grens van de staffers.
Jij krijgt een overzicht van alle stafjes en bepaalt of iets wel of niet kan?
[...]
Nee dat is het niet, sommige dingen kunnen echt niet, maar vaak wordt er gestaf terwijl het eigenlijk wel kan.
En dan gaat het wel degelijk om de irritatie grens van de staffers.
Jij krijgt een overzicht van alle stafjes en bepaalt of iets wel of niet kan?
zaterdag 24 oktober 2015 om 09:38
zaterdag 24 oktober 2015 om 10:07
quote:ModeratorViva schreef op 24 oktober 2015 @ 09:38:
Het topic 'Sid en Moi kwijlen op Actueel' is verwijderd ivm offtopic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva ForumIs verplaatsen naar een andere pijler niet de standaardprocedure in gevallen waarin een topic niet op de juiste pijler staat?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva ForumIs verplaatsen naar een andere pijler niet de standaardprocedure in gevallen waarin een topic niet op de juiste pijler staat?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
zaterdag 24 oktober 2015 om 10:20
quote:Cateautje schreef op 23 oktober 2015 @ 23:21:
[...]
Ik staf
Jij staft
Hij stafte
Zij heeft gestafd
D als verleden tijd
Ik doe het met een t.
Wat bedoel je met D als verleden tijd? En wat met hij stafte? Welke tijd is dat?
Staffen, f zit in kofschip ------> Hij heeft gestaft.
[...]
Ik staf
Jij staft
Hij stafte
Zij heeft gestafd
D als verleden tijd
Ik doe het met een t.
Wat bedoel je met D als verleden tijd? En wat met hij stafte? Welke tijd is dat?
Staffen, f zit in kofschip ------> Hij heeft gestaft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 24 oktober 2015 om 10:34
quote:ModeratorViva schreef op 24 oktober 2015 @ 09:38:
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Waarom niet naar de pijler Overig? En hoe kan een geheel topic in hemelsnaam offtopic zijn?
Ik zou het graag terug zien op Overig.
Alvast bedankt..
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Waarom niet naar de pijler Overig? En hoe kan een geheel topic in hemelsnaam offtopic zijn?
Ik zou het graag terug zien op Overig.
Alvast bedankt..
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 24 oktober 2015 om 10:43
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 10:35:
[...]
Hoe kan een topic nou off-topic zijn?
Onze excuses. We hebben het topic verplaatst naar overig. Het topic had niets met actueel te maken, vandaar dat we de noemer off-topic hadden gebruikt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
[...]
Hoe kan een topic nou off-topic zijn?
Onze excuses. We hebben het topic verplaatst naar overig. Het topic had niets met actueel te maken, vandaar dat we de noemer off-topic hadden gebruikt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zaterdag 24 oktober 2015 om 16:58
Mods, in het topic 'Mannen mannen mannen'. Dit topic dus
Heeft Tardarsauce een ban gekregen vanwege 'op de man spelen'. Nu spelen er veel meer mensen 'op de man'.
Op de man spelen vind ik nog steeds een heel relatief begrip hier, maar dat terzijde.
Er zijn soortgelijke reacties gegeven als die van Tardarsauce, die zijn niet weg gegumt. Ik heb ze overigens gestaft. Dan weten jullie welke ik bedoel.
Naar mijn mening wordt hier ontzettend oneerlijk gemodereerd. Het valt me steeds vaker op dat sommige forummers meer kunnen zeggen dan anderen, wat betreft waarschuwingen en bans.
Edit; er is al gegumd zie ik. Blijft oneerlijk waarom de een wel een ban krijgt wegens 'op de man spelen' en de andere niet.
Heeft Tardarsauce een ban gekregen vanwege 'op de man spelen'. Nu spelen er veel meer mensen 'op de man'.
Op de man spelen vind ik nog steeds een heel relatief begrip hier, maar dat terzijde.
Er zijn soortgelijke reacties gegeven als die van Tardarsauce, die zijn niet weg gegumt. Ik heb ze overigens gestaft. Dan weten jullie welke ik bedoel.
Naar mijn mening wordt hier ontzettend oneerlijk gemodereerd. Het valt me steeds vaker op dat sommige forummers meer kunnen zeggen dan anderen, wat betreft waarschuwingen en bans.
Edit; er is al gegumd zie ik. Blijft oneerlijk waarom de een wel een ban krijgt wegens 'op de man spelen' en de andere niet.
zaterdag 24 oktober 2015 om 17:06
quote:[...] schreef op 24 oktober 2015 @ 16:58:
Edit; er is al gegumd zie ik. Blijft oneerlijk waarom de een wel een ban krijgt wegens 'op de man spelen' en de andere niet.Het ligt natuurlijk aan de hoeveelheid waarschuwingen die je hebt. In het geval van Tadar zal het zo zijn geweest dat ze al één of meerdere waarschuwingen heeft gekregen waarop dus nu een ban volgt. Anderen hebben wellicht nog geen waarschuwing gekregen waardoor ze dus nu geen ban ontvangen maar een eerste waarschuwing.
Edit; er is al gegumd zie ik. Blijft oneerlijk waarom de een wel een ban krijgt wegens 'op de man spelen' en de andere niet.Het ligt natuurlijk aan de hoeveelheid waarschuwingen die je hebt. In het geval van Tadar zal het zo zijn geweest dat ze al één of meerdere waarschuwingen heeft gekregen waarop dus nu een ban volgt. Anderen hebben wellicht nog geen waarschuwing gekregen waardoor ze dus nu geen ban ontvangen maar een eerste waarschuwing.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zaterdag 24 oktober 2015 om 21:25
zaterdag 24 oktober 2015 om 21:33
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 21:27:
[...]
De TO zit te dubbelnicken in dat topic hè.
Beste Moiren_,
Bedankt voor de melding. We zullen het gaan bekijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
De TO zit te dubbelnicken in dat topic hè.
Beste Moiren_,
Bedankt voor de melding. We zullen het gaan bekijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zaterdag 24 oktober 2015 om 22:45
Het topic 'Omgaan met mensen die heel anders denken/lifestyle hebben' is verwijderd ivm privacy.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zondag 25 oktober 2015 om 21:12
zondag 25 oktober 2015 om 22:01
Het topic 'Racisme in Nederland.' is gesloten ter verdere beoordeling. Het modteam gaat beoordelen wat er verder moet gebeuren met dit topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum