Extensions paars geworden
maandag 26 oktober 2015 om 19:33
Help! Ik heb clip in extensions en was ik af en toe met zilvershampoo dan worden ze wat mooier, maar nu dus niet!!!
Ik heb het er te lang in laten zitten nu zit er zo'n paarse gloed overheen.
Ik weet dat met je eigen haar als je het een paar keer wast met normale shampoo het vanzelf verdwijnt, weet iemand of dat met extensions ook zo werkt?
Ik ben als een gek die haren aan het insoppen maar is nog steeds paars.
Of zou ik dat gewoon even elke dag moeten doen en zou het dan minder worden?
Iemand ideeen?
Baal hiervan normaal gesproken ging het prima.
Ik heb het er te lang in laten zitten nu zit er zo'n paarse gloed overheen.
Ik weet dat met je eigen haar als je het een paar keer wast met normale shampoo het vanzelf verdwijnt, weet iemand of dat met extensions ook zo werkt?
Ik ben als een gek die haren aan het insoppen maar is nog steeds paars.
Of zou ik dat gewoon even elke dag moeten doen en zou het dan minder worden?
Iemand ideeen?
Baal hiervan normaal gesproken ging het prima.
.
maandag 26 oktober 2015 om 19:59
quote:MonicaGeller schreef op 26 oktober 2015 @ 19:46:
[...]
[img]http://i.ytimg.com/vi/maWjqeHe8W8/maxresdefault.jpg[/img]Don't abuse my picture!
[...]
[img]http://i.ytimg.com/vi/maWjqeHe8W8/maxresdefault.jpg[/img]Don't abuse my picture!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
maandag 26 oktober 2015 om 20:58
quote:pommiaan schreef op 26 oktober 2015 @ 20:39:
Oh dat vind ik eigeblijk best mooi, van dat lichtpaarse onderaab je haren . Bel anders morgen even het bedrijf waar je ze gekocht hebt?
Het kan inderdaad mooi zijn maar nu is het zeg maar uhm.. vlekkerig dat is niet mooi.
Ja, ik ga dat bedrijf morgen even een mailtje sturen, hopen dat zij een oplossing weten.
Oh dat vind ik eigeblijk best mooi, van dat lichtpaarse onderaab je haren . Bel anders morgen even het bedrijf waar je ze gekocht hebt?
Het kan inderdaad mooi zijn maar nu is het zeg maar uhm.. vlekkerig dat is niet mooi.
Ja, ik ga dat bedrijf morgen even een mailtje sturen, hopen dat zij een oplossing weten.
.
maandag 26 oktober 2015 om 21:11
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 oktober 2015 @ 21:10:
Je hebt ze sinds vandaag en vandaag heb je ze al gewassen om ze mooier te maken? Ik had ze dan teruggestuurd, als ze niet mooi uit de verpakking kwamen. Waarom meteen wassen?
Maar goed, denk dat je het er niet uit krijgt als het geen echt haar is.Je wast extensions toch altijd ff een paar keer? Ik wel dan
Je hebt ze sinds vandaag en vandaag heb je ze al gewassen om ze mooier te maken? Ik had ze dan teruggestuurd, als ze niet mooi uit de verpakking kwamen. Waarom meteen wassen?
Maar goed, denk dat je het er niet uit krijgt als het geen echt haar is.Je wast extensions toch altijd ff een paar keer? Ik wel dan
maandag 26 oktober 2015 om 21:14
maandag 26 oktober 2015 om 21:23
maandag 26 oktober 2015 om 21:35
maandag 26 oktober 2015 om 21:55
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 oktober 2015 @ 21:10:
Maar goed, denk dat je het er niet uit krijgt als het geen echt haar is.Ja dat deed ik om een iets koelere kleur te krijgen, lukte normaal wel maar heb het er te lang in laten zitten
Maar goed, denk dat je het er niet uit krijgt als het geen echt haar is.Ja dat deed ik om een iets koelere kleur te krijgen, lukte normaal wel maar heb het er te lang in laten zitten
.
maandag 26 oktober 2015 om 21:56