Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
maandag 15 september 2008 om 19:55
Oh jongens, mijn weekend was alweer lekker! Lekker meegeholpen bij een vriend die met zijn charter-tjalk een leuk bedrijfsevenement hield, en gisteren heerlijk in de zon een familie-brunch. 's Avonds lekker lui op de bank gegeten en dvd gekeken, en vroeg naar bed gegaan. Iets met kruidenboter. Maar dan uitgebreid: mét toastje, olijfje en portje . (en toch vanochtend weer op tijd er uit voor werk, haha!)
Ik moest trouwens ook maar weer eens beginnen met hardlopen, het was zelfs al weer 2 weken geleden dat ik die ene schamele poging deed om les 7 van serie 1 uit te lopen (Gelukt, maar vraag niet hóe...). Zonde van de blessures hoor, opgepast he!
Red, feestbeest!
Ik moest trouwens ook maar weer eens beginnen met hardlopen, het was zelfs al weer 2 weken geleden dat ik die ene schamele poging deed om les 7 van serie 1 uit te lopen (Gelukt, maar vraag niet hóe...). Zonde van de blessures hoor, opgepast he!
Red, feestbeest!
maandag 15 september 2008 om 22:57
quote:Tia Dalma schreef op 15 september 2008 @ 16:04:
*krijgt wel heule vreumde associaties bij het woord kruidenboter*
Kijk, wij snappen elkaar !!
Fijn te horen dat je ook zo hebt genoten dit weekend.
Lieve Illie,
Wel een beetje bij de les blijven hè.
Zo zie je maar weer ; té veel "eten" is niet goed voor je denk vermogen.
En het was dan wel heel lief van Mario om de kruidenboter ff langs te brengen, zorg wel dat je hem "opsmeert" anders zit je tot donderdag met een droog sneetje!
Hai Sjar
voor jullie allen.
*krijgt wel heule vreumde associaties bij het woord kruidenboter*
Kijk, wij snappen elkaar !!
Fijn te horen dat je ook zo hebt genoten dit weekend.
Lieve Illie,
Wel een beetje bij de les blijven hè.
Zo zie je maar weer ; té veel "eten" is niet goed voor je denk vermogen.
En het was dan wel heel lief van Mario om de kruidenboter ff langs te brengen, zorg wel dat je hem "opsmeert" anders zit je tot donderdag met een droog sneetje!
Hai Sjar
voor jullie allen.
dinsdag 16 september 2008 om 14:00
Lalalalalalalalala...pompiedompiedom....ik ga er nu maar even lekker overheen l*llen of zo, want ik geloof niet dat ik tegen jullie 'dirty minds' opgewassen ben...
*is blij dat ze zelf nóóóóóóóit last heeft van een dirty mind*
Heb gister een heerlijke avond gehad met Mario...heerlijk pizza gegeten...en ja, met pizza bedoel ik dus ook ècht pizza! Weliswaar op bed maar er was wel ècht pizza!
Lekker wijntje erbij en smullen maar...
Nu ben ik tot donderdag dus Mario-loos
Maar vanavond komt een vriendin bij mij eten en dan kunnen we ook weer eens lekker bijkletsen...
van illie
*is blij dat ze zelf nóóóóóóóit last heeft van een dirty mind*
Heb gister een heerlijke avond gehad met Mario...heerlijk pizza gegeten...en ja, met pizza bedoel ik dus ook ècht pizza! Weliswaar op bed maar er was wel ècht pizza!
Lekker wijntje erbij en smullen maar...
Nu ben ik tot donderdag dus Mario-loos
Maar vanavond komt een vriendin bij mij eten en dan kunnen we ook weer eens lekker bijkletsen...
van illie
woensdag 17 september 2008 om 17:47
donderdag 18 september 2008 om 22:34
zaterdag 20 september 2008 om 16:04
Hé meisjes, hoe is het met jullie allemaal?
Sjar, hoe is je gesprek gegaan gister? Hopelijk goed !
Aan je outfit zal het in ieder geval niet liggen
Ik heb donderdag idd heul erg genoten van Mario.
Vanavond komen een paar vriendinnen hier eten en daarna gaan we naar het jordaanfestival (ja, die van het pikketanessie die d'r altijd in gaat! ).
Daar gaat Mario ook naartoe met wat vrienden, dus we voegen de groepen samen, zogezegd...
Heb er al helemaal zin in...
Sjar, hoe is je gesprek gegaan gister? Hopelijk goed !
Aan je outfit zal het in ieder geval niet liggen
Ik heb donderdag idd heul erg genoten van Mario.
Vanavond komen een paar vriendinnen hier eten en daarna gaan we naar het jordaanfestival (ja, die van het pikketanessie die d'r altijd in gaat! ).
Daar gaat Mario ook naartoe met wat vrienden, dus we voegen de groepen samen, zogezegd...
Heb er al helemaal zin in...
zaterdag 4 oktober 2008 om 19:38
Sjar lieverd hoe is je gesprek verlopen?
Kan toch bijna niet anders dan dat dat goed is gegaan!!
Ik ben benieuwd ( of is het nieuwsgierig?? )
Illieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
Laat Mario eens even 5 minuutjes tot rust komen , zodat je ons eens ff kunt laten weten hoe het met je gaat.
Want lieve schat, wat heb JIJ een leven zeg!!! ( ben ik héél erg blij om)
TD,
Ook al weer druk aan het leven ?
Ik heb ook een leven hoor..... alleen nú ff niet!!!
Maar over enkele uurtjes ga ik weer helemaal los.
Zandzakken voor de deurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Fijn weekend meisjes,
en van Red.
Kan toch bijna niet anders dan dat dat goed is gegaan!!
Ik ben benieuwd ( of is het nieuwsgierig?? )
Illieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
Laat Mario eens even 5 minuutjes tot rust komen , zodat je ons eens ff kunt laten weten hoe het met je gaat.
Want lieve schat, wat heb JIJ een leven zeg!!! ( ben ik héél erg blij om)
TD,
Ook al weer druk aan het leven ?
Ik heb ook een leven hoor..... alleen nú ff niet!!!
Maar over enkele uurtjes ga ik weer helemaal los.
Zandzakken voor de deurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Fijn weekend meisjes,
en van Red.
zondag 5 oktober 2008 om 15:15
Dááááág dames!
Ik ben er weer!
Ik ben zo ongeveer twee weken bezig geweest met schoolkampen (1 kamp in Nederland en gisteren ben ik teruggekomen van een werkweek in Tsjechie). Tussen die twee kampen in heb ik geen internet gehad (met dank aan UPC )
Sorry dus dat ik zo'n tijd niet hier ben geweest...had niet zo heul veul te maken met het hebben van een leven...was voornamelijk werk, werk, werk en overmacht!
Ik moet wel zeggen dat ik jullie gemist heb en wel degelijk aan jullie heb gedacht!
Sjar, alsnog gefeliciteerd, meis!
Als ik je berichtje op tijd had gelezen was ik zeker even een borreltje komen halen bij je... Heb je al nieuws over je tweede gesprek?
Red, hoe was het met jouw leven gister? lekker gefeest?
En TD, hoe is het met jou?
Gistermiddag ben ik dus teruggekomen van werkweek, Mario is bij me langsgekomen en vandaag is het grote uitrusten begonnen. Ik werd vanmorgen wakker met enorme koppijn en kan elk moment weer omvallen van de slaap...
Zometeen maar weer op de bank gaan liggen met een filmpje en misschien nog even mijn luikjes sluiten...
Ik ben er weer!
Ik ben zo ongeveer twee weken bezig geweest met schoolkampen (1 kamp in Nederland en gisteren ben ik teruggekomen van een werkweek in Tsjechie). Tussen die twee kampen in heb ik geen internet gehad (met dank aan UPC )
Sorry dus dat ik zo'n tijd niet hier ben geweest...had niet zo heul veul te maken met het hebben van een leven...was voornamelijk werk, werk, werk en overmacht!
Ik moet wel zeggen dat ik jullie gemist heb en wel degelijk aan jullie heb gedacht!
Sjar, alsnog gefeliciteerd, meis!
Als ik je berichtje op tijd had gelezen was ik zeker even een borreltje komen halen bij je... Heb je al nieuws over je tweede gesprek?
Red, hoe was het met jouw leven gister? lekker gefeest?
En TD, hoe is het met jou?
Gistermiddag ben ik dus teruggekomen van werkweek, Mario is bij me langsgekomen en vandaag is het grote uitrusten begonnen. Ik werd vanmorgen wakker met enorme koppijn en kan elk moment weer omvallen van de slaap...
Zometeen maar weer op de bank gaan liggen met een filmpje en misschien nog even mijn luikjes sluiten...
zondag 5 oktober 2008 om 16:25
zondag 5 oktober 2008 om 22:59
Lieve meisjes van me,
Red heeft weer een heerlijk weekend achter de rug.
Gister lekker ff doorgezakt .
Vanavond zijn we lekker thuis gebleven, moest eerst werken en daarna chinees gegeten.( die je bij de chinees af kunt halen wel te verstaan)
Sjar,
Ik ga heeeeeel hard voor je duimen lieverd.
Illie,
Wij hebben jou ook heel erg gemist hoor.
En net als Sjar ben ook ik benieuwd in hoeverre de situatie nu veranderd is.
En dan bedoel ik natuurlijk wel ten goede hè!!
Redje moet eigenlijk zo naar d'r bedje want de wekker loopt weer vroeg af morgen.
Lieve schatten, hoop snel weer van jullie te horen.
en van Red.
Red heeft weer een heerlijk weekend achter de rug.
Gister lekker ff doorgezakt .
Vanavond zijn we lekker thuis gebleven, moest eerst werken en daarna chinees gegeten.( die je bij de chinees af kunt halen wel te verstaan)
Sjar,
Ik ga heeeeeel hard voor je duimen lieverd.
Illie,
Wij hebben jou ook heel erg gemist hoor.
En net als Sjar ben ook ik benieuwd in hoeverre de situatie nu veranderd is.
En dan bedoel ik natuurlijk wel ten goede hè!!
Redje moet eigenlijk zo naar d'r bedje want de wekker loopt weer vroeg af morgen.
Lieve schatten, hoop snel weer van jullie te horen.
en van Red.
dinsdag 7 oktober 2008 om 19:23
Red, wat heerlijk dat de chinees en jij het nog steeds zo leuk hebben en ook nog weleens echt chinees eten En ook het stappen lijdt er niet onder! Goed hoor!
Sjar, ik heb net op stoppen met roken gelezen dat je de baan niet hebt gekregen...BUMMER!!! Ze weten niet wat ze laten gaan, joh! De stommerds! Maar wel goed dat je meteen alweer op andere banen hebt gesolliciteerd. De aanhouder wint, zullen we maar zeggen!
Hier gaat het nog steeds goed. De situatie met Mario is nog wel hetzelfde (met hier en daar natuurlijk wat wijzigingen), maar zal binnen een paar weken drastisch veranderen. Ik zal jullie hierover nog wel een mailtje sturen vandaag of morgen...kan er hier niet zoveel over kwijt, zoals jullie waarschijnlijk wel zullen begrijpen...
Ben iig nog steeds erg blij met hem. Zaterdag heeft hij heerlijk voor me gekookt (en wat hou ik toch van mannen die kunnen en willen koken! ) en gisteren hebben we weer eens pizza op bed gegeten...wat een zaligheid.
Lieffies, ik ga vanavond vroeg naar bed, want dat is me sinds zaterdag al niet meer gelukt en ik ben nog steeds niet helemaal uitgerust van het schoolkamp. Ik kijk dus erg uit naar mijn heerlijke dekbedje...
Liefs!
Sjar, ik heb net op stoppen met roken gelezen dat je de baan niet hebt gekregen...BUMMER!!! Ze weten niet wat ze laten gaan, joh! De stommerds! Maar wel goed dat je meteen alweer op andere banen hebt gesolliciteerd. De aanhouder wint, zullen we maar zeggen!
Hier gaat het nog steeds goed. De situatie met Mario is nog wel hetzelfde (met hier en daar natuurlijk wat wijzigingen), maar zal binnen een paar weken drastisch veranderen. Ik zal jullie hierover nog wel een mailtje sturen vandaag of morgen...kan er hier niet zoveel over kwijt, zoals jullie waarschijnlijk wel zullen begrijpen...
Ben iig nog steeds erg blij met hem. Zaterdag heeft hij heerlijk voor me gekookt (en wat hou ik toch van mannen die kunnen en willen koken! ) en gisteren hebben we weer eens pizza op bed gegeten...wat een zaligheid.

Lieffies, ik ga vanavond vroeg naar bed, want dat is me sinds zaterdag al niet meer gelukt en ik ben nog steeds niet helemaal uitgerust van het schoolkamp. Ik kijk dus erg uit naar mijn heerlijke dekbedje...
Liefs!
vrijdag 10 oktober 2008 om 15:59
Ha ladies,
Ik heb echt teveel leven tegenwoordig... Heel druk op het werk (afrondende fase) en ook nog eens privé heel veel (leuke) dingen. Maar wel druk dus. Pfff....
En zometeen over een week of twee nog heel veel leven heel ver weg en heul heul lang ook nog eens.... Kortom, na mijn vakantie meld ik me weer. Zo ergens rond de kerst. Jawel! Hatsjee!
Ik heb echt teveel leven tegenwoordig... Heel druk op het werk (afrondende fase) en ook nog eens privé heel veel (leuke) dingen. Maar wel druk dus. Pfff....
En zometeen over een week of twee nog heel veel leven heel ver weg en heul heul lang ook nog eens.... Kortom, na mijn vakantie meld ik me weer. Zo ergens rond de kerst. Jawel! Hatsjee!