Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 27 oktober 2015 om 20:32
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 20:28:
[...]
Zo zie je maar dat de SP niet zo heel veel verschilt van Wilders die als extreem rechts en xenofoob en blablabla wordt gezien..
Ze hebben dus meer overeenkomsten dan sommigen lief is..
HappyDaddy is niet alleen een SP stemmer maar zelfs een SP lid..Ah, nou, mooi.
[...]
Zo zie je maar dat de SP niet zo heel veel verschilt van Wilders die als extreem rechts en xenofoob en blablabla wordt gezien..
Ze hebben dus meer overeenkomsten dan sommigen lief is..
HappyDaddy is niet alleen een SP stemmer maar zelfs een SP lid..Ah, nou, mooi.
dinsdag 27 oktober 2015 om 20:34
dinsdag 27 oktober 2015 om 20:34
quote:barbaracartland schreef op 27 oktober 2015 @ 20:31:
Ik ken best wat mensen die switchen tussen SP en PVV en als je er over nadenkt, is dat niet eens zo vreemd. Ze hebben best wat overeenkomsten. Vooral, en pas op ik klink nu naar en elitair, in het gezemel over hoe zwaar gewone mensen het allemaal wel niet hebben en hoe alle sociale voorzieningen terug moeten naar een paradijselijk niveau, waar ze alleen in zoetedromenland ooit geweest zijn.Populistisch ja. Roepen wat Het Volk wil horen, en dan terugkrabbelen als het op regeren aan komt. Maar ze hebben wel lekker veel Aanhangers.
Ik ken best wat mensen die switchen tussen SP en PVV en als je er over nadenkt, is dat niet eens zo vreemd. Ze hebben best wat overeenkomsten. Vooral, en pas op ik klink nu naar en elitair, in het gezemel over hoe zwaar gewone mensen het allemaal wel niet hebben en hoe alle sociale voorzieningen terug moeten naar een paradijselijk niveau, waar ze alleen in zoetedromenland ooit geweest zijn.Populistisch ja. Roepen wat Het Volk wil horen, en dan terugkrabbelen als het op regeren aan komt. Maar ze hebben wel lekker veel Aanhangers.
dinsdag 27 oktober 2015 om 20:40
De PVV staat niet gelijk aan Wilders, lokaal zeker niet. Jan M staat nu ook,niet bekend als de meest democratische persoon.
De PVV heeft soms leuk gedachtegoed dat dan weer volledig wordt verkracht door Wilders. Lokaal kunnen ze soms prima hun werk doen èn distantiëren zich van GW. Ook raar natuurlijk.
De PVV heeft soms leuk gedachtegoed dat dan weer volledig wordt verkracht door Wilders. Lokaal kunnen ze soms prima hun werk doen èn distantiëren zich van GW. Ook raar natuurlijk.
Je bent zelf een theepot
dinsdag 27 oktober 2015 om 20:41
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 20:34:
[...]
Ja weet ik ik bedoel maar dat links en rechts niet eens zoveel van elkaar hoeven te verschillen al zien sommigen links vooral als iets goeds en rechts als slecht. (nee jij niet ) Ik ben ouderwetsch Links. En ik kan prima door een deur met ouderwetsch Rechts. Met vreemdelingenhaat echter kan ik niks, en dan maakt het me geen reet uit of die nou afkomstig is van een PVV-aanhanger of van een SP-lid. Ik zou me er ook wel voor wachten om vreemdelingenhaat specifiek Rechts te noemen, want daar doe ik mijn ouderwetsch Rechtse vrienden gruwelijk mee te kort.
[...]
Ja weet ik ik bedoel maar dat links en rechts niet eens zoveel van elkaar hoeven te verschillen al zien sommigen links vooral als iets goeds en rechts als slecht. (nee jij niet ) Ik ben ouderwetsch Links. En ik kan prima door een deur met ouderwetsch Rechts. Met vreemdelingenhaat echter kan ik niks, en dan maakt het me geen reet uit of die nou afkomstig is van een PVV-aanhanger of van een SP-lid. Ik zou me er ook wel voor wachten om vreemdelingenhaat specifiek Rechts te noemen, want daar doe ik mijn ouderwetsch Rechtse vrienden gruwelijk mee te kort.
dinsdag 27 oktober 2015 om 20:42
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 20:36:
[...]
Kijk maar uit, straks sta je ook op de negeer omdat je dat zegt.
Ja maar ja ik ben nu eenmaal zooooo'n open en eerlijk persoon hè, dus ja dat vind ik en daar moet je het mee doen.
Misschien moeten we weer eens een persiflage-avond doen. "Welke forummer ben ik?" Oh nee, da's ook weer rel-voer.
[...]
Kijk maar uit, straks sta je ook op de negeer omdat je dat zegt.
Ja maar ja ik ben nu eenmaal zooooo'n open en eerlijk persoon hè, dus ja dat vind ik en daar moet je het mee doen.
Misschien moeten we weer eens een persiflage-avond doen. "Welke forummer ben ik?" Oh nee, da's ook weer rel-voer.
dinsdag 27 oktober 2015 om 20:44