Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 20:28:

[...]

Zo zie je maar dat de SP niet zo heel veel verschilt van Wilders die als extreem rechts en xenofoob en blablabla wordt gezien..

Ze hebben dus meer overeenkomsten dan sommigen lief is..

HappyDaddy is niet alleen een SP stemmer maar zelfs een SP lid..Ah, nou, mooi.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 20:31:

[...]

Oh, die mag je best delen hoor, daar staan mijn tieten echt goed op.Vond ik ook, fijn dat je de schaamte voorbij bent
Je bent zelf een theepot
En lid van de PVV worden gaat nogal moeilijk.
quote:ronniemitchel schreef op 27 oktober 2015 @ 20:31:

[...]

wij zijn ook lid van de SPJa weet ik ik bedoel maar dat links en rechts niet eens zoveel van elkaar hoeven te verschillen al zien sommigen links vooral als iets goeds en rechts als slecht. (nee jij niet )
quote:SuzanneSuus schreef op 27 oktober 2015 @ 20:31:

[...]

Maar de titel van je topics zijn zo aantrekkelijk, dat nodigt uit tot lezen. Sorry.

En heeeee, het leven is oneerlijk en niemand zei dat dat niet zo was.Nou fijn dat ik jullie dan toch nog weet te boeien.
quote:barbaracartland schreef op 27 oktober 2015 @ 20:31:

Ik ken best wat mensen die switchen tussen SP en PVV en als je er over nadenkt, is dat niet eens zo vreemd. Ze hebben best wat overeenkomsten. Vooral, en pas op ik klink nu naar en elitair, in het gezemel over hoe zwaar gewone mensen het allemaal wel niet hebben en hoe alle sociale voorzieningen terug moeten naar een paradijselijk niveau, waar ze alleen in zoetedromenland ooit geweest zijn.Populistisch ja. Roepen wat Het Volk wil horen, en dan terugkrabbelen als het op regeren aan komt. Maar ze hebben wel lekker veel Aanhangers.
quote:yette schreef op 27 oktober 2015 @ 20:29:

[...]

Ga niet zo in de slachtofferrol zitten, joh! Je bent echt niet de enige die een ban aan je topic heeft overgehouden.En ook al niet de enige die er hier over komt lopen zeveren.
quote:barbaracartland schreef op 27 oktober 2015 @ 20:33:

En lid van de PVV worden gaat nogal moeilijk.Klopt maar tussen de PVV en SP zit nogal verschil of toch eigenlijk niet en is de PVV helemaal niet zo (extreem) rechts als sommigen de PVV graag aanduiden?
quote:LittleRedRidingHood schreef op 27 oktober 2015 @ 20:35:

[...]

En ook al niet de enige die er hier over komt lopen zeveren.Kijk maar uit, straks sta je ook op de negeer omdat je dat zegt.
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 20:34:

[...]

Ja weet ik ik bedoel maar dat links en rechts niet eens zoveel van elkaar hoeven te verschillen al zien sommigen links vooral als iets goeds en rechts als slecht. (nee jij niet )
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2015 20:48
Reden: terugkeren tijdens ban
% gewijzigd
quote:SuzanneSuus schreef op 27 oktober 2015 @ 20:33:

[...]

Vond ik ook, fijn dat je de schaamte voorbij bentNou, nog niet helemaal hoor. Die foto van mijn voeten moet je echt nog voor jezelf houden.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2015 20:47
Reden: terugkeren tijdens ban
% gewijzigd
Is Demonius Ttassie?

Foei toch!
En wie is die andere malloot?
quote:Honeymoonquiz schreef op 27 oktober 2015 @ 20:40:

Is Demonius Ttassie?

Foei toch!Whatzappp ook.
De PVV staat niet gelijk aan Wilders, lokaal zeker niet. Jan M staat nu ook,niet bekend als de meest democratische persoon.

De PVV heeft soms leuk gedachtegoed dat dan weer volledig wordt verkracht door Wilders. Lokaal kunnen ze soms prima hun werk doen èn distantiëren zich van GW. Ook raar natuurlijk.
Je bent zelf een theepot
quote:demonius schreef op 27 oktober 2015 @ 20:34:

[...]

Nou fijn dat ik jullie dan toch nog weet te boeien.
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 20:40:

[...]

Whatzappp ook.Och jee.
quote:Honeymoonquiz schreef op 27 oktober 2015 @ 20:40:

En wie is die andere malloot?Tassie.
Jeetje is het weer internettijd in het gekkiehuis?
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 20:34:

[...]

Ja weet ik ik bedoel maar dat links en rechts niet eens zoveel van elkaar hoeven te verschillen al zien sommigen links vooral als iets goeds en rechts als slecht. (nee jij niet ) Ik ben ouderwetsch Links. En ik kan prima door een deur met ouderwetsch Rechts. Met vreemdelingenhaat echter kan ik niks, en dan maakt het me geen reet uit of die nou afkomstig is van een PVV-aanhanger of van een SP-lid. Ik zou me er ook wel voor wachten om vreemdelingenhaat specifiek Rechts te noemen, want daar doe ik mijn ouderwetsch Rechtse vrienden gruwelijk mee te kort.
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 20:36:

[...]

Kijk maar uit, straks sta je ook op de negeer omdat je dat zegt.

Ja maar ja ik ben nu eenmaal zooooo'n open en eerlijk persoon hè, dus ja dat vind ik en daar moet je het mee doen.

Misschien moeten we weer eens een persiflage-avond doen. "Welke forummer ben ik?" Oh nee, da's ook weer rel-voer.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 20:38:

[...]

Nou, nog niet helemaal hoor. Die foto van mijn voeten moet je echt nog voor jezelf houden.Tuurlijk,

(je gedragen wandelsokken liggen naast mijn kussen )
Je bent zelf een theepot
Wat een gezeur over de SP en PVV. Pff.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven