Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Allemaal aan de sneerleverworst vandaag hier?
foutje bedankt
wow, ik lees net dit:

http://www.skipr.nl/actue ... voor-opsporen-kanker.html

als dat zo is, dan is dat inderdaad fantastisch nieuws!

edit: ik besef me ook dat het voor sommige mensen een wrang gevoel kan geven
Praat jij net zoals je schrijft, Pumps Italiaans ? Wat een enorme warrigheid gooi je er soms toch uit. Ik snap er in ieder geval niet veel van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lezen jullie weleens in het supermarktergenissentopic?

Ik sta ook weleens in de verkeerde rij, heb slome klanten voor me, slome cassieres als je moe bent en eigenlijk zsm naar huis wil, onhandige mensen maar de toon vd ergenissen herken ik niet.

Veel asociaal gedrag herken ik ook niet trouwens terwijl ik niet in een sjieke buurt woon zeg maar

Ik bedoel eigenlijk dat de agressieve toon van sommigen aanvoelt als pot verwijt de ketel
Je bent zelf een theepot
Nou het zoeken naar 5 cent is wel irritant hoor.
quote:SuzanneSuus schreef op 29 oktober 2015 @ 16:53:

Lezen jullie weleens in het supermarktergenissentopic?

Ik sta ook weleens in de verkeerde rij, heb slome klanten voor me, slome cassieres als je moe bent en eigenlijk zsm naar huis wil, onhandige mensen maar de toon vd ergenissen herken ik niet.

Veel asociaal gedrag herken ik ook niet trouwens terwijl ik niet in een sjieke buurt woon zeg maar

Ik bedoel eigenlijk dat de agressieve toon van sommigen aanvoelt als pot verwijt de ketelIk het supermarktergernissentopic. Niks zo lekker als je ongebreideld ergeren aan futiliteiten . En inderdaad: veel van de dames die zich zo vreselijk ergeren aan hun medemens zijn zelf geen haar beter, en dat is zó leuk om te lezen .
Ik vind het heerlijk om te lezen. En als ik me in de supermarkt dreig te gaan ergeren, moet ik meteen aan dat topic denken en sta ik als een malloot te gniffelen. Wat vast iemand weer heul irritant vindt
Ik vind dat altijd een fascinerend topic. Zoveel boosheid om van die onwijs suffe dingen.
Niets zo leuk als zo'n dingen lezen.

Hi, Red, heb je een fijne dag?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Morrigan- schreef op 29 oktober 2015 @ 16:46:

wow, ik lees net dit:

http://www.skipr.nl/actue ... voor-opsporen-kanker.html

als dat zo is, dan is dat inderdaad fantastisch nieuws!

edit: ik besef me ook dat het voor sommige mensen een wrang gevoel kan geven

Er zit nog veel meer vergelijkbaar nieuws in de pijplijn. Ik verbaas me dan soms over de oorsprong van veel onderzoeken. Het begint altijd dat iemand een lumineus idee heeft . Soms (bjjna) tegelijk meerdere mensen op verschillende plekken met hetzelfde idee. Echte wetenschappers, vaak puur laboratoriumwerk in het begin.

Waar jij het nu over hebt is een afsplitsing van de kennis over tumorcellen. Er zijn al geneesmiddelen en behandelingen daarop gebaseerd. En dat is al bijna oude kennis. Zo mooi dat het nu echt wordt
Je bent zelf een theepot
quote:Fenrir-Greyback schreef op 29 oktober 2015 @ 17:14:

[...]

Ik het supermarktergernissentopic. Niks zo lekker als je ongebreideld ergeren aan futiliteiten . En inderdaad: veel van de dames die zich zo vreselijk ergeren aan hun medemens zijn zelf geen haar beter, en dat is zó leuk om te lezen .Jij bent dus nog zennerder dan ik!
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 29 oktober 2015 @ 17:22:

Ik vind dat altijd een fascinerend topic. Zoveel boosheid om van die onwijs suffe dingen.Fascinerend idd. Dat is het juiste woord
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 29 oktober 2015 @ 17:22:

Ik vind dat altijd een fascinerend topic. Zoveel boosheid om van die onwijs suffe dingen.Dat is het grappige juist, dat mensen echt oprecht Boos kunnen worden omdat iemand er iets te lang over doet om zijn geld uit zijn beurs te peuteren. Ik snap daar oprecht niks van. Mijn gefulmineer in dat topic is gewoon hobby, ik durf hier gerust toe te geven dat ik in de super serieus loop te speuren naar mensen en situaties om over te kunnen schrijven in het supermarktergernissentopic , maar echt boos ben ik nooit.
quote:doornroosje9 schreef op 29 oktober 2015 @ 17:23:

Niets zo leuk als zo'n dingen lezen.

Hi, Red, heb je een fijne dag? De zoenen en bloemen vliegen me om de oren en FB is onbereikbaar wegens overvloedige belangstelling Heerlijk!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 29 oktober 2015 @ 17:29:

[...]

Dat is het grappige juist, dat mensen echt oprecht Boos kunnen worden omdat iemand er iets te lang over doet om zijn geld uit zijn beurs te peuteren. Ik snap daar oprecht niks van. Mijn gefulmineer in dat topic is gewoon hobby, ik durf hier gerust toe te geven dat ik in de super serieus loop te speuren naar mensen en situaties om over te kunnen schrijven in het supermarktergernissentopic , maar echt boos ben ik nooit.Dat Boos zijn inderdaad. Ik vind het echt fascinerend. Ik vraag me ook altijd af hoe onwijs BOOS je dan wel niet zal worden als er echt wat gebeurt. En ook waarom ik nooit van die dingen meemaak
quote:Moiren_ schreef op 29 oktober 2015 @ 17:32:

[...]

Dat Boos zijn inderdaad. Ik vind het echt fascinerend. Ik vraag me ook altijd af hoe onwijs BOOS je dan wel niet zal worden als er echt wat gebeurt. En ook waarom ik nooit van die dingen meemaak Dat soort mensen moet haast wel ontploffen dan. Letterlijk. Of zouden ze om alles even boos worden, dat daar geen gradaties in zijn?
quote:LittleRedRidingHood schreef op 29 oktober 2015 @ 17:34:

[...]

Dat soort mensen moet haast wel ontploffen dan. Letterlijk. Of zouden ze om alles even boos worden, dat daar geen gradaties in zijn?O, dat laatste zou ook nog kunnen idd!
Ik word ernstig lodderig van mensen die niets van een ander kunnen velen, daarom kijk ik ook nooit op dat topic. Krijg er spontaan spierverslapping van.
quote:Star schreef op 29 oktober 2015 @ 14:17:

Allemaal aan de sneerleverworst vandaag hier? kijk naar jezelluf!
quote:LittleRedRidingHood schreef op 29 oktober 2015 @ 17:34:

[...]

Dat soort mensen moet haast wel ontploffen dan. Letterlijk. Of zouden ze om alles even boos worden, dat daar geen gradaties in zijn?Ik denk juist dat die mensen in situaties die er wel toe doen helemaal niet boos worden, maar dichtklappen of zo. En dat die verdrongen boosheid zijn weg dan vindt als er iemand in de supermarkt ietsje te lang staat te twijfelen bij de monatoetjes .
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2015 @ 17:37:

Ik word ernstig lodderig van mensen die niets van een ander kunnen velen, daarom kijk ik ook nooit op dat topic. Krijg er spontaan spierverslapping van.Leuk word
quote:Corona67 schreef op 29 oktober 2015 @ 17:40:

[...]

kijk naar jezelluf!Nou, ik keek laatst op jouw Facebook...
quote:Corona67 schreef op 29 oktober 2015 @ 17:40:

[...]

Leuk word Zo oud als de weg naar Kralingen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 29 oktober 2015 @ 17:29:

[...]

Dat is het grappige juist, dat mensen echt oprecht Boos kunnen worden omdat iemand er iets te lang over doet om zijn geld uit zijn beurs te peuteren. Ik snap daar oprecht niks van. Mijn gefulmineer in dat topic is gewoon hobby, ik durf hier gerust toe te geven dat ik in de super serieus loop te speuren naar mensen en situaties om over te kunnen schrijven in het supermarktergernissentopic , maar echt boos ben ik nooit.

Hier lopen best veel paradijsvogels rond, die help ik of ik lach mee want er is best soms wat te lachen. Natuurlijk heb je klanten die heeeel onhandig bezig zijn, cassieres die met andere dingen bezig zijn etc

Maar dat ergeren herken ik nauwelijks.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven