Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:LunaLoona schreef op 29 oktober 2015 @ 18:50:

[...]

Ik krijg er door jouw beschrijving ook een plaatje bij, haha. Toch denk ik dat veel ergernissen een beetje aangedikt worden, ter vermaak. En dat veel mensen er juist niets van zeggen omdat ze het niet de moeite waard vinden. Maar dat denk ik, ik weet het natuurlijk niet zeker.Dat vind ik dan weer raar. Ik vind het echt niet grappig, alleen maar dat ze zichzelf verschrikkelijk belachelijk maken. En dat vind ik dan weer fascinerend.
quote:ikeaverslaafde schreef op 29 oktober 2015 @ 18:54:

[...]

Ik hoefde die knuffel,niet hè?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 29 oktober 2015 @ 18:58:

[...]

Ik hoefde die knuffel,niet hè?Oftewel: rot op met je kleffe gedoe.
quote:Moiren_ schreef op 29 oktober 2015 @ 18:58:

[...]

Dat vind ik dan weer raar. Ik vind het echt niet grappig, alleen maar dat ze zichzelf verschrikkelijk belachelijk maken. En dat vind ik dan weer fascinerend.

Als je een verhaal aandikt, wat kan, maak je het toch grappig, desnoods met een smiley?

Maar ok, laat ik,nu niet een subtopic 'ergerenissen aan een ergenistopic' beginnen
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 29 oktober 2015 @ 18:58:

[...]

Ik hoefde die knuffel,niet hè?Zonder bon kan ik die helaas niet terugnemen.
quote:consuelabananahammok schreef op 29 oktober 2015 @ 01:15:

[...]

Dat familiegedoetje was ook best leuk.

Ik heb zelfs nog prachtige gedichten voor feow geschreven. Maar dat leuke draadje werd helaas ondergesneeuwd door andere gedoetjes.

Oh well, ik blijf helaas familieloos

Niets is eeuwig uw waarde,

Dat ruikt aardig als de juffrouw eet!

(Succes )
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:SuzanneSuus schreef op 29 oktober 2015 @ 19:00:

[...]

Als je een verhaal aandikt, wat kan, maak je het toch grappig, desnoods met een smiley?

Maar ok, laat ik,nu niet een subtopic 'ergerenissen aan een ergenistopic' beginnen Doe maar niet, anders moet die arme Cateautje dit topic ook mijden...
quote:Fenrir-Greyback schreef op 29 oktober 2015 @ 18:39:

[...]

Ja, en dan komt er onvermijdelijk eentje met "en? wat zei die toen?" . Nou, niks dus Klopt zo gaat het vaak. Ik maak in 10 jaar niet mee wat zij daar in 1 week meemaken. Volgens mij is de helft uit de duim gezogen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SuzanneSuus schreef op 29 oktober 2015 @ 19:00:

[...]

Ik wel ja. Maar dan nog snappen veel mensen niet dat je gewoon gebbetjes zit te maken of gezellig wat wilt mopperen voor de leut. Ik bedoel, mijn luchtig bedoelde zomerhaat-topics worden altijd weer overgenomen door mensen die echt oprecht chagrijnig worden van een beetje zon, ik snap er niks van. Maar misschien is het ook wel een ongebruikelijke liefhebberij hoor, mopperen-voor-de-lol.
quote:Nouschi schreef op 29 oktober 2015 @ 19:11:

[...]

Klopt zo gaat het vaak. Ik maak in 10 jaar niet mee wat zij daar in 1 week meemaken. Volgens mij is de helft uit de duim gezogen.Wat ik daar schrijf is echt wel echt gebeurd hoor. Maar ik doe dan ook aan research.
Dat vind ik ook van dat pubertopic. Ik had grappige anekdotes verwacht, het is hoofdzakelijk heel veel gezeur.

Volgens mij vind ik juist de topics die niet grappig bedoeld zijn grappig. Dat het gewoon spontaan ontstaat.
quote:Moiren_ schreef op 29 oktober 2015 @ 18:58:

[...]

Dat vind ik dan weer raar. Ik vind het echt niet grappig, alleen maar dat ze zichzelf verschrikkelijk belachelijk maken. En dat vind ik dan weer fascinerend.Vooral dat idd. Eentje spant echt wel de kroon daar
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En verzanden de meeste topics niet in iets heel anders dan waarvoor ze bedoeld zijn?
quote:Moiren_ schreef op 29 oktober 2015 @ 19:15:

Dat vind ik ook van dat pubertopic. Ik had grappige anekdotes verwacht, het is hoofdzakelijk heel veel gezeur.

Volgens mij vind ik juist de topics die niet grappig bedoeld zijn grappig. Dat het gewoon spontaan ontstaat.Ja, dat topic is ook op niks uitgelopen. Als je er nu een Grappige Anekdote neerplempt word je gewoon genegeerd omdat ze het te druk hebben met zorgelijk zaniken.
quote:Nouschi schreef op 29 oktober 2015 @ 19:17:

[...]

Vooral dat idd. Eentje spant echt wel de kroon daar Yep.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 29 oktober 2015 @ 19:17:

[...]

Ja, dat topic is ook op niks uitgelopen. Als je er nu een Grappige Anekdote neerplempt word je gewoon genegeerd omdat ze het te druk hebben met zorgelijk zaniken.Haha, ja.
Ik ben dol op ergernistopics.

Ik neem ze ook met een kilootje zout, dat wel.
quote:ThunderassMan schreef op 29 oktober 2015 @ 18:29:

[...]

Jij niks. Jij was/bent het 'rare' gedeelte.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 29 oktober 2015 @ 19:26:

[...]

Nou ja; jij bent zelf niet raar natuurlijk.
Tijd voor een topic "grappige anekdotes"?
quote:Moiren_ schreef op 29 oktober 2015 @ 19:15:

Volgens mij vind ik juist de topics die niet grappig bedoeld zijn grappig. Dat het gewoon spontaan ontstaat.Ik heb al een keer eerder daar gemeld dat dat de opzet van het topic niet was, maar nu net doe ik er aan mee. Stom! Ga ik even terugdraaien.
quote:ThunderassMan schreef op 29 oktober 2015 @ 19:29:

[...]

Nou ja; jij bent zelf niet raar natuurlijk.

Dat dacht ik toch.

Maar had ik iets raars gedeeld op FB?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:ThunderassMan schreef op 29 oktober 2015 @ 19:29:

[...]

Nou ja; jij bent zelf niet raar natuurlijk. Oei, zie dat maar weer recht te praten... 🙄
quote:LunaLoona schreef op 29 oktober 2015 @ 19:30:

Tijd voor een topic "grappige anekdotes"?Ik heb echt de meest bizarre en hilarische verhalen over mijn werk Helaas kan ik die niet delen.
Ik laat mijn boodschappen bezorgen, fijn hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven