Entertainment alle pijlers

TVOH 2015-2016

25-09-2015 19:45 3186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Here we go again! Kijk mee en sluit hier gezellig aan.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dankje dames ik vraag het maar even aangezien ik niet lekker lig hier op het forum ook door mijn eigen schuld maat lief dat ik mee mag schrijven ik ben ook de the voice aan het kijken.
quote:itsme26 schreef op 30 oktober 2015 @ 20:52:

de cacao is op gegaan omdat ik zonodig koekjes moest bakken, waarvan ik er geen een gehad heb omdat Pommeltje en itsman ze allemaal hebben opgegetenNou lekker dan maar je weet in ieder geval dat jouw koekjes heerlijk waren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nou dat de feelings goed werken zeg!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Verzamelt Sanne afvallers?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Jaa alle 2
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2015 @ 20:55:

Verzamelt Sanne afvallers?Nou Marco zou het kunnen gebruiken.
Het is me wel een beetje te overdreven allemaal, maar dat zal vast aan mij liggen.
wacht ff, ik heb vorig seizoen niet gezien, hoe werkt dit?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ttas, het maakt niks uit hoe je verder doet en ligt op het forum. Hier is iedereen welkom. Dat is zo leuk hier.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:barbaracartland schreef op 30 oktober 2015 @ 20:56:

Het is me wel een beetje te overdreven allemaal, maar dat zal vast aan mij liggen.

Welnee het is altijd standje te.

En marreco doet er dan een dansje van.
quote:Ttas28 schreef op 30 oktober 2015 @ 20:55:

Dankje dames ik vraag het maar even aangezien ik niet lekker lig hier op het forum ook door mijn eigen schuld maat lief dat ik mee mag schrijven ik ben ook de the voice aan het kijken. op trashtopics doen we niet zo moeilijk, tenzij jij moeilijk doet
Zal me boeien hoe je ligt als je gezellig bent dan trash je maar an.
quote:rosanna08 schreef op 30 oktober 2015 @ 20:56:

wacht ff, ik heb vorig seizoen niet gezien, hoe werkt dit? Ze hebben allemaal de kans 1 afvaller van de beffels uit een ander team te 'stealen.' Sanne is daar dus nu al doorheen.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 30 oktober 2015 @ 20:58:

[...]

Ze hebben allemaal de kans 1 afvaller van de beffels uit een ander team te 'stealen.' Sanne is daar dus nu al doorheen. ah ok, dus niet heel slim om gelijk de eerste al te jatten?
Die neus!!! 😱
Oh ja, deze (her)ken ik nog wel.
Oh dat meisje zingt heel bijzonder ik kan niet besluiten of ik het mooi vind of niet.
quote:rosanna08 schreef op 30 oktober 2015 @ 20:56:

wacht ff, ik heb vorig seizoen niet gezien, hoe werkt dit?

Talpa en RTL4 introduceren vrijdag een nieuwe spelregel tijdens de eerste battle-ronde van The Voice of Holland. Tijdens The Battle duelleren steeds twee kandidaten tegen elkaar. Maar nadat de coaches Marco Borsato, elk kandidaten hebben uitgekozen, blijft er nog hoop voor afvallers.

De coaches kunnen hun eigen team compleet maken door één afvaller van een ander team te stelen. Als meerdere coaches dezelfde kandidaat willen, dan mag die zelf kiezen met wie hij alsnog naar de live-shows wil.

'Over zo'n 'steal' moeten de coaches wel goed nadenken', geeft een RTL4-woordvoerder aan. 'Als meerdere coaches hun voorkeur uitspreken door op hun I-want-you-knop te drukken, verschuift de macht opnieuw naar de kandidaat. Met welke coach wil hij of zij alsnog het 'Voice-avontuur' verder aangaan? En welke coach trekt aan het langste eind als het gaat om de aantrekkelijkste afvallers?'
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:rosanna08 schreef op 30 oktober 2015 @ 20:59:

[...]

ah ok, dus niet heel slim om gelijk de eerste al te jatten? Nou ja, als hij Sannes favoriet uit een ander team was en nu beschikbaar...
Wel sneu dat het meisje dat zo mooi laag zingt, nu zo'n piepdingetje moet doen. En die andere redt het ook niet echt.
thx Sjors en Charlie

oeh Melissa heeft er een beetje moeite mee
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaijaaaaaaaaaaaaaaaaaijaaaaaai
Nou stop maar. Klinkt vals!
Oeh dat klinkt nu al vals.
Dat donkere meisje vind ik ook niets. Hele rare nasale stem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven