Uitgerekend juli 2016
vrijdag 30 oktober 2015 om 07:25
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,
Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap
Tabel is vol!
Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.
Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel
boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap
Tabel is vol!
Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.
Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel
boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
vrijdag 30 oktober 2015 om 19:43
Bedankt voor het warme welkom. Ik denk dat ik maandag even ga bellen naar de vk. Even kijken of ik privé kan bellen op het werk. Collega's hoeven nog niks te weten.
Ik Weet niet hoe je een foto moet toevoegen. Ik heb een Kruidvat test gedaan, die van twee voor vijf euro. Met 1 minuut was er al een dikke knalstreep te zien. Geen twijfel mogelijk.
Kan je geen digitale test doen MisseD?
Ik Weet niet hoe je een foto moet toevoegen. Ik heb een Kruidvat test gedaan, die van twee voor vijf euro. Met 1 minuut was er al een dikke knalstreep te zien. Geen twijfel mogelijk.
Kan je geen digitale test doen MisseD?
vrijdag 30 oktober 2015 om 19:56
Rikz, misschien kan je via de site je aanmelden door middel van een formulier. Dat is ook bij mijn verloskundige. Was ook erg blij dat zij terug mailden. Ook omdat mijn collega's nog niks hoeven te weten.
Missed, ik weet niet hoe je een foto upload, maar mijn 2 niet digitale testen waren sowieso licht
Missed, ik weet niet hoe je een foto upload, maar mijn 2 niet digitale testen waren sowieso licht
vrijdag 30 oktober 2015 om 20:00
MisseD mijn 3testen waren ook heel licht, maar dat maakt niet veel uit, elk lichaam is anders. Ik heb daarom ook een cb test met indicator gedaan, puur voor de bevestiging. Bij mijn dochter had ik nooit een streep en pas na ruim 2 weken over nod een positieve cb test. Dus vergeleken toen heb ik nu knallers haha ik grapte al, zal het een tweeling zijn hahaha ik vind de eerste echo dus extra spannend!!
vrijdag 30 oktober 2015 om 20:26
vrijdag 30 oktober 2015 om 22:09
zaterdag 31 oktober 2015 om 08:21
Dat was idd de tabel die ik bedoelde Wen, thanks!
Bij 4 weken is het hcg gemiddeld 25 IU/L maar ligt tussen 3 - 426! Dat is nogal een verschil en zie je dus ook echt wel terug op de tests.
Action testen zijn daarnaast ook niet sensitief, je zou eens de Kruidvat 2 voor 5 euro kunnen proberen, dan krijg je al een veel mooier lijntje.
Bij 4 weken is het hcg gemiddeld 25 IU/L maar ligt tussen 3 - 426! Dat is nogal een verschil en zie je dus ook echt wel terug op de tests.
Action testen zijn daarnaast ook niet sensitief, je zou eens de Kruidvat 2 voor 5 euro kunnen proberen, dan krijg je al een veel mooier lijntje.
zaterdag 31 oktober 2015 om 08:45
Hoi happy-wen!! Toevallig kwam ik dit topic tegen van jou! (Voor de andere: wij kennen elkaar van een ander topic)
Mag ik me hier aan sluiten?
Gegevens: ik 35, vriend 28.. Dit word het 3e kindje, oudste is nu 15 en jongste is nu 12.
Als ik uit ga van de laatste dag menstruatie dan zou ik 4 juli uitgerekend zijn, maar ik weet wanneer mijn eisprong was dus denk zelf 10 juli... Termijn echo zal dan duidelijkheid moeten geven.
Dat is dan wel voordeel, vk gaat uit van eerste dan laatste menstruatie.. Dus kan dan 1 week vroeger, wheeey! Haha!
Mag ik me hier aan sluiten?
Gegevens: ik 35, vriend 28.. Dit word het 3e kindje, oudste is nu 15 en jongste is nu 12.
Als ik uit ga van de laatste dag menstruatie dan zou ik 4 juli uitgerekend zijn, maar ik weet wanneer mijn eisprong was dus denk zelf 10 juli... Termijn echo zal dan duidelijkheid moeten geven.
Dat is dan wel voordeel, vk gaat uit van eerste dan laatste menstruatie.. Dus kan dan 1 week vroeger, wheeey! Haha!
zaterdag 31 oktober 2015 om 10:23
Jeej ook al snel rozijntje!! Hier alles goed, manlief is aan het werk en ik ben aan het spelen met dochterlief, lees: duplo bouwen zodat ze het uit elkaar kan trekken, vliegtuigje( hoe wilder hoe beter) en Nijntje zoeken ( goh waar heeft mama Nijntje nu weer verstopt?) hihi
Heb geen buikpijn en geen kwaaltjes, fijn! Weer een dag voorbij gaat vast snel tot de eerste echo, heb er echt zoveel zin in, ben benieuwd of mijn dochter het dan ook snapt tegen die tijd, neem haar maar overal mee naar toe en ik wil een Babypop met wagentje kopen zodat ze ook kan oefenen. Ze is natuurlijk nog erg jong, dus hoop dat ik alvast wat kan leren over baby's haha
Heb geen buikpijn en geen kwaaltjes, fijn! Weer een dag voorbij gaat vast snel tot de eerste echo, heb er echt zoveel zin in, ben benieuwd of mijn dochter het dan ook snapt tegen die tijd, neem haar maar overal mee naar toe en ik wil een Babypop met wagentje kopen zodat ze ook kan oefenen. Ze is natuurlijk nog erg jong, dus hoop dat ik alvast wat kan leren over baby's haha
zaterdag 31 oktober 2015 om 10:29
Leuk Kimmie dat je mee schrijft
Heerlijk Wen dat je geen kwaaltjes hebt. Ik heb een slechte nacht gehad. Heel duizelig geweest. Eerst wat zouts gegeten, maar dat hielp niet en daarna kwam vriendlief met een groot glas ranja daarna ging het beter. Ook beginnen mijn borsten gevoelig te worden. Verder last van af en toe misselijk en heel goed ruiken
Heerlijk Wen dat je geen kwaaltjes hebt. Ik heb een slechte nacht gehad. Heel duizelig geweest. Eerst wat zouts gegeten, maar dat hielp niet en daarna kwam vriendlief met een groot glas ranja daarna ging het beter. Ook beginnen mijn borsten gevoelig te worden. Verder last van af en toe misselijk en heel goed ruiken
zaterdag 31 oktober 2015 om 10:36
duizelig is inderdaad je bloeddruk of suikerlevel. Als je het overdag ook krijgt kan je het beste regelmatig wat dropjes eten en vaker eten en drinken maar steeds een beetje. Wel vervelend al kwaaltjes, maar aan de andere kant weet je dat je lichaam nu zwaar bezig is, voor het goede doel. Ik ben benieuwd wat ik nog ga voelen de komende tijd, de vorige x hele gevoelige borsten ( niemand mocht eraan komen) maar misschien is bij een tweede je borstweefsel er al meer klaar voor? Geen idee haha we zullen zien!
zaterdag 31 oktober 2015 om 10:44
Dank je wel Wen. Ik had het inderdaad gelezen op internet. Straks gelijk dropjes en dextro halen. Tot nu toe nog geen last gehad overdag maar ik zal wel vaker kleine beetjes gaan eten. De verdere kwaaltjes vind ik niet erg. En net wat je schrijft je weet dat je lichaam zwaar bezig is. Het is voor goede doel
zaterdag 31 oktober 2015 om 10:53
suc6! gelukkig nog niet overdag, maar voor de zekerheid wat in huis hebben kan geen kwaad natuurlijk.
Ik zat gister aan een gebakje....en toen dacht ik ohja rauw ei....dat moet je dus ook vragen ivm de vulling van veel taarten en gebakjes, ik moet nog ff inkomen haha! Zat ook al aan de tosti met ham....toen ik dacht ohja ff kijken welke ham ook alweer mag etc.... ik zit er nog niet zo goed in
Ik zat gister aan een gebakje....en toen dacht ik ohja rauw ei....dat moet je dus ook vragen ivm de vulling van veel taarten en gebakjes, ik moet nog ff inkomen haha! Zat ook al aan de tosti met ham....toen ik dacht ohja ff kijken welke ham ook alweer mag etc.... ik zit er nog niet zo goed in
zaterdag 31 oktober 2015 om 11:25
Ik heb nog helemaal geen kwaaltjes, ik heb alleen aldoor trek, haha. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 6 weken toen ik enorm last kreeg van mijn borsten en die waren ook keihard. En mijn geur was enorm sterk.
Ik ben benieuwd of ik dezelfde kwaaltjes weer krijg, ik heb zostraks weer getest (wel met action test) en weer zo'n licht streepje. Ik ga vanmiddag maar even naar de kruidvat om een andere op te halen. Kijken of er verschil in zit.
Ik ben benieuwd of ik dezelfde kwaaltjes weer krijg, ik heb zostraks weer getest (wel met action test) en weer zo'n licht streepje. Ik ga vanmiddag maar even naar de kruidvat om een andere op te halen. Kijken of er verschil in zit.
zaterdag 31 oktober 2015 om 11:47
Wow wat is er alweer veel geschreven! Leuk! Gefeliciteerd allemaal.
Hier nog weinig kwaaltjes. Alleen heel sterke reuk en af en toe een vlaag van misselijkheid. Ik moet ook steeds nadenken bij wat ik eet en drink. Maar aan de andere kant wil ik er ook niet te overdreven mee bezig zijn. Het moeten nog wel een beetje leuke maanden worden!
Ik begin steeds meer aan het idee te wennen, en jullie??
Hier nog weinig kwaaltjes. Alleen heel sterke reuk en af en toe een vlaag van misselijkheid. Ik moet ook steeds nadenken bij wat ik eet en drink. Maar aan de andere kant wil ik er ook niet te overdreven mee bezig zijn. Het moeten nog wel een beetje leuke maanden worden!
Ik begin steeds meer aan het idee te wennen, en jullie??
zaterdag 31 oktober 2015 om 13:18
Ja ik wen ook al aan het idee! Hoop zo dat het goed gaat. Heb er al helemaal zin in, en ben uiteraard heel benieuwd hoe het dit x gaat.
Ik herken alweer een kwaal, geen trek hebben. Ik maak natuurlijk wel iets om te eten. Mijn buik heeft opzich wel honger, maar als ik dan iets maak denk ik blegh....dus ik kan alleen dingen eten waar ik echt zin in heb. Vers geperste jus bijvoorbeeld....benieuwd hoe dit verder gaat hahaha
Ik herken alweer een kwaal, geen trek hebben. Ik maak natuurlijk wel iets om te eten. Mijn buik heeft opzich wel honger, maar als ik dan iets maak denk ik blegh....dus ik kan alleen dingen eten waar ik echt zin in heb. Vers geperste jus bijvoorbeeld....benieuwd hoe dit verder gaat hahaha
zaterdag 31 oktober 2015 om 15:33
Ik heb gelukkig nog geen kwaaltjes.. Wat steekjes in mijn baarmoeder, moet zeggen dat dat vandaag minder lijkt, en dan maak ik me meteen zorgen. Heb helaas een kindje verloren in de 15e week, Pfff dus altijd bang dat dat weer gebeurt. Maar blijf positief!
Hoop snel een echo te hebben, dan word het wat echter, vooral voor mijn vriend
Hoop snel een echo te hebben, dan word het wat echter, vooral voor mijn vriend
zaterdag 31 oktober 2015 om 16:46
Boterkoekje: bij de verloskundige hier kan je je niet via het internet aanmelden helaas. Zal maandag dus eventjes bellen.
Welkom kimmie. Gefeliciteerd!
Krijgen jullie allemaal een echo bij de eerste afspraak? Hier is dat waarschijnlijk niet zo. Vind dat wel erg jammer! Hoe gaan jullie het nieuws aan jullie ouders enz vertellend?
Mijn borsten zijn gevoelig, verder heb ik tot nu toe geen kwaaltjes gelukkig.
Welkom kimmie. Gefeliciteerd!
Krijgen jullie allemaal een echo bij de eerste afspraak? Hier is dat waarschijnlijk niet zo. Vind dat wel erg jammer! Hoe gaan jullie het nieuws aan jullie ouders enz vertellend?
Mijn borsten zijn gevoelig, verder heb ik tot nu toe geen kwaaltjes gelukkig.