Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Mvm vind ik een prachtig initiatief, maar denk dat ik het deze keer weer voorbij laat gaan. Vind de kratten voor de portiekdeur gewoon geen fijn idee, ivm buren.
Wen, aan welke eisen voldoe je niet dan?

Die tweede echo wil ik juist graag omdat het na de 7 weken (en goede echo) fout is gegaan... Mochten ze dat niet willen doen dan wacht ik denk ik liever tot de 8 weken. Maar er zitten ook tweelingen in de familie dus vandaar dat ik ook wel graag bij 7 weken ga. En om te zien of er sowieso iets zit en niet bv een leeg vruchtzakje, wat ook nog weleens voorkomt.

Rozijntje, dan komt het dus aan op jouw creativiteit, haha. Of vindt ie het ook niet leuk als jij iets bedenkt?
Happy_wenn bij de eerste was het helemaal drama toen ik het vertelde. Ben jong moeder geworden en woonde nog thuis, moest het dus zsm vertellen. Nu wil ik er wel wat van maken, dacht ook in de trant van een fotolijstje met een echo en een klein gedichtje. Maar me moeder weet het dus al, denk dat ik 5 Dec me kind maar een t shirt aan doe met ik ben stoer ik word grote broer ofzo. Niet heel speciaal maar wel leuk.
Danielle, hij heeft zoiets van doe Hoe jij het wilt ik vind alles prima. Ik ben alleen totaal niet creatief jammer genoeg dus zal het wel iets simpel worden.
Hallo Dames, als allereerst gefeliciteerd met jullie positieve test.

Graag zou ik met jullie mee willen schrijven en deel willen nemen in de tabel, als jullie dat goed vinden. Wij hebben in de zomer besloten om er in oktober voor te gaan en het was in de eerste ronde gelijk raak! Ik ben 25 en mijn vriend 28. Dit wordt ons eerste kindje.

Ik ben vanaf 26 okt aan het testen. Deze test was na de afleestijd pas positief en 28 oktober s'avonds getest deze was ook positief met een lichte streep. En gister getest in de ochtend met een digitale test en daar stond zwanger ik heb gister mij aangemeld bij de verloskundige en wacht nu op een belletje.

Ik vind het super spannend en ben ook echt heel blij. En aan de andere kant maakt het mij ook onzeker, omdat ik alleen een test heb. Ik hoop dan ook snel dat ik bij de verloskundige terecht kan.
Rozijntje, hoe oud is jouw kind? Jongetje dus? Ik heb een meisje ik ga ook zo'n shirt laten maken, blijft leuk!

Daniellel als je ooit een bloedtransfusie hebt gehad mag je niet meedoen met moeder voor moeders, vandaar.

Welkom boterkoekje! Natuurlijk mag je meeschrijven, gezellig! Gefeliciteerd! Ja gek he ik voel eigenlijk ook niks, dus ik geloof de test maar. Meestal mag je tussen 8 en 10 weken voor de eerste afspraak. Ik zal je in de tabel zetten. Ps: wat is je uitgerekende datum?
Dank je wel Happy Wenn. Volgens de calculator is mijn uitgerekende datum 4 juli. Leuk dat ik ook in de tabel mag!

Ik ben wel met vlagen misselijk. En ik ruik echt heel goed. Soms wat raar gevoel in mijn buik. Maar wat je zegt de test maar geloven. Wil van het weekend nog wel een test doen met indicator, wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden.
Ik was dit x erg met testen, zo onzeker.

Ik heb eerst 2dagen kruidvat early testen gebruikt, erg licht plusje wel steeds iets donkerder, toen een normale action test, licht streepje, nog niet overtuigd. Vandaag een clear blue en die gaf aan zwanger 1-2. Ik heb dat echt nodig om te lezen, bij de vorige vond ik dat ook erg fijn, een soort bevestiging. ik heb nog 1 action test over voor volgend weekend ofzo, leuk om een knalstreep te bewaren.

Vorige zwangerschap voelde ik ook weinig, ik hoop gewoon dat ik nu weer weinig kwaaltjes krijg maar wel een goede zwangerschap! Ik voel wel al wat spanning in mijn buik, dus er is wel iets bezig, hopelijk gaat het goed daarbinnen
Leuk dat je een tweede krijgt!

Het is ook gewoon leuk om te testen vind ik. Ik had gister getest met clearblue digitale en had er 3 gekocht, maar omdat ik zo nerveus was heb ik dus 2 testen verpest. Gelukkig ging de laatste wel goed.

1-2 weken dat geeft zeker een bevestiging.

Lekker dat je bij je vorige zwangerschap ook weinig kwaaltjes had. Nog een klein maandje en je hebt je afspraak zie ik. Wachten duurt dan zo lang hè helaas. Vond het wachten van mijn eisprong tot NOD ook zo lang duren. Ben nogal een ongeduldig persoon
Wenn ik heb inderdaad een zoontje, hij is net een krappe maand 4 dus al naar groep 1. Leuk een meisje! Hoe oud is ze?

Qua testen heb ik er maar 2 gedaan, eerste was woensdag overdag die ander donderdag met ochtend urine. Dit was overigens met die van de action die gelijk vrij duidelijk zijn, dikke vette streep binnen 30 sec.
Leuk rozijntje zo duidelijke test!

Wenn voor in de tabel afspraak vk 26 november.
Wat gaat dat snel rozijntje! Super leuk zeg dan heb je alle tijd voor een tweede nu. Mijn dochter is net sinds een maandje 1 geworden, ze loopt nu achter haar loopwagen, hoop dat ze snel echt kan lopen, dan hoef ik minder te tillen straks met een dikke buik.

He wat leuk boterkoekje! Zelfde datum. Nog 4 weekjes wachten. Krijg je ook meteen een echo?
Ja idd Wenn grappig! Het is intake en echo dus ja

Ben benieuwd of het een inwendig og uitwendige echo wordt.
Ja echt wel overtuigend boterkoekje, ik weet van mezelf dat ik snel veel hcg aanmaak.

Oh wat leuk wenn, zou idd wel fijn zijn als ze snel der losse stapjes zet. Makkelijk voor jou maar vooral heel leuk voor haar! Je zal der helemaal zien opbloeien.

Hebben jullie al last van cravings? Ik wel had al dagen trek in een frikadel speciaal en mexicano met chocola?!?
Wat leuk rozijntje en wenn!

Maar toch vast weer speciaal!

Ik heb nog niet echt dingen die ik ineens lekker vind of ineens juist niet meer!

Leuk dat je afspraak staat boterkoekje
Vorige zwangerschap geen gekke dingen gehad, wel dat ik fruit lekkerder vond en mijn Favo chips niet meer, dus juist gezonder haha

Nu merk ik wel dat ik steeds veel zin heb in taksi...zou dat wat zijn? Haha

En ik heb niet echt trek of zin in eten, maar ben ook nog niet helemaal beter, maar denk dat het de laatste dagen toch ook meer van de zwangerschap zelf komt, herken dat wel weer....nergens zin in hebben, of maar 3 hapjes van het avondeten etc....dus probeer nu wel gewoon normaal te eten.
Dat niet eten herken ik wel van de vorige zwangerschap, heb toen 7 maanden geleefd op appelsap en fristi ook echt niks anders weg kunnen krijgen
Hoi,

Ik zou ook graag mee willen schrijven.

Afgelopen donderdag heb ik positief getest. Het is ons eerste kindje.

Uitgerekende datum is 5 juli. Klinkt nog ver weg!

Vind het wel erg spannend.
Hoi rikz, welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan ik de leeftijd van jou en je partner er ook nog bijzetten? En heb je al een datum voor de intake?

Hoe vond je het testen? Onwerkelijk?
Ik moet de vk nog bellen. Durf nog niet zo goed, bang dat er niks zit ofzo.

Ik had ook nog geen positieve test verwacht. Dus geloof het nog niet helemaal.

Ik ben 27, vriend 29.
Spannend blijft het natuurlijk! Maar de test is niet voor niks positief! er zit echt al wat hoor . De verloskundige zou ik op tijd regelen zodat je naar een echo datum kan toeleven. Ik vind dat persoonlijk erg fijn, en maakt het ook iets echter voor mijn gevoel, maar ik vind het ook nog steeds onwerkelijk hoor! Dat is gewoon het lastige van de eerste periode, wachten en het nog niks tot weinig voelen.
Ik had gezegd dat ik nog even zou wachten met bellen voor een afspraak, maar ik ga toch maandag maar gelijk even bellen. Ook vertellen van de miskraam, vaak krijg je dan al wel eerder een echo.

Wat ik raar vind om te lezen is dat jullie testen allemaal zo duidelijk zijn. Mijn test helemaal niet. maakt mij weer onzeker
Ik heb een enorme afkeer gekregen van appels. Ik at elke dag een appel, maar daar ben ik nu echt klaar mee.

Leuk Rikz dat je ook mee schrijft, snap wel wat je bedoelt. Ik heb vandaag afspraak gemaakt bij de verloskundige en mijn vriend zei net bij avondeten ook, straks zit er niks. Allemaal nog even wennen natuurlijk ook omdat het zo pril is.
MisseD en als je een digitale test doet? De 2 testen die ik had gedaan van kruidvat 2v5 euro waren ook licht hoor. Geen duidelijke knaltest. Vandaar dat ik de digitale test van clearblue heb gedaan. En wil van het weekend de teat nog doen met indicatie van hoeveel weken. Misschien ook een tip voor jou?
Hebben jullie een foto van jullie test? Ben nu wel nieuwsgierig. Ik heb tot nu toe alleen maar Action testen gedaan en zou nu volgens de berekening 4 week zijn en 3 dagen, dus sowieso super pril.

Wil eigenlijk maandag weer gaan testen, maar ik vrees dat ik morgen alweer op de wc zit met een test

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven