Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Hebben jullie ook dat jullie er continu mee bezig zijn? Ik kan maar niet van internet afblijven. Apps. Forum. Haha echt verschrikkelijk. Ik vind het zo leuk maar omdat nog niet veel mensen het weten kun je het er nog niet echt over hebben. Mijn vriend is ook niet heel spraakzaam erover want die gelooft het nog niet echt...hahha
missed, ik weet precies wat je bedoel alles wat ik kijk/lees gaat over baby's. Misschien is een app op je vriend ze mobiel iets ? zodat het toch wat echter kan voelen voor hem. Zag een leuke" tuurlijk schatje" heet die.

Wenn heb ook een leuk boek van pauline oud gezien genaamd mama dagboek. Is een 5 jaren dagboek. Leuk ook om te kunnen combineren met het andere kind. Wordt denk ik mij kerst cadeau.

Dragonfruit ik slik nu ook visolie maar waar haal jij de algenolie vandaan? Schrik van het idee dat er metaal in verwerkt kan zijn.
anoniem_259533 wijzigde dit bericht op 02-11-2015 06:38
Reden: Leestekens vergeten
% gewijzigd
Boterkoekje, her ging mij nu ook supermakkelijk af. Komt omdat het nu geen optie is. 3 dagen werken zou voor mij ook super zijn. Denk dat het bij mij 28uur in de week gaat worden.

Mama enzo is ook een leuke ap vind ik.

Alweer de 6e week in! Gaat snel!! Komt vast goed met iedereen!
@misseD ik ben er ook veel mee bezig. Maar af en toe ook ineens helemaal vergeten haha.

Ik heb trouwens nog een kwaal ontdekt ik vergeet echt de stomste dingen.....heeeeel vervelend..
Check: veel mee bezig, maar meer omdat je het inderdaad er nog met niemand over kan hebben.

En omdat ik zoooooo benieuwd ben naar de eerste echo, maar ik kan voor mijn gevoel pas echt blij zijn na 26 november. Ik hou nog wat reserve voor als het niet goed mocht zijn.

Vandaag mijn eerste werkdag na een week ziek op bed, ik kuch nog een beetje maar voel me weer beter. Wel moe.........hopelijk gaat de dag snel voorbij, ik heb wel chat goed geslapen vannacht, dat scheelt weer.

3 dagen werken is echt lekker! Zeker om nog wel dingen voor jezelf te doen, maar toch ook bij je kind zijn
Ben benieuwd wanneer iedereen zijn eerste afspraak krijgt! Werkse iedereen vandaag.
Goedemorgen dames,

Ik ben er wel veel mee bezig, maar soms ook totaal niet. Dan heb ik ineens ohja ik ben zwanger. Ik realiseer het nu nog niet echt, omdat ik nog geen echo heb gehad. Zit eigenlijk nog best in spanning. Dus hoop dat het snel 26 november is

Hiltje, inderdaad maar toch heel knap van je!

Wen, werkse en beterschap
Haha mijn vriend heeft ook de app "Tuurlijk schatje".. Erg leuk!
Mag ik ook meedoen? Afgelopen weekend positief getest, meteen een knalstreep! Voelt allemaal nog heel onwerkelijk en het zinkt nog niet echt in.. Mijn vriend vindt het fantastisch, loopt al 3 dagen te glunderen!

Volgens internet zou ik 5 juli uitgerekend zijn (man wat klinkt dit vreemd! Alsof ik het over een ander heb, hebben jullie dat ook?)

Hoe gaat het met jullie, merken jullie het al?
Ik heb gezegd tegen mijn vriend dat hij de app tuurlijk schatje ook moet installeren

Kaarsje, gefeliciteerd. Wat leuk meteen een knalstreep!

Ik heb last van pijnlijke, gevoelige borsten en moe. Af en toe vlagen van misselijkheid daaraan merk ik het en jij?

Ik ben toch nog wel beetje onzeker hoor. Omdat alleen een test is geweest. 26 november weet ik meer
Ik heb ook de app van de the bump. Ondanks dat het amerikaans is vind ik het wel een fijne app. Mijn man wilde ook graag een app, maar helaas is er voor aanstaande vaders veel minder, vooral als je geen iphone hebt. Voor de iphone is er wel een speciale app voor aanstaande vaders. Die app die Kimmie ook al noemde! Ik heb nog geen boeken aangeschaft, ik lees vooral veel op internet, maar wil nog wel gaan kijken voor zo'n 9 maanden dagboek. Gaan jullie ook een dagboek bijhouden?

Dargonfuit: Ik let ook wel op parabenen en bpa. Siliconen in cosmetica vermijd ik dan weer niet, maar wist ook niet dat dat slecht is. Kun je me vertellen waarom dat slecht is?

Verder moet ik sowieso opletten nu met cosmetica, want ik gebruikte altijd veel producten met salicylzuur, retinol en benzoylperoxide voor mijn acne, maar daar moet ik helaas ook allemaal mee opletten.

Emma: leuk dat je meeleest. Ik heb jullie topic ook wel eens gelezen.

Net gebeld door de verloskundige en ik 24 november de eerste afspraak met echo
Oh ja trouwens, ik ben de laatste twee/drie dagen echt enorm prikkelbaar. Sowieso erg druk op het werk en daardoor wat gestressed wat niet echt helpt om thuis gezellig te zijn, maar verder ben ik ook echt licht ontvlambaar. Ik ben gisteren en eergisteren zelfs een blokje om gegaan, omdat ik zo geirriteerd was.

Is dit herkenbaar voor anderen?
Ik denk dat ik dadelijk ook de vk ga bellen.. Hoop dat ik snel een echo heb.

Bij mijn vorige 2 kinderen had ik ook een 9maanden dagboek, maar zelden gebruikt.. Miss ga ik dat nu wel doen, wel leuk voor later.

Mijn huid speelt behoorlijk op, echt pijnlijke puistjes/ontstekingen.. Baal daar giga van! Maar ja.. Beetje make-up doet wonderen!

Voor de rest mag ik nog niet klagen, niet moe, geen misselijkheid..

Voelt wel onwerkelijk hoor, dan denk ik: IK ben zwanger!! Straks een 3e kindje die hier in zijn/haar bedje ligt!! Heel gek haha.
*** weggehaald ivm herkenbaarheid
Spannend Orgineel!

Dat is vervelend dat je zo druk op je werk heb. Ik hoop dat de drukte snel af neemt. Geen herkenbaarheid in irritatie of ontvlambaarheid. Hormonen razen natuurlijk door je lichaam.

Missed, jeetje nog even geduld hebben dus. Is er een reden waarom zij niet intake en echo samen doen en zo laat? meestal is het toch rond de 8 weken? Verschilt blijkbaar per verloskundige.
7 december heb ik mijn echo!!

Een week later omdat mijn vriend er ook bij moet zijn en die ervoor niet lukt helaas!

Spannend!!!!!
Ik lees ook met jullie mee!

Ik ben nu (volgens zo'n rekenmodule online) 5 weken zwanger en vanmorgen contact gehad met de VK. Woensdag 2 december hebben we de intake en de echo.

Qua kwaaltjes heb ik vooral last van mijn borsten, soor buikpijn gevoel en rugpijn met uitstraling in mijn linker been. Vlagen misselijkheid ook sinds vandaag. Hele waslijst als ik het zo terug lees haha, zal allemaal wel snel worden (gaan we voor het gemak maar vanuit).

Zo spannend dit allemaal en vooral zooooo onwerkelijk!

Ik wil iedereen een hele fijne zwangerschap toe wensen en ik blijf op de achtergrond meelezen
@orgineel, wisselend. Maar dan vooral in combinatie met vermoeidheid. Dan kan ik ook weinig hebben. Heel onhandig in de zorg😂
@missed, dat is inderdaad nog wel even wachten maar betekend wel een leuk 5 dec cadeautje.

sommige dokters kunnen ook een echo maken misschien kan je het navragen? En ik weet dat er bij veel echopraktijken ook vanaf 6-7 weken al een echo gedaan kan worden (tenminste bij ons wel) kost alleen wel iets dan natuurlijk.

mijn afspraak voor de intake en echo is verzet.. man kon die dag niet. 16 november intake en echo

vandaag echt last me buik, broeken zitten of te laag waar ik door moet plassen of het zit op me buik en dat voelt vreemd.
Missed, is er niet een kans dat ze bij de intake al een echo maken? Misschien als je er om vraagt?

Hiltje, hier ook een baan in de zorg. Gelukkig heb ik nog geen last van extra vermoeidheid, maar ben na een dag werken altijd wel vermoeid.
Dat scheelt weer orgineel. Bij mijn moeder was het na 3 maand over dus daar hoop ik ook op!

Ik merk de laatste dagen goed dat ik anders ben haha.

Ik werk in de gehandicaptenzorg op een woongroep. Jij/jullie?
@melß, heb ik nog geen last van..

Zeer benieuwd wanneer het te zien is bij iedereen.
Ik heb een kantoor baan. Secretaresse/Administratief medewerker.

Vervelend Mels van je buik
Haha ik heb nog een nieuwe kwaal, ben zo statisch als wat
Haha boterkoekje hoort dat er ook bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven