Mode & Beauty alle pijlers

Aanzet permanent??

04-11-2015 13:35 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word gek van mn haar. Het is heel erg stijl. En hangt er zo saai langs mn hoofd. Heb het al in laagjes gehad, maar nog blijff het saai. Wil graag wat slagen in mn haar en kwam op aanzet permanent uit. Helpt dit? Want ik wil juist niet van die poedelkrullen. :p

wie heeft hier ervaring mee? Doen? Of niet doen?
Maak je haar alsjeblieft niet kapot
Doen! Ik heb, maaaaanden geleden, op aanraden van de kapper een ondersteunend permanent genomen. Heb geen poedelkrullen, wel grove krullen (de eerste tijd) en slag (daarna). Eindelijk van dat duffe, saaie, slappe grijzemuizenhaar af. Het is de beste beslissing die ik ooit genomen heb, ik had daarnaast overigens snel vet(tig) haar en ook dat probleem is verdwenen. Het heeft wel wat meer verzorging nodig, ik gebruik de krul-lijn van Andrelon en ben er zeer tevreden mee. Vooral het haarmasker.
Maak je haar niet kapot... je haar kan wel wat hebben hoor. Heb vaak genoeg permanent gehad in de jaren 90

Heb altijd lang haar gehad. Gewoon goed verzorgen met maskertjes.

Maar dat is geen antwoord op je vraag. Daar heb ik ook geen antwoord op... Heb zelf nog nooit aanzet permanent gehad.

Ik zal ff googlen
Wanneer je van nature extreem stijl haar hebt (bandhaar) heeft permanenten niet zo veel zin. Is er zo weer uit. Je ziet niet zoveel Chinezen of Japanners met gekruld haar. Vraag anders advies aan een goede kapper.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik denk dat het zeker zal werken! http://www.haarshop.nl/blog/2015-03-jetting-in-je-haar

Maarreh hoe zit dat dan als het uitgroeit? Daar zou ik eens naar informeren bij je kapper.
Niet doen alsjeblieft! Permanentvloeistof is finest
En als je nou zelf met de krultang aan de slag gaat. Goede versteviging erin en veel lak.

Je hebt tegenwoordig ook van die krultangen die je niet meer hoeft in te draaien, gaat vanzelf.

Deze zijn wel duur maar een goede permanent is dat ook.

Kijk eens op Beautylab.nl. Zij heeft de Instyler gereviewd (28 oktober jl.) en ook zij heeft stijl (aziatisch) haar.

Vandaag heeft ze een video erop gezet over met knotjes slapen en de volgende morgen mooie slag of krullen hebben.
Laat je door een goede kapper adviseren. Niet ieder haar reageert hetzelfde op behandelingen. Wat andermans haar prima kan hebben, kan de jouwe verkloten. En wat ik gezien heb bij sommige vrouwen die hun haar maar niet met rust konden laten, is een bal stro op het hoofd.
Doen. Ik laat ook wel eens zetten als op vakantie ga.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Pris825 schreef op 04 november 2015 @ 14:48:

Niet doen alsjeblieft! Permanentvloeistof is finestWaarom?
Ik heb toevallig gister een topic geopent. Mijn dochter heeft een permanent laten zetten en het is ronduit verschrikkelijk.

Natuurlijk is een aanzet wat anders dat een complete permanent.. maar die vloeistof.. ik vertrouw het niet.

Natuurlijk kan het ook goed uitpakken maar ik zou zelf het risico niet nemen. Of heel goed met je kapper overleggen over wat je wilt.
Permanent maakt oud (omakrullen).
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zag laatst een homevideo van een tweejarig kind uitgedost met krullen en dat stond heel koddig bij dat arme schaap. Heel anders dan een kind wat van nature krullen heeft.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb vaak een permanent gehad. De eerste 2/3 dagen had ik wel boedelkrullen maar daarna zakte het iets uit en had ik prachtige krullen. Kan het alleen niemand aanraden. Je haar gaat er zo vreselijk van kapot.
Het moeten juist geen poedelkrullen worden.. Gewoon slagen of grove krul. Weet iemand wat er eigenlijk anders is? Gebruiken ze andere vloeistof voor aanzet permanent? Of grove rollers?
Grove rollers, ik had ook een grove krul alleen de eerste dagen niet. Het leek ook echt heel erg natuurlijk alsof ik van mijzelf krullen had,
Vroeger ook wel eens permanent gehad, heb ook heel glad, recht haar. Binnen 2 weken niets meer van te zien.

Persoonlijk zou ik gewoon naar een goede kapper gaan, liefst 1 die je haar kent, en overleggen. Ze kunnen je het beste advies. En een permanent is niet slechter dan kleuren hoor, dus daar zou ik het niet om laten!
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
quote:sneeuwitje7 schreef op 04 november 2015 @ 17:20:

Het moeten juist geen poedelkrullen worden.. Gewoon slagen of grove krul. Weet iemand wat er eigenlijk anders is? Gebruiken ze andere vloeistof voor aanzet permanent? Of grove rollers?http://www.haarshop.nl/blog/2015-03-jetting-in-je-haar
Permanent vloeistof is al lang niet meer zo schadelijk als dat het vroeger was. En een aanzet permanent ook wel wortel permanent is helemaal mild. Je krijgt hier ook geen zichtbare krullen mee maar meer volume dus bij de aanzet. En zoek een kapper die ook goed is met het zetten in permanenten.
Ik had zeg maar zulk haar: http://www.sankini.be/sit ... 0827249.jpg?itok=L-dpfVg8

en heb nu dit: http://www.modewijzer.com ... haar/makkelijk-kapsel.htm
Als je alleen de aanzet wilt permanenten dan zou je dat evt. wel kunnen doen als je het maar niet te vaak doet en je haar goed blijft verzorgen. Overleg en vraag advies aan een goede kapper voordat je een besluit neemt. Zelf ben ik half moluks en heb ik héél dik & lang haar met slag maar dat is ook niet altijd een pretje hoor.
Vorige week de aanzet permanent laten zetten. Het zit heel leuk... Maar.. ik heb nu ontzettend last van haaruitval of ageknapte haren. Hebben jullie daar ook last van gehad? En hoelang duurde dat? Ik heb al kontakt gehad met de kapper en die zegt alleen dat ik het goed moet verzorgen met masker en goede shampoo. Welke producten gebruiken jullie daarvoor?
Een shampoo voor beschadigd haar zal je kunnen gebruiken Matrix fiberstrong is een goede shampoo en dan nog een conditioner uit dezelfde lijn erbij. Je haren met een grove kam door kammen ipv met een fijne kam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven