Mijn vriend.

02-11-2015 17:33 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb hier net een account aangemaakt omdat ik echt even mijn hart wil luchten.

Ik ben 20jaar en woon samen met mijn vriend. Gisteravond belde hij me op om te zeggen dat hij was opgepakt. Ik raakte meteen in paniek. Hij vroeg me om vanochtend een tas met kleding te brengen. Dat heb ik vanmorgen gedaan en de man achter de balie bij het politiebureau zei dat er vanavond bezoekuur was en dat ik mijn vriend dan even kon zien.

Ik belde vanmiddag de politie om een afspraak te maken en nu blijkt dat hij al is overgeplaatst. Ik weet wel waarom hij vast zit en het is niks ernstigs maar ik wil graag weten hoe lang hij moet zitten, mijn vriend zelf weet dit ook nog niet. Hij heeft net gebeld en gelukkig gaat het oké met hem.

Maar hebben mensen hier op het forum ervaring met het detentiecentrum schiphol? Met de bezoekregeling en dat soort dingen?

Ik hoor het graag van jullie.
Dankjewel Kimmetje! Ik heb straks een afspraak met zijn bewindvoerder dus even kijken wat daar uit gaat komen. Zijn broer wilt graag zijn boetes betalen en gaat dat ook regelen. Mijn vriend gaat me vandaag weer bellen dus even horen of hij al meer weet.
En ik mag gewoon op bezoek gaan dus hij zit inderdaad niet in beperking.
quote:NayaDSP schreef op 03 november 2015 @ 09:27:

Dankjewel Kimmetje! Ik heb straks een afspraak met zijn bewindvoerder dus even kijken wat daar uit gaat komen. Zijn broer wilt graag zijn boetes betalen en gaat dat ook regelen. Mijn vriend gaat me vandaag weer bellen dus even horen of hij al meer weet.Zo, rijke broer dan.
quote:NayaDSP schreef op 03 november 2015 @ 09:27:

Dankjewel Kimmetje! Ik heb straks een afspraak met zijn bewindvoerder dus even kijken wat daar uit gaat komen. Zijn broer wilt graag zijn boetes betalen en gaat dat ook regelen. Mijn vriend gaat me vandaag weer bellen dus even horen of hij al meer weet.

En dan als lening of als gift? Ik hoop dat het bedrag brier niet dusdanig gaat afschrikken dat hij er weer mee stopt. Want anders had de bewindvoerder/schuldhulpverlener echt al wel gezorgd voor een regeling.

Overdenk nog even heel goed of dit werkelijk de man van je dromen is alsjeblieft.
De bewindvoerder kon het niet betalen maar zijn broer wel. Morgen gaan ze het betalen aan het cjib en zodra het binnen is, komt mijn vriend weer vrij
En dit is nog maar het begin. Zeker weten dat hij zo lief voor je is, betrouwbaar, en dat jij nu voor hem kan zorgen? 100% zeker weten? Zijn broer krijgt het geld sowieso niet terug.
quote:Fame schreef op 02 november 2015 @ 18:45:

Fijne jongen trouwens. Hij houdt zich niet aan de verkeersregels en neemt vervolgens geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn daden door de boetes niet te betalen. Ik zeg antarctische loser heb je. Hij heeft vast een gouden prikkie.

Niet zo snel oordelen zou ik zeggen. Ken bijvoorbeeld een vrouw die diverse malen boetes heeft gekregen voor zwart rijden en die ze daarvoor wilden gijzelen. Boetes had ze gekregen omdat ze geen geld had voor treinkaartje maar toch haar kindje wilde bezoeken.

Je weet überhaupt niet wat er aan de hand is.
Rosered, hoe ben jij er zo zeker van dat zijn broer het geld niet terugkrijgt? Je kent mijn vriend en zijn broer niet dus kan je er ook niks over zeggen, toch?
.
Zijn broer weet dat hij in de schuldsanering zit en hij hoeft het ook niet gelijk terug. Hij weet dat hij het terugkrijgt, ook als een aantal jaar duurt.
Hoi Naya, is het allemaal gelukt vandaag?
Ja, het is allemaal gelukt! Zijn broer heeft de boete betaald en hij krijgt per maand een bedrag terug van de schuldhulpverlener van mijn vriend zodat hij beetje bij beetje zijn geld terug krijgt.

Ben zo ontzettend blij dat hij weer thuis is
Fijn om te horen.

Ik hoop (voor jou) dat hij zijn financiële sores nu verder goed op de rit heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven