Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Ik kom me hier heel voorzichtig melden..... Vanochtend positief getest maar het wil nog niet echt landen! Als het goed is ben ik rond 10-07-16 uitgeteld. Ik zelf ben 31, mijn man is 28 en we zijn afgelopen augustus getrouwd. Dit zal dan ons eerste kindje worden. Omdat de beoogde verloskundige een goede vriendin van ons is wil ik nog even wachten met bellen voor een afspraak.

Ik heb echt 0,0 klachten, had vorige week wat last van gespannen borsten en mijn NOD zou 1/11 zijn. Zaterdag (31/10) heb ik getest en deze was negatief. Vanochtend dus een positieve digitale CB test, de pijn in mijn borsten is afgenomen, hoewel mijn man vond dat ze anders aanvoelden gisteren. Voor de rest helemaal niets, tenzij heel veel last van gas in je darmen een symptoom is.

Ik ga vanavond nog eens testen, kan het gewoon niet echt geloven dat het zo snel al gelukt zou zijn!
Hallo allemaal, vanochtend vanuit bed (griepje) alle 11 de pagina's gelezen en besloten mij ook hier te melden. Wat leuk om alle verhalen te lezen!

Ik ben vandaag 4w4d zwanger na een ICSI behandeling. Echt genieten lukt niet, ben al 6 weken beroerd van alle hormonen en de punctie. Ik zat al snel tegen overstimulatie aan. Maar goed, hopelijk wordt het richting de 12 weken allemaal wat verdraagzamer. Het is m'n eerste zwangerschap, dus wil toch gaan genieten!

Ik zou het leuk vinden om ook opgenomen te worden in de tabel. Ik ben 29 mijn vriend 51 en ik ben 9 juli uitgerekend. Mijn eerste kindje, voor mijn vriend de vierde. Het leven kan raar lopen . 23 november de eerste echo om te kijken of er een hartje te zien is. Spannend!
Welkom calm en kersje.

Wat fijn dat het met icsi is gelukt! Maar vervelend dat je je zo beroerd voelt.

Haha die darmklachten heb ik ook calm!

Heb me net aangemeld bij mvm
Wat leuk om te zien dat er inmiddels wat 30 plussers in het tabel staan. De meeste mensen om mij heen hebben al kinderen dus voelde me best een late starter 😂. Kersje86 Beterschap en hoop dat je snel kan genieten van je zwangerschap.
Wat een verschillende verhalen allemaal zeg. Mooi om te lezen. Hoop dat het bij iedereen goed komt, maar daar gaan we gewoon van uit toch?
Hoi toppers!

Hier gaat het goed, ben normaal geen grote eter, maar ik klap al dagen van de honger! Ben 's avonds ook heel moe, dus half 10 lig ik al in coma..

Tabelaanvulling: leeftijd 24/38, 17 november naar de verloskundige.

Hoe gaat het met jullie? Ik begin me pas sinds vandaag te realiseren wat er allemaal aan de hand is, partner had dat al vanaf moment 1, hoe is dat bij jullie?
Zo wat schrijven jullie veel!!!

Iedereen welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Kersje wat fijn dat het met ICSI toch gelukt is.

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar foto's van jullie testen! Ben zelf nogal geobsedeerd door het testen en heb er een paar fotootjes van. Misschien leuk om met elkaar te delen? (ik heb oploadeenfoto.nl gebruikt)

8 t/m 12 DPO (Days Past Ovulation)

http://uploadenfoto.nl/pi ... 158590e9a665cc22fca67.jpg

12 t/m 20 DPO; vandaag

http://uploadenfoto.nl/pi ... 326300997604acaf4cf5b.jpg

Nu stop ik met testen, het is duidelijk zat en tot zover gaat alles blijkbaar goed. Heb nog maar weinig kwaaltjes. Wel een kruidenboter tic, elke boterham moet met kruidenboter! Soms 's avonds een wat opgeblazen buik maar dat is het ook wel. Heb me ook aangemeld voor Moeders voor Moeders, wil haar eind volgende week langs laten komen, dan ben ik 6 weken zwanger. Dan ga ik ook de VK bellen, ben toch echt nog wel terughoudend door mijn miskraam! En als ik pas met 6 weken bel, dan hoef ik nog maar 2 weken te wachten op de echo. Vertellen gaan wij ook nog lang niet doen.
Hey Kaarsje, het komt bij ons beide ook steeds meer. Maar soms vergeet ik het ook nog wel eens ha ha.

Haha Dannielel, wij hebben 2 testen gedaan omdat mijn vriend in shock was, maar die waren direct achter elkaar. Daarna geen testen meer gedaan
Weet niet of dit lukt:

http://postimg.org/image/u09tb3fy5/
Had voor mijn NOD al een paar testen van zwanger en kids gedaan met early test.. Vanaf 8 dpo was er al een streep te zien!!

Op de foto kv2x5 en de lichte was afgelopen za 1 à 2 dagen voor NOD en de donkere was vandaag.. De eerste (en laatste) test na NOD.

Nu stop ik met testen haha
Nou ik heb vanmiddag de vk gebeld, een super lieve mevrouw aan de telefoon, intake 7-12, omdat mijn man ook graag mee wil en die zit met wisselende diensten dus ging (helaas) niet eerder... Spannend allemaal hoor!

Hebben jullie nog voorkeur voor het geslacht?

Ik niet, als het maar gezond is... Cliché... Mijn man wil graag een jongen maar zou een meisje ook heel leuk vinden...
Natuurlijk is gezondheid het belangrijkste..

Maar ik heb 2 grote zonen, zou nu een meisje wel erg leuk vinden! Maar een zoon erbij is ook heel erg welkom!!
Wat ik een beetje gek vond toen ik de vk belde is dat ze me niet feliciteerde. Ze was heel zakelijk. Ik was zelf helemaal in de wolken (belde al vrij snel omdat het voor mijn man erg moeilijk is om mee te kunnen). Ik hoorde graag even wat leuk ofzo! Ligt dit aan mij? Zelf doe ik dit namelijk altijd wel als mensen naar ons bellen..

Ik heb een lichte voorkeur voor een meisje
Dat is wel gek Elsa! Mijn vk was juist heel lief en enthousiast, terwijl ik zelf alleen maar dacht "eerst nog maar eens zien of ik écht zwanger ben". Dus echt tegenovergestelde. Misschien was ze gewoon druk en is ze de volgende keer wel enthousiast!
Ik heb trouwens echt totaal geen voorkeur!
hallo, ik ben ook uitgerekend op 1 juli. ik ben nu 5 weken zwanger
Elsa, wat stom dat je niet werd gefeliciteerd door de vk. Ik had een aanmeldformulier ingevuld en werd teruggemaild met als eerste gefeliciteerd. Hopelijk als je er bent dat ze je dan wel feliciteert.

Gurly, ik heb absoluut geen voorkeur. Inderdaad heel cliché als het maar gezond is.
Welkom kersje en calm!

Ik heb snel een beetje bijgelezen, maar kom morgen even terug om uitgebreider te reageren. Drukke werkdag dus dan kan ik niet lezen en zo weer sporten.

Ik denk dat wij ook veel tweedehands gaan kopen. Vind het zonde om alles nieuw te kopen.

Weet even niet meer wie het schreef, maar ik vind het wel raar als de verloskundige je niet feliciteert.
Mijn "spierpijn" in mijn buik is echt heel erg, hebben jullie dat ook?

Welke zoekwoorden gebruiken jullie zoal op Pinterest? nog tips?
Ik heb ook 'spierpijn' in m'n buik.

Qua pinterest kijk ik op babykamer, nursery. Verder heb ik nog niet zoveel inspiratie. Wij gaan ook geen nieuwe babykamer kopen. M'n vriend wil zelf wat in elkaar zetten/timmeren.
quote:theepoes schreef op 03 november 2015 @ 22:15:

Wij kopen ook niet alles nieuw. We hebben natuurlijk nog veel van de eerste. Dus dat kunnen we weer gebruiken.

Hier idd ook een familiewieg. Ik vind het leuk om die weer te gebruiken.

Happywenn, hoe doe jij dat straks met je dochter. Koop je een extra ledikantje? Of wil je haar dan in een peuterbedje? En zou ik dan de commode nog nodig hebben voor zoontje? Ik heb echt geen idee...Wij kopen een extra ledikantje, want deze is mijn oude geweest en due hebben wij opnieuw in de verd gezet, en de verf laat nu los...ze bijt erin etc....dus niet handig. Maar eerst gaat de baby in de wieg voor 2a3 maanden denk ik.
Wat leuk Rikz. Is je vriend zo handig?

Spierpijn in mijn buik heb ik niet, maar klinkt als bandenpijn.
Ja m'n vriend is wel handig met klussen.

Op welke termen zoeken jullie op pinterest?

Ik denk ook dat het bandenpijn is.
Spierpijn heb ik nog niet, bij de eerste wel heel erg gehad. Wel een opgezette buik en moet mijn broek dus al met een elastiekje vergroten...pff!

Blegh blegh blegh! Een slechte nacht en dag, hopelijk was dit iets eenmaligs. Buikpijn de hele tijd ( ik denk dus dat mijn baarmoeder al erg aan het groeien is) en ochtend paar x dunne ontlasting en wankel op de benen, moet echt eten om het eten, liefst eet ik de hele dag niks ( Maarjah dat kan niet) beetje misselijk vanochtend, en nu na werkdag echt zoooooo moe! Geen fut om mijn ogen open te houden. Geen zin in eten......had ik maar trek......

Welkom nieuwe dames,en gefeliciteerd! ik laat de tabel even voor wat het is vandaag, ben zoooooo moe en ga in bad en nog even tv kijken ( als ik mijn ogen open hou) en dan slapen. Morgen volgt de update!

Ik denk dat we misschien binnenkort de tabel moeten sluiten. Anders kunnen we elkaars verhalen echt niet mee volgen. Dan kunnen de nieuwe leden zelf weer een topic aanmaken, want er volgen vast nog veel juli baby's sluiten bij max. 25? Wat denken jullie?
En Elsa wel raar dat ze niet feliciteerde! Ik weet niet meer hoe mijn gesprek ging, maar ze was heel leuk aan de telefoon haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven