Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Hoi dames, en van harte gefelciteer allemaal!

Mag ik met jullie meedoen? Na 11 maanden, eindelijk een positieve test in handen!

Uitgerekend op mijn verjaardag, 12 juli.. Het moest zo zijn ;).

Ik wil meedoen aan moeders voor moeders en ga volgende week een afspraak bij de vk maken.

Voor 7 december stond er een afspraak bij de gyn. Deze kan ik afbellen!!!

Ik ga even rustig alles lezen wat er al geschreven is.
Gefeliciteerd Snoevie! Wat een goed nieuws ik zet he er morgen bij.
Hierbij trouwens mijn test. http://i68.tinypic.com/152nvbm.jpg

Ik denk ook dat het bandenpijn is ( heb even googeld)

Om nog even terug te komen op het voorkeur, mijzelf maakt het helemaal niks uit, maar vind het voor mijn vriend wel heel leuk als het een meisje wordt. Omdat hij zelf al 2 zoontjes heeft uit een vorige relatie. Daarbij hebben mijn beide broers jongens, dus voor oma zou een meisje ook leuk zijn. Zelf heb ik heel erg het gevoel dat dit een jongentje wordt!
Gefeliciteerd Snoevie, wat fijn na 11 maanden! Welkom.

Wenn, ik denk dat het wel slim is om de tabel te gaan sluiten. Anders is het echt niet meer bij te houden. Ik persoonlijk vind het nu al lastig :-D

Missed, duidelijk positief en hij wordt donkerder. Ziet er goed uit!
Ja ik ben het wel met origineel eens.

Vind het ook nu al erg lastig.

Ik ben net door mvm gebeld. Zij feliciterde me wel
Fijn Elsa! Het is toch leuk om door iemand gefeliciteerd te worden. Vooral als je het nog niet tegen je omgeving kunt vertellen. Wanneer komen ze bij je langs?
Ik vond de felicitaties tot nu toe heel erg leuk maar ook heel gek.

Savonds zie je mijn buik echt al opzetten. Zelfs mijn vriend zei het al maar ik vraag mij af of dat nu al kan.
Voor aanvulling in de tabel:

Partner en ik Zijn beide 29 jaar. Ons eerste kindje en de 12e poging raak!

Ontzettend spannend allemaal, kan het eigenlijk nog niet geloven.

De vk bel ik volgende week voor een afspraak, mvm ben ik vast aangemeld.

Nu maar aan het werk, kijken of ik mijn grijns in bedwang kan houden ;).
Hoi hoi,

Wat leuk om al die verschillende verhalen te lezen, vind het echt bijzonder.

Ik vind het prima om de tabel te sluiten want het begint al te tollen in me hoofd hou t allemaal niet meer bij haha.

Hier sinds 2 dagen gespannen borsten, de kat kan niet eens meer bij me liggen wang dan schiet ik door het plafond. De misselijkheid begint wel op te komen, maar nog op de achtergrond.

Iemand schreef over der buik weet even niet meer wie maar ik heb er ook last van! Dacht dat ik mezelf in de maling nam maar het is toch echt zo. Ben van mezelf best tenger en draag altijd zwart dus valt al snel op denk ik dan.

Ik ga proberen vanaf vandaag wat vaker te schrijven, merk dat ik het allemaal niet meer bij hou
Goedemorgen dames,

3 december krijg ik mijn intakegesprek 😃. Het kan ook zo zijn dat het je darmen zijn die opzetten. Alles is zo in beweging in je buik. Het is nu een drukke bedoening daarbinnen 😄
En er is weer een dag voorbij, tel de dagen af naar de volgende echo, zo spannend of alles goed zit.

Tabel sluiten vind ik ook prima, moet nu al heel de tijd kijken wie wie is.

Zijn er trouwens meer mensen die hun intake gesprek in het ziekenhuis hebben?
Wat een gezellige drukte hier! Ik ben ook voor het sluiten van de tabel, vind t nu al amper nij te houden..

Hoe is t bij jullie met de kwaaltjes? Ik ben vooral erg moe, gekke dromen en wat gespannen borsten..

Heb 23 november eerste afspraak voor echo! Hoop zo dag het goed zit deze keer!

Probeer hier ook wat vaker mee te schrijven vanaf nu!
Rosalinde, nu je het zegt! Ik heb ook 2 hele gekke dromen gehad vannacht haha! Maar er kwam geen baby in voor, bij jou wel?

Tabel sluiten lijkt mij ook prima . Anders weet niemand meer wie, wie is ;).

Spannend allemaal de echo's! Mijne duurt alleen nog heeel lang, maar heb er een goed gevoel bij!
Ja van mij mag het tabel ook sluiten, weet nu idd ook vaak niet meer wat bij wie hoort.. Maar denk dat dat na een paar weekjes vanzelf op zijn plek valt, en anders gewoon een keer extra vragen om verduidelijking, toch?

Ik ben er vannacht 5x uit geweest om te plassen!! 5x!!!!
Van mij mag ook de tabel worden gesloten. Hou het niet meer bij hahah. Ik heb sinds vandaag een soort spierpijn onder in mijn buik. Trekkend gevoel. Heel apart gevoel.

Vanochtend weer getest, nog geen knaltest maar wel duidelijker dan de vorige. Ik stop nu ook met testen. Heb er genoeg gedaan. Ik wacht tot mijn afspraak bij de verloskundige en ga er nu gewoon van genieten.

Maak mezelf en mijn vriend anders gek met dat getest haha.
Sorry dames, weet niet meer wie vandaag een echo heeft, maar veel succes en hopen op een goede echo!
Oehhh wie heeft er vandaag een echo? Heeel veel succes!

Boterkoekje, heb je een foto van je laatste test? en hoeveel week+dag zit je nu ? Ik heb ook besloten nu even te kappen met testen, heb er inmiddels 5 liggen. Toch wil ik volgende week eind van de week wel weer testen, puur om te zien of mijn HCG weer afneemt

Vandaag precies over 2 weken echoo, ik kan niet wachten! Hahaha
Missed nee heb ik niet. Ik ben nu 5w+3d

Ik wil geen testen meer doen, omdat ik veel te gestresst ervan wordt. Dus ik wacht nu nog 3 weken.
Begrijpelijk ladies dat het hier druk wordt, wanneer ik niet meer pas zal ik een andere groep zoeken/opstarten.

Ik heb vanochtend opnieuw getest, de test van de action gaf een nog vagere streep dan gisteren, maar de digitale van CB (er zaten er toch 3 in dat pak) gaf toch echt aan zwanger. Ik heb vanochtend wel de verloskundige gebeld (is ook een vriendin). Super leuk om het met iemand te kunnen delen. We hebben 26-11 de eerste afspraak voor een echo, volgens haar berekening zou ik dan 7 weken en 3 dagen zijn. Nog 3 weekjes in spanning afwachten dus.

Het lijkt me dat er dan toch (onbewust) een beetje druk van je af gaat. Tenminste ik voelde me net een nepperd toen ik haar belde om te vertellen dat ik zwanger ben. Het blijft nog iets abstracts!

@boterkoekje: dat trekkend gevoel in mijn onderbuik herken ik, t lijkt op menstruatie/ovulatiekrampjes maar toch ook weer niet! Hoe ver ben jij? Ik nu 4 weken + 4 dagen.

@Rosalinde, ik begrijp dat jij al een miskraam hebt gehad? Wat rot en wat fijn dat je nu weer zwanger bent! Ik duim voor een geode echo voor je!

@ Snoevie: Mvm wil ik ook aan gaan meedoen, maar wil even wachten met bellen tot ik weer een dikke week verder ben en ook de actiontesten wat duidelijker worden, heb op de een of andere manier nogal wat angst dat t mis gaat!
Hoi lieve dames,

Ik heb net alle pagina's gelezen, maar toen ik eindelijk aan het eind kwam zag ik dat de tabel gesloten wordt haha. Maar aangezien ik dus alles gelezen heb ik vond het wel netjes om me eventjes voor te stellen. Ik ben 14 juli uitgerekend, maar het voelt nog heel erg vreemd. Ik vind het zo ontzettend fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die meerdere testen doet (werd een beetje lacherig over gedaan door naasten). Verder heb ik helemaal geen eetlust, kramp en kriebels in mn buik (dat hoort, toch?) en steeds een misselijkheids "vlaag". Het wordt ons eerste kindje, ik ben 24 en mijn vriend 36. Heel spannend en bijzonder allemaal, bedankt voor jullie fijne herkenbare verhalen en allemaal gefeliciteerd natuurlijk!

@theemuts ja hoor nog een juf hier! =)

Liefs
Per aspera ad astra.
Calm, het is een heel raar gevoel. Ik ben nu 5w+3d. Ik heb ook 26 november de echo en intake. Spannend!!! Mijn emoties gaan echt als een rollercoaster. Blij,onzeker,bang,gelukkig. hebben jullie daar ook last van?
Bij deze ga ik alle dames er nog bij zetten!! En vanaf nu sluit ik de tabel, wat mij betreft mag je er nog bij hoor juf91

Dus bij deze de tabel is gesloten!!
O top wenn, thanks! Ik heb mn intake&echo 3 december! Precies met 8wk dus. Spanneeeend =)
Per aspera ad astra.
Dank jullie Kim en missed, ik heb vanmiddag echo! Ben er echt heel erg zenuwachtig voor, hoop zo dat alles goed is. Hou jullie op de hoogte!
Succes pris!! Laat je het weten? Daarna wilde je in de tabel toch als het goed zat?

Ik duim voor je!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven