Aroma diffuser, welke geurtjes hebben jullie.
donderdag 5 november 2015 om 10:08
Ik heb een tijd geleden een aroma diffuser gekocht waar ik heel blij mee ben,
Mijn huis ruikt altijd lekker.
Welke geurtjes zijn jullie favoriet?? En waar kopen jullie ze?
Ik vind van de tuinen fresh cotton, cinnamon en pine wood het lekkerst.
Heb ook van een internet site Fortune vind ik ook heerlijk.
Ligt ook wel aan mij stemming.
Mijn huis ruikt altijd lekker.
Welke geurtjes zijn jullie favoriet?? En waar kopen jullie ze?
Ik vind van de tuinen fresh cotton, cinnamon en pine wood het lekkerst.
Heb ook van een internet site Fortune vind ik ook heerlijk.
Ligt ook wel aan mij stemming.
donderdag 5 november 2015 om 10:29
Ik gebruik er ook geen, vanwege kans op hoofdpijn. Voor de katteneigenaren onder ons: ik las gisteren een artikel dat het giftig (zelfs levensgevaarlijk) is voor katten. Een kat liep langs een diffuser die uit zichzelf spoot, kreeg het op haar vacht, likte zich schoon en moest vervolgens suf en onder de blaren in haar mond naar de dierenkliniek. Ze moest een ruime week aan de sonde.
donderdag 5 november 2015 om 11:03
donderdag 5 november 2015 om 11:03
Ik snap dit soort reacties op een topic niet. TO stelt een normale vraag. Antwoord dan gewoon niet als je 'niet snapt dat mensen die onnatuurlijke luchten in huis lekker vinden', 'hoofdpijn ervan krijgt', 'misselijk ervan wordt' enz.
Echt alleen maar van die zure reacties. Je kunt toch ook gewoon niet reageren als je die geuren niks vindt. TO vraagt toch niet om meningen en of het wel lekker is, die geuren?
Opvallend vaak op Viva, moet ik zeggen.
donderdag 5 november 2015 om 11:04
quote:Nyx- schreef op 05 november 2015 @ 10:29:
Ik gebruik er ook geen, vanwege kans op hoofdpijn. Voor de katteneigenaren onder ons: ik las gisteren een artikel dat het giftig (zelfs levensgevaarlijk) is voor katten. Een kat liep langs een diffuser die uit zichzelf spoot, kreeg het op haar vacht, likte zich schoon en moest vervolgens suf en onder de blaren in haar mond naar de dierenkliniek. Ze moest een ruime week aan de sonde.Zo, ben blij dat ik dit nu weet. Weer geld bespaard en belangrijker geen zieke kat.
Ik gebruik er ook geen, vanwege kans op hoofdpijn. Voor de katteneigenaren onder ons: ik las gisteren een artikel dat het giftig (zelfs levensgevaarlijk) is voor katten. Een kat liep langs een diffuser die uit zichzelf spoot, kreeg het op haar vacht, likte zich schoon en moest vervolgens suf en onder de blaren in haar mond naar de dierenkliniek. Ze moest een ruime week aan de sonde.Zo, ben blij dat ik dit nu weet. Weer geld bespaard en belangrijker geen zieke kat.
donderdag 5 november 2015 om 11:06
donderdag 5 november 2015 om 11:08
Ik vind het ook een afknapper als kerstartikelenshops oosterse parfumgeurtjes gaan toepassen. Dennegeur, prima, daar kan ik nog inkomen, maar Indiase geuren? Echt een sfeerverpester.
NB - misschien zit die stank in geurkaarsen of komt het uit productie-ateliers.
NB - misschien zit die stank in geurkaarsen of komt het uit productie-ateliers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 5 november 2015 om 11:17
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening,
Ik heb een elektrische diffuser,doe je water in en een paar druppeltjes olie,
Woord niet warm dus geen verbindings gevaar.
Mijn visite vinden het juist lekker ruiken dus geen klachten.
Als ze hier verkouden zijn doe ik er eucalyptus olie in helpt ook.
Dus ben er blij mee wat andere er ook van vinden.
Maar bedankt voor jullie bezorgdheid
Ik heb een elektrische diffuser,doe je water in en een paar druppeltjes olie,
Woord niet warm dus geen verbindings gevaar.
Mijn visite vinden het juist lekker ruiken dus geen klachten.
Als ze hier verkouden zijn doe ik er eucalyptus olie in helpt ook.
Dus ben er blij mee wat andere er ook van vinden.
Maar bedankt voor jullie bezorgdheid
donderdag 5 november 2015 om 11:25
Ik heb een lampe berger en daar doe ik nu zo'n wintergeur met kaneel en appel in. In de zomer had ik fresh linnen ofzo en iets met ananas/kokos. En ik heb van die scentchips, daar vind ik bijna alles wel lekker van. Heb ook eucalyptus idd! Heerlijk als je verkouden bent ik hou van dat soort geurdingen. En het is mijn eigen heus, dus jammer voor bezoek hoor. Ik heb alleen niet iets dat continu aan staat. Omdat ik dat niet zo prettig vind. Ik vind af en toe een lekkere geur wel fijn, maar niet continu. Dan ruik je hem op een gegeven moment ook niet meer.
donderdag 5 november 2015 om 11:52
Ik smelt ook wel eens van die scentchips, in een brandertje met een waxinelichtje onderin. Niet te lang, half uurtje is genoeg voor een lekker geurtje. Fresh linnen vind ik ook erg lekker, net als fresia, kamperfoelie en zo'n bosluchtje. Eucalyptus is inderdaad fijn als je verkouden bent.
Wat bezoek er van vindt, interesseert me eerlijk gezegd totaal niet. Ik heb niet de hele dag de tent vol zitten en IK woon hier, niet mijn bezoek. De geuren zijn niet heftig en opdringerig, meer vergelijkbaar met wat je in de gang ruikt als ik boven de was opgehangen heb. Ik kom ook wel eens bij mensen met een hond, en die vind ik dan weer niet naar roosjes ruiken
Wat bezoek er van vindt, interesseert me eerlijk gezegd totaal niet. Ik heb niet de hele dag de tent vol zitten en IK woon hier, niet mijn bezoek. De geuren zijn niet heftig en opdringerig, meer vergelijkbaar met wat je in de gang ruikt als ik boven de was opgehangen heb. Ik kom ook wel eens bij mensen met een hond, en die vind ik dan weer niet naar roosjes ruiken
donderdag 5 november 2015 om 12:15
quote:blueeyes*3 schreef op 05 november 2015 @ 11:06:
[...]
O, en brandertje gaat niet aan als ik er niet bij ben en staat ruimschoots buiten bereik van de kat. Ik doe het ook vaak aan als ze slaapt, scheelt ook.Die brandertjes heb ik ook hoor. Daar kan de kat niet bij komen. Wierook heb ik ook weleens aan.
[...]
O, en brandertje gaat niet aan als ik er niet bij ben en staat ruimschoots buiten bereik van de kat. Ik doe het ook vaak aan als ze slaapt, scheelt ook.Die brandertjes heb ik ook hoor. Daar kan de kat niet bij komen. Wierook heb ik ook weleens aan.
donderdag 5 november 2015 om 13:02
Scentchips vind ik echt heerlijk. Er zit een boekje bij met alle combinaties van geuren. Er zijn echt veel verschillende geurtjes. De geuren in het boekje zijn bijna altijd een combinatie van drie of vier verschillende geuren/chips.
In verschillende categorieën: flowers, fresh, earth, sweet, fruit, spices.
donderdag 5 november 2015 om 13:11
quote:Miss-Pippilotta schreef op 05 november 2015 @ 13:02:
Scentchips vind ik echt heerlijk. Er zit een boekje bij met alle combinaties van geuren. Er zijn echt veel verschillende geurtjes. De geuren in het boekje zijn bijna altijd een combinatie van drie of vier verschillende geuren/chips.
Klopt, alleen zie ik thuis dan niet meer welke scentchip welke kleur/geur is. Sommige lijken qua kleur echt heel erg op elkaar en als ze een tijdje bij elkaar in de verpakking hebben gezeten ruikt alles hetzelfde. Ik vind dat mixen dus niet heel handig, want weet niet of ik de juiste geuren bij elkaar gooi dan. Een nummer op de chip zou veel makkelijker zijn
Ik heb trouwens ook van die chips van intratuin. Die ruiken heerlijk! Hadden ze in ylang ylang (geloof ik) en citroen, zijn van die kleine stukjes.
Klopt, alleen zie ik thuis dan niet meer welke scentchip welke kleur/geur is. Sommige lijken qua kleur echt heel erg op elkaar en als ze een tijdje bij elkaar in de verpakking hebben gezeten ruikt alles hetzelfde. Ik vind dat mixen dus niet heel handig, want weet niet of ik de juiste geuren bij elkaar gooi dan. Een nummer op de chip zou veel makkelijker zijn
Ik heb trouwens ook van die chips van intratuin. Die ruiken heerlijk! Hadden ze in ylang ylang (geloof ik) en citroen, zijn van die kleine stukjes.
donderdag 5 november 2015 om 13:20
quote:Desperate_Housewive schreef op 05 november 2015 @ 13:11:
[...]
Dat is erg onhandig inderdaad!! Ik heb thuis zo'n doos met veel verschillende vakjes en stickertjes met de namen van de geuren.
Maar sommige kleuren lijken inderdaad zo op elkaar dat je ze niet uit elkaar kunt houden als je ze tegelijk koopt. Dat nummer op die chips vind ik eigenlijk wel dé gouden tip richting scentchips. Want zelfs in de winkel doen ze het weleens verkeerd..
Ik had een bepaalde chip als 'petals' gekocht en in een andere winkel zat er een hele andere kleur en geur als 'petals' in het betreffende vak.
Een nummer zou echt perfect zijn, vind het ook irritant dat ik ze niet uit elkaar kan houden. Het zijn er ook zoveel, soms bijna dezelfde kleur.
[...]
Dat is erg onhandig inderdaad!! Ik heb thuis zo'n doos met veel verschillende vakjes en stickertjes met de namen van de geuren.
Maar sommige kleuren lijken inderdaad zo op elkaar dat je ze niet uit elkaar kunt houden als je ze tegelijk koopt. Dat nummer op die chips vind ik eigenlijk wel dé gouden tip richting scentchips. Want zelfs in de winkel doen ze het weleens verkeerd..
Ik had een bepaalde chip als 'petals' gekocht en in een andere winkel zat er een hele andere kleur en geur als 'petals' in het betreffende vak.
Een nummer zou echt perfect zijn, vind het ook irritant dat ik ze niet uit elkaar kan houden. Het zijn er ook zoveel, soms bijna dezelfde kleur.