Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Mara, leuk!!!!

Ik was gister filmpjes op m'n mobiel aan het kijken en zag tot mijn schande dat zoonlief nog steeds dezelfde truien draagt als in februari... Toen nog te groot en nu dus te klein. Morgen naar de VK en daarna maar gewoon eens gaan shoppen voor die arme knul!

Vanmorgen werd ik echt super zwanger wakker... Moe en jankerig. Weet nu al dat het een hele lange dag gaat worden en hoorde gister ook nog eens dat ik vanavond alleen naar de bruiloft van onze buren moet omdat vriend tot laat moet werken. zoon blijft bij m'n ouders slapen dus ik ben echt gewoon alleen de hele avond! dat en slecht geslapen is niet zo goed voor m'n humeur...

Barrel weet je al meer?!

Over die rompertjes, zoon kreeg BV en was een kampioen in spuitluiers tot aan z'n nek. aan 7 rompertjes had ik dus niet genoeg! ( haha soms wel 3 0f 4 per dag...)

Ga even voorlezen!
Voor iedereen die het leuk vind heb ik toch maar even een hyve aangemaakt voor ons.

Je moet toestemming vragen voor je lid mag worden. Het is dus een besloten clubje waarvan ik nu nog het enige lid ben. Wil je bij je vraag om lid te worden je vivanaam vermelden?
Even knutselen nog, want ik wil zelf natuurlijk ook onherkenbaar blijven voor de rest van het forum
Ok, je kan mailen naar februari2009@hotmail.com en dan krijg je van mij de link naar de hyve...

Tuurlijk blijven we gewoon hier posten, maar op die hyve kan iedereen dan vertellen wat je niet zo snel op een openbaar forum wil hebben, wat voor werk je doet, waar je woont, dat soort dingen.
Bluester, heel veel sterkte!! Hopelijk is alles toch nog goed en vergissen ze zich. Het zegt niets, maar vrienden van ons hadden vorig jaar ook een gyn die paniekte, maar toen bleek het ook loos alarm. Dus het kan wel!

En dat jullie zeggen 30 minuten voor 20 weken echo! Wat lang!!! Wij hebben vorig jaar de 10 minuten nog niet gehaald hoor! De dame racete langs de belangrijke punten, schatte nog even het geslacht en we stonden weer buiten. Daarom gaan we het dit jaar commercieel doen.

Even posten en verder lezen
ga ik meteen ff doen!
Ga zo naar nederland. Het wil nog niet vlotten met tante worden.

Maarrrrrrr heb goede hoop dat het vandaag echt gaat komen

(positive thinking!)

Mara, LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Origineel, 10 min voor je 20 wkn echo...... belachelijk!!!

Volgens mij staat er in het ziekenhuis standaard 30 min. voor gereserveerd. Niet meer dan logisch willen ze alles goed bekijken.
njb, kan me volledig aansluiten bij je lijstje.

OOk hier echt wel 15 hydrofielen en nog soms tekort. Ook pakjes: 10 is een minimum, wij hadden een spugertje en dan heb je er zo 3 per dag. Spuugdoekjes dus ook, wij hebben 30 (!) slabbetjes en doekjes.

Musthave is inderdaad een dubbele kolf als je blijft voeden. Maar begin met een enkele en kijk of het allemaal lukt, of huur er 1.

En kraamtijd: wij hadden zowiezo een rustperiode van 13 tot 15 uur. Maar het beste was dat iedereen even vantevoren belde. Kun je plannen en heb je niet meer dan een man of 5 tegelijk binnen.

Geboortekaartjes: vorig jaar heeft manlief er zelf 1 getekend. Want van degenen die we op internet of bij de drukker zagen werden we niet blij. Dus het zal deze keer ook wel een eigen creatie worden!

Barrel, hoe gaat het met je zus? Al tante?

Bewegingen: eigenlijk is het nu hetzelfde als vorig jaar. Dus misschien toch ook weer een babytje dat zo heerlijk gezellig op schoot kan zitten

Hyves: ik ben volledig onbekend met hyves en doe dus voorlopig niet mee. Kost me teveel energie.

En vandaag heb ik me ziek gemeld. Nadat ik nu een uurtje heb geforumd ga ik maar eens kijken of ik op de bank kan liggen. Daar ben ik zo slecht in! Maar ja, ik kan amper op mijn benen staan van de moeheid, dus het moet wel.

Biaha en Frans: geniet van de echo vandaag!
Hai,

Jaaaaaa hier een goede echo vandaag!!! Alles was mooi te zien, baby lag er lekker voor. Ze heeft alle organen goed kunnen bekijken en het zag er allemaal normaal uit. Ze heeft er bij ons ook ruim de tijd voor genomen. Een half uur wel idd. Heerlijk om te zien. Ook zo leuk dat je een voetje ziet bewegen en dat ik tegelijkertijd de beweging kon voelen. Ik ben zooo opgeluht. Ow enne we hebben toch maar gegluurd wat het zou worden. Mijn man wilde het al en ik kon toch echt mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Mijn voorgevoel was helemaal goed. Wij gaan de statistieken hier weer een beetje rechtrekken (liever nog niet in de tabel, want we weten nog niet tegen wie we het allemaal gaan zeggen).

Hyves vind ik wel leuk denk ik. Zal je mailen Ibbel!

Biaha, hoe was jouw echo?

Oh Bluester, ik heb nog even gevraagd over vochtblaasjes in de hersenen en mijn echomevrouw zei dat dat eigenlijk altijd weer wegtrok. En dat ze dacht dat je maandag een echo zou krijgen van een meer ervaren iemand. Zij vind het niet iets om je zorgen over te maken. Nou ja hopenlijk, ter geruststelling. We hadden het erover, omdat ze wat uitgelopen was omdat ze al een paar keer slecht nieuws had moeten vertellen vandaag.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hey meiden,'

Baby hier ook weer helemaal goedgekeurd. Gisteren bij de VK geweest en alles ziet er prima uit. Groeit goed, baarmoeder zit nu 2 vingers boven mijn navel.

Mara: gefeliciteerd!

Frans: fijn dat het een goede echo was en helemaal leuk!

Gisteren een kinderwagen (rood) gekocht, zo'n combiding, model 2008 dus helemaal in de aanbieding. Het scheelde zo'n 300,00 euries. Ben er superblij mee, we kregen ook een trappelzak, deken, regenkappen erbij. Misschien een tip voor de anderen volgens mij overal opruiming nu omdat de modellen voor 2009 eraan komen.

Niet te veel schrijven over eten hoor, zit hier op m'n werk te watertanden en krijg gelijk zin in pizza en ander lekkers.

Leuk idee Ibbel hyves, zal je mailen

Groetjes Engel
Dag lieve dames!

Dank jullie wel voor jullie lieve welkom-terug-berichtjes!!

Het gaat de laatste dagen weer erg slecht, dus ik ga nu niet op iedereen reageren.

Ik wil alleen Bluester even een enorm hart onder haar riem steken.

Ik hoop van harte dat je na het weekend positiever nieuws gaat krijgen en dat je gevoel dat het goed zit helemaal klopt!

Ik duim mee met de andere dames.

Dikke zoenen, Lein
Frans, gefeliciteerd! Heerlijke opluchting he, de echo!

Hier vanochtend weer naar de VK geweest, gelukkig weer een goed hartje horen kloppen. Mijn baarmoeder gaat ook tot boven mijn navel. De afgelopen maand geen enkele kilo aangekomen.

Met 12 wkn woog ik zo'n 63 kg, met 17 wkn 59 en nu bijna 22 weken en nog steeds 59 kilo. Volgens de vlos is dit niet erg, maar ik moet wel bewust op mn voeding gaan letten.

En verder zag het er allemaal weer prima uit,

Engel, ben ook op zoek naar een kinderwagen, mag ik vragen welke en waar jij de jouwe hebt gekocht?

X Meike
Frans gefeliciteerd! Leuk dat er toch weer wat variatie in de poule komt

Erg he dat je je niet kunt beheersen op het moment zelf.. Daar had ik ook last van, ik ben gewoon te nieuwsgierig hihi.

Engel jij ook gefeliciteerd! Ik heb trouwens ook een rode kinderwagen gekocht. Misschien lopen we straks wel met dezelfde.

Zo en nu zit ik te wachten tot ik toestemming voor de hyve heb. Dan kan ik daar openlijk over namen discussieren

Overigens is de hyve alleen voor de forum dames? Anders zou mn zus op slinkse wijze zich toch nog erin kunnen lullen natuurlijk... (ja zoals de waard is...)
Mara en Frans, Gefeliciteerd!! Ik kon me ook niet helemaal beheersen maar het was echt niet te zien en het is goed zo

Wat lief van je Frans dat je nog even gevraagd hebt naar die vochtblaasjes in de hersenen. Klopt dat deze meestal weer wegtrekken maar ze noemen het wel een softmarker. En één zo'n softmarker zegt niets maar twee vraagt meer onderzoek. Bij ons was die tweede dus de niertjes die qua grootte aan de bovenkant van de norm zaten....vandaar het vervolgonderzoek.

Ik neem de kinderwagen van mijn zus over en nog heel veel andere spullen dus zit een beetje in een vacuum qua kopen. Weet nog niet precies wat ik nodig heb en wat niet. Heb vorige week wel wat kleertjes gekocht maar heb nog lang niet die hoeveelheden in huis die jullie noemen. Iedere keer een spuitluier..haha moet er nu nog even niet aan denken

Meike, fijn dat alles goed was!! Wordt jij iedere keer gewogen bij de VK?
@Bluester; yep, iedere keer standaard de bloeddruk, op de weegschaal en het hartje beluisteren.

Ik maakte me eerst wat zorgen over dat ik niet aankwam. Maar volgens vlos is dat niet nodig...dus als iemand anders hier dit ook heeft, maak je geen zorgen.

Vanavond lekker zwemmen, heb er wel zin in!

Biahaaaaa, meld je even! Ben nl errug benieuwd naar je echo!!
Mara en Frans gefeliciteerd met jullie goede echo's.

Ik denk dat het wel een opluchting is.

Ik mag dinsdag en hoop ook dat alles er goed uit zal zien.

Ibbeltje ben ook aangemeld op je hyves.

Kan hem alleen niet op mijn eigen hyves pagina terug vinden.

En die hyves is alleen voor de meiden die hier ook zitten toch?

Bluester ik hoop dat je een beetje de week door kunt komen blijf voor je duimen.

Biaha weet je al wat? Ben benieuwd hoe het gegaan is.

Hier weer een aantal dingentjes gebeurd.

Ben vorige week twee keer wat vocht verloren.

Bij de tweede keer werd ik toch wat onrustig over en toch even gebeld.

Hebben ze alles nageken en het blijkt niks ernstigs te zijn.

Daarnaast wordt ik sinds een week knetter gek van extreem veel hartkloppingen.

Heb dat al wel wat langer maar wordt alleen maar erger en wordt er erg onrustig en opgejaagd van.

Ook aan de gyn gevraagd en die vond dat ik wel even na moest laten kijken ook ivm de hoge bloeddruk.

Dus kon ik door naar de cardioloog en die zei dat het veel voorkomt bij zwangere vrouwen.

Maar wou voor de zekerheid toch een hart echo en een 48 uurs holter doen dus daarvoor moet ik 13 oktober langskomen.

Dus al met al veel gebeurd maar gelukkig niks ernstigs.

We zitten momenteel ook prive in een onwijse stress situatie dus alles bij elkaar is niet zo fijn.

Dinsdag de 20 weken echo en hoop dat alles er goed uit zal zien.
Dat klinkt inderdaad als een onwijze stresssituatie. Pfff alleen daarvan zou je al hartkloppingen krijgen. Goed dat het serieus wordt opgepakt en je hopelijk snel gerustgesteld kunnen worden!!
Nog steeds geen Biaha, kom nou, ik ben echt heel nieuwsgierig hoor, en ik heb ook een enorme fantasie die meteen op hol slaat als je je niet snel even meld!!

Tuurlijk is die hyve alleen voor ons. Leuk dat er al zoveel bij zijn gekomen trouwens,
Biaha, doe ons dit niet aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meldplicht!!!! NU!!!!

Frans LEUK!!!! gefeliciteerd met je goede echo.

Hihi wel grappig dat je je niet hebt kunnen beheersen. Ik dacht nog wel dat je er zo stellig in was.

Fijn dat weer veel beebs zijn goedgekeurd, dat horen we graag!

Lein rot voor je dat het nog steeds niet beter gaat! Maar geeft toch niets dat je dan niet zo vaak langskomt. Is al gezellig dat je af en toe laat weten hoe het met je gaat.

Ben nu in nederland bij mijn ouders en de auto hebben we maar uitgezet, de goede kleren weer uitgetrokken. We staan weer in de ruststand. Het is NOG NIET GEBOREN!!! grrrrrr

Ze is weer terug naar de zaal gebracht morgen maar weer verder kijken. Het schiet echt geen cm op!! :(

Vandaag mijn eerste roze shirtje gekregen, van (natuurlijk) mijn moeder! maar goh wat is dat gek zeg na al die stoere jongens kleertjes. Maar wel heel leuk!!

Wauw Meike, ik wou dat ik die kg had. Helaas is het na de vorige zw nooit helemaal weer goed gekomen *oeps*

en de teller staat nu na 21,5 wk op +6 kg.
Kan iemand me mss vertellen hoe ik ook alweer op de hyves site kom??? *schaamschaam* weet echt niet meer hoe het werkt. ben ook niet zo'n mega hyver en een computerleek *sorry*
He Ibbel!!

Ik heb je uitnodiging gehad, maar toch moet je me nog accepteren?? Ik heb jou een ander mailadres gegeven als die op mijn hyves staat.. Misschien dat het dat is... Nouja, in elk geval is de achternaam hetzelfde en de voorletter ook, dus je kan me accepteren hoor.. Ik heb op lid worden geklikt maar wacht nu op toestemming van de beheerder..

Barrel, dit schiet niet op he!! Meike, wow 59 kg!! ik hang toch echt normaal rond de 66/67 en nu vorige week 70.. Is wel redelijk normaal geloof/denk ik..

B12, vervelend die hartkloppingen, had ik in het begin af en toe.. Niet echt prettig!!

Haha Engel, ja dat komt door Floor!! Telkens als ik nu Floortje zie staan denk ik: PIZZAAAAAA..

En Mara.. Idd, lekker openlijk over namen kletsen.. hihi, leuk!!

Zo, ik ga 66e zintuig kijken!!! Doeiii!!
Sorry laat laatste maar! ben echt blond
Sjaanie, kun je er nog steeds niet op? Je staat wel bij de plaatjes in ieder geval en men wat heb jij veel vrienden zeg!!

Barrel rommelt het al wat meer?

Bij mij staat de teller nu op +2 met nog 21 weken te gaan....
Nog steeds geen Biaha hier....????
Ik ben ook wel benieuwd naar Biaha. Gej he dat je je toch zorgen gaat maken als iemand even wacht met zich melden. Hopenlijk is ze gewoon veel te druk en komt ze strax met goed nieuws.

66e zintuig

Barrel, men wat spannend voor je zus zeg!!

Ehm ja ik was idd heel stellig, maar ik was woensdagavond al wat minder stellig en toen ik daar eenmaal lag tijdens de echo, kon ik me echt niet inhouden. Aiai mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn stelligheid. En ik vind het eigenlijk ook wel heel erg leuk om het wel te weten .

Meike, haha jij was ook zo nieuwsgierig he
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven