Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Heeft iemand van ons toegang tot de hyve gevraagd vandaag om halftwee toevallig. Iemand vraagt toegang en de naam komt me niet bekend voor namelijk...
@ Loewyz > heel veel sterkte.... Als je lekker van je af wil schrijven, gewoon doen he! Geeft helemaal niets dat je niet bijleest en niet op iedereen kan reageren. Maar wil je gewoon ff spuien, dan ben je echt welkom. Sterkte!

@ Summer > ja, met tutje bedoel ik speentje, hahaha! Is dat een ongebruikelijk woord? Ik zeg nooit speen, altijd "haar tutje". Speen zit op de fles en de tut is dat ding wat je er in stopt als ze huilt zeg maar (wat ze vandaag trouwens de heeeeeele dag doet.)

Ben om 12.00 uur de fles bij oma gaan geven en toen gaan wandelen onder het mom van "dan is ze tenminste stil". Kwam net om 14.30 uur toen ik bijna thuis was oma tegen en die zei heel verbaasd "ben je nog stééds aan het lopen....???". En die bood meteen aan om Veerle even mee te nemen naar de AH zodat ik in huis e.e.a. af kon maken. Eten klaar maken, opruimen, etc. En toen oma zag dat in het tasje wat aan de reiswieg hing, mijn lunch zat, en dat ik dat dus tegenwoordig lopend achter de kw op eet omdat madam dan tenminste stil is, vond ze me helemaal zielig, hahahaha! Maar de hond is blij, die loopt tegenwoordig 3 uur buiten. Dus ik nu als eem spéér door het huis (en even snel vivi-forum lezen, hihihi).

Nou, ik hoop dat jullie schatjes liever zijn vandaag, want die van mij die gaat echt op marktplaats als ze zo doorgaat.......
Lieve Forummers,

Met React hebben we afgesproken dat we topics met 5000 onderwerpen of meer zullen sluiten (dus niet verwijderen) en een nieuw deel aan (laten) maken.

Dit omdat deze topics er op dit moment voor zorgen dat het hele forum trager is dan nodig.

Jullie kunnen een nieuw topic starten en de link naar mij mailen (zet er wel even bij, welk topic). Ik zal dan de link naar het nieuwe topic hier plaatsen.
Beste forummers,

Vandaag heeft onze technische partij ons laten weten dat topics met meer dan 5000 reacties één van de oorzaken is van de traagheid de laatste tijd.

Daarom hebben wij helaas moeten besluiten jullie te vragen voor deze topics een nieuw deel aan te maken en de lopende topics te voorzien van een slotje.

Onze excuses voor het ongemak....

SanneW

Redactie Viva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven