Aroma diffuser, welke geurtjes hebben jullie.
donderdag 5 november 2015 om 10:08
Ik heb een tijd geleden een aroma diffuser gekocht waar ik heel blij mee ben,
Mijn huis ruikt altijd lekker.
Welke geurtjes zijn jullie favoriet?? En waar kopen jullie ze?
Ik vind van de tuinen fresh cotton, cinnamon en pine wood het lekkerst.
Heb ook van een internet site Fortune vind ik ook heerlijk.
Ligt ook wel aan mij stemming.
Mijn huis ruikt altijd lekker.
Welke geurtjes zijn jullie favoriet?? En waar kopen jullie ze?
Ik vind van de tuinen fresh cotton, cinnamon en pine wood het lekkerst.
Heb ook van een internet site Fortune vind ik ook heerlijk.
Ligt ook wel aan mij stemming.
donderdag 5 november 2015 om 13:32
@ miss-pippilotta: ik zeg het om mensen te waarschuwen, hoop dat je mijn reactie niet onder zuur vindt vallen. Ik moet ook zeggen dat ik eerst alleen maar aan synthetische / electrische luchtverspreiders moest denken.
Van alle natuurlijker aroma-verspreiders (kaarsen, wierrook, olie-brander) gaan vooral kaarsen en oliebrander nog wel. Vooral met olie kan je nog best aardig doseren / verdunnen, ik hou wel van een lichte mandarijngeur. In de badkamer staan hier vaak olieflesjes met stokjes, in een lichte bloemengeur. Ook niet verkeerd.
Van alle natuurlijker aroma-verspreiders (kaarsen, wierrook, olie-brander) gaan vooral kaarsen en oliebrander nog wel. Vooral met olie kan je nog best aardig doseren / verdunnen, ik hou wel van een lichte mandarijngeur. In de badkamer staan hier vaak olieflesjes met stokjes, in een lichte bloemengeur. Ook niet verkeerd.
donderdag 5 november 2015 om 14:19
Ik heb van alles in huis. Geurkaarsen, olie, scentchips, geurstokjes, geurzakjes.
In de badkamers en de toiletten staan geurstokjes: lotus, vanille en spaas fresh nature.
Op onze slaapkamer in de kledingkast geurzakjes fresh cotton. In de woonkamer wisselt het nog al eens: kaarsen sandelhout, olie of scentchips waterlelie, clematis, lavendel en een geur de silent night wordt genoemd, ook een beetje zoetig.
In de badkamers en de toiletten staan geurstokjes: lotus, vanille en spaas fresh nature.
Op onze slaapkamer in de kledingkast geurzakjes fresh cotton. In de woonkamer wisselt het nog al eens: kaarsen sandelhout, olie of scentchips waterlelie, clematis, lavendel en een geur de silent night wordt genoemd, ook een beetje zoetig.