Hoe kwam je op je viva-username?
vrijdag 3 oktober 2008 om 15:04
Ik gebruik op verschillende forums, verschillende nicknames. Geen enkele is een afleiding van mijn eigen naam. Vind het ook aardig onverantwoordelijk als mensen wel onder eigen naam forummen.
Elninjoo heb ik vooral gekozen vanwege het onstuimige klimaatverschijnsel maar het betekent tevens kerstkindje en aangezien ik met kerst geboren ben, past 't me wel.
Elninjoo heb ik vooral gekozen vanwege het onstuimige klimaatverschijnsel maar het betekent tevens kerstkindje en aangezien ik met kerst geboren ben, past 't me wel.
vrijdag 3 oktober 2008 om 15:29
quote:Digitalis schreef op 03 oktober 2008 @ 14:59:
Het plantje Digitalis Naturalis vind ik een erg mooie plant, en is bovendien giftig. Sja.Misschien ben jij ook wel "giftig" in je gedrag.
Ik heet in het echt Hans. Herkenbaar? Met mijn vorige gebruikersnamen was ik nog herkenbaarder.
Het plantje Digitalis Naturalis vind ik een erg mooie plant, en is bovendien giftig. Sja.Misschien ben jij ook wel "giftig" in je gedrag.
Ik heet in het echt Hans. Herkenbaar? Met mijn vorige gebruikersnamen was ik nog herkenbaarder.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 3 oktober 2008 om 15:39
quote:hans66 schreef op 03 oktober 2008 @ 15:29:
[...]
Misschien ben jij ook wel "giftig" in je gedrag.
Zo had ik het wel bekeken hoor Lad, en dat klopt ook gewoon
Hoe heette je eerst dan Hans? Hans-van-nr.68-op-de-hoek-in-Krimpen-aan-de-Ijssel?
[...]
Misschien ben jij ook wel "giftig" in je gedrag.
Zo had ik het wel bekeken hoor Lad, en dat klopt ook gewoon
Hoe heette je eerst dan Hans? Hans-van-nr.68-op-de-hoek-in-Krimpen-aan-de-Ijssel?
vrijdag 3 oktober 2008 om 16:32