Mode & Beauty alle pijlers

Bh centrifugeren?

06-11-2015 19:33 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ff vraagje ik was mn hele leven al m'n bh in m'n was in de wasmachine met waszakje gewoon op 1400 toeren mee

Wie doet dit nog meer??

Zegt het vrouwtje v bh winkel dat je het beter op 900 toeren kan draaien.

Ik ga echt niet alleen m'n bh wasje in wasmachine laten draaien op 800 toeren.
Doe ook altijd met de gewone was mee in een waszakje
Ik was ze meestal mee met de fijne was, die doet geloof ik 600 toeren. Maar ze gaan ook weleens mee op 1400.
Eh, ik ben echt een BH moordenares, die gaan gewoon allemaal mee in de was en ik centrifugeer ze allemaal mee op volle toeren. Ik ga ook geen was draaien voor een paar luttige stukjes stof en een handwasje ben ik al helemaal te lui voor.

Dan maar iets sneller een nieuwe BH kopen.
Het vrouwtje v bh winkel??

Nou as dat wijffie ut zegt zal ze r wel verstant van hebbuh he! Mja as jou bhs nog steeds heel zijn zou ik r ook gwoon mee door gaan hoor
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Ik was ze op de hand, ben ik nou heel erg? Ze gaan wel langer mee dan, ik heb sommige wel eens (per ongeluk) meegewassen, en de rek is er daar echt wel sneller uit.
Ik ben ook een bh moordenares dan denk ik want flikker ze ook gewoon met de rest van de was erin.
quote:fleetfox schreef op 06 november 2015 @ 19:35:

Eh, ik ben echt een BH moordenares, die gaan gewoon allemaal mee in de was en ik centrifugeer ze allemaal mee op volle toeren. Ik ga ook geen was draaien voor een paar luttige stukjes stof en een handwasje ben ik al helemaal te lui voor.

Dan maar iets sneller een nieuwe BH kopen. Ok mooi thnx
Handwas... en laat ze uitdruppen...

Dat was mijn advies wat ik kreeg uit de winkel...
Hier gaan ze zonder zakje op 1600 toeren. Heb nog nooit beschadigingen gehad (maar er zal waarschijnlijk wel eens een dag komen dat ik het me beklaag).
ik was ze op de hand maar ik centrifugeer ze wel even op 800 toeren, want anders duurt het 3 dagen voor ze droog zijn.
Ik gooi ze ook bij de gewone was in, soms wel op 95 graden als het zo uitkomt..
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Een passend wasprogramma kiezen, evt handmatig centrifugeren naar beneden bijstellen, bijv. 600. Als was klaar is, bh's eruit halen en de rest vd was nog even ( 8 minuten) op alleen centrifugeren op 1400.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Theemok1 schreef op 06 november 2015 @ 19:37:

Ik was ze op de hand, ben ik nou heel erg? Ze gaan wel langer mee dan, ik heb sommige wel eens (per ongeluk) meegewassen, en de rek is er daar echt wel sneller uit.

Wat rebels van je.

Nee, zonder dollen, dat is wel het beste voor je BH. Ik kan gewoon niet zo zuinig zijn op mijn spullen, een handwasje vind ik echt te veel moeite.
1400 toeren doe ik niet, maar 800/1000 toeren dan weer wel, anders heb ik een lekbak eronder nodig en daar ben ik te lui voor.
Ik ben niet gek, ik ben een Rorschach vlek!
Gewoon met de was mee in een zakje op 1400 toeren. Nooit problemen mee gehad.
Gewoon met de was mee in een zakje. Geen zin om ze apart te wassen. Of erger, met de hand. Lees: luie huisvrouw
Welke bh zit trouwens lekker. Ik had altijd padded sloggi wmp maar die zijn er niet meer.

Ik heb maat 80c
Dat handwasje kun je ook onder de douche doen als je toch net shampoo in je haar smeert.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik ben fan van bh's van Mey.
Ik heb bhs jaren op de hand gewassen, maar ik heb vorig jaar in de uitverkoop van esprit 3 bhs gekocht voor zeer weinig. En nu denk ik: hup, mee in de was en centrifugeren maar! En dan koop ik wel weer nieuwe ☺️
quote:sima schreef op 06 november 2015 @ 20:12:

Welke bh zit trouwens lekker. Ik had altijd padded sloggi wmp maar die zijn er niet meer.

Ik heb maat 80cMisschien is Lisca iets voor je.
quote:sima schreef op 06 november 2015 @ 20:12:

Ik heb maat 80cIk kan niet tegen kant gevoelige huid
quote:thee schreef op 06 november 2015 @ 20:57:

[...]

Misschien is Lisca iets voor je.Zie er goed uit maar ik kan niet tegen kant op m'n huid..
Ik ben een luie wasser. Ik doe de bh's gewoon bij de andere was, niet eens in een waszakje en centrifugeren op 1400.

Nu scheelt het dat ik geen dure bh's heb (kleine cup), maar zelfs met duurdere zou ik te lui zijn om het apart te wassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven