Bh centrifugeren?
vrijdag 6 november 2015 om 19:33
vrijdag 6 november 2015 om 19:35
vrijdag 6 november 2015 om 19:45
quote:fleetfox schreef op 06 november 2015 @ 19:35:
Eh, ik ben echt een BH moordenares, die gaan gewoon allemaal mee in de was en ik centrifugeer ze allemaal mee op volle toeren. Ik ga ook geen was draaien voor een paar luttige stukjes stof en een handwasje ben ik al helemaal te lui voor.
Dan maar iets sneller een nieuwe BH kopen. Ok mooi thnx
Eh, ik ben echt een BH moordenares, die gaan gewoon allemaal mee in de was en ik centrifugeer ze allemaal mee op volle toeren. Ik ga ook geen was draaien voor een paar luttige stukjes stof en een handwasje ben ik al helemaal te lui voor.
Dan maar iets sneller een nieuwe BH kopen. Ok mooi thnx
vrijdag 6 november 2015 om 19:52
Een passend wasprogramma kiezen, evt handmatig centrifugeren naar beneden bijstellen, bijv. 600. Als was klaar is, bh's eruit halen en de rest vd was nog even ( 8 minuten) op alleen centrifugeren op 1400.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 6 november 2015 om 19:54
quote:Theemok1 schreef op 06 november 2015 @ 19:37:
Ik was ze op de hand, ben ik nou heel erg? Ze gaan wel langer mee dan, ik heb sommige wel eens (per ongeluk) meegewassen, en de rek is er daar echt wel sneller uit.
Wat rebels van je.
Nee, zonder dollen, dat is wel het beste voor je BH. Ik kan gewoon niet zo zuinig zijn op mijn spullen, een handwasje vind ik echt te veel moeite.
Ik was ze op de hand, ben ik nou heel erg? Ze gaan wel langer mee dan, ik heb sommige wel eens (per ongeluk) meegewassen, en de rek is er daar echt wel sneller uit.
Wat rebels van je.
Nee, zonder dollen, dat is wel het beste voor je BH. Ik kan gewoon niet zo zuinig zijn op mijn spullen, een handwasje vind ik echt te veel moeite.