Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 21:36:

Dames, ik vind jullie echt schattig, maar ik en liefde zijn geen combi.

Het stormt hier trouwens.Hard to get, altijd goed
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 06 november 2015 @ 21:42:

[...]

Wat zeg je dat nou weer streng.

Zo gets toch niemand een room, als jij zo staat te schetteren?

Sorry.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Er kijken gewoon echt mensen K3 zoekt K3. Ik ga diegene op mijn TL ontvrienden.
.. al overgezet naar eigen ..
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2015 @ 21:44:

[...]

Voor mijn leerlinges vind ik het ook lastig. Meisjes klinkt altijd wat denigrerend, want verkleinwoord. Meid klinkt inderdaad als de struise hulp van de boerin in een streekroman, dus ik zoek nog naar een leuk alternatief. Meis is me wat te 'lekker gek.'Zeg ik ook wel vaak "Loop eens door meis"
Ik zeg ook wel eens wijffie.
Wie is hier een ouwe doos? Ikke?

Ik zie er jonger uit dan menigeen van jullie. Zo!

Wij kijken naar een film op RTL5. Met Denzel Washington. Nu reclame.
quote:yasmijn schreef op 06 november 2015 @ 21:54:

Wie is hier een ouwe doos? Ikke?

Ik zie er jonger uit dan menigeen van jullie. Zo!

Wij kijken naar een film op RTL5. Met Denzel Washington. Nu reclame.Flight, ik vond hem best goed.
I like being a mess. It's who I am.
Ik zie nu pagina 50 (Tussen 37 en die niets gezien of gelezen)

Maar zie iets van Welterusten. Ik lees niet verder... Maar welterusten voor degenen die gaan slapen.

Ik heb bijna niets gelezen. Alleen maar over Phil Collins en het einde van zijn carrière. Dat ze de drumsticks aan zijn armen plakten. Maar ze bonden ze aan zijn armen vast en opnames voor een album waren erg moeilijk want konden meestal maar 10 seconden .... Lees Wikipedia zelf maar even.

Drumstokjes waarmee hij op een drumstel sloeg. Had ik trouwens wel willen zien. Is moeilijk voor te stellen.

Groet en welterusten.

OUWE doos? Letterlijk nemen. Ik heb veel CD's in dozen staan. :-)
Ik heb de tv uit en the Antlers opgezet.
quote:AllyMcBeal schreef op 06 november 2015 @ 21:55:

[...]

Flight, ik vond hem best goed.Die heb ik in de bioscoop gezien. Niet slecht.
Life is short. Eat dessert first.
Kut windows 10. Elke keer stopt mijn geluid er mee.
Hoi allemaal,

Niet iedereen hier kent mij (denk ik) maar Praadje heeft me gevraagd onderstaand berichtje hier te plaatsen:

Beste medeforummers, wat er gebeurd is de afgelopen dagen is niet normaal. Ik heb het allemaal even teruggelezen en ik schaam me dood. Zeker naar Kia toe zijn zeker de schaamte enorm groot. Ik ben nog goed wegggekomen met een weekban.

Ik verblijdf momenteel in de kliniek omdat ik dus out of the blue in een psychose schijn te hebben gezeten (of misschien nog wel ziut).

De komende week zal ik hier nog wel verblijven. Ik ben afgelopen week begonnen met Chapix, een middel tegen het roken en een van de bekendste bijwerkingen is een psychose. Of dat echt zo is durf ik niet te zeggen, feit is wel dat ik nog nooit een psychose heb gehad en de verschijnselen dus ook niet herkend. Ik zal me voorlopig op de achtergrond houden, maar jeetje, wat heb ik me misdragen. Prada.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Saramill spoort ook niet, wat een draak zeg
quote:Zusenzoo schreef op 06 november 2015 @ 22:38:

Saramill spoort ook niet, wat een draak zeg

Zeg maar gewoon een kutwijf.

Loep haar ze kan geen normale reactie uit haar toetsenbord krijgen.
hm hm
quote:GateKeeper schreef op 06 november 2015 @ 22:39:

[...]

Zeg maar gewoon een kutwijf.

Loep haar ze kan geen normale reactie uit haar toetsenbord krijgen.Doe eens een linkje.
Wil stoppen met kolven maar voel me zo schuldig

Vanaf pagina 1 al
Mutarde, GK heeft het al gedaan.
Ik ben niet gek, ik ben een Rorschach vlek!
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 22:39:

hm hmDit.
Life is short. Eat dessert first.
Echt, die is gestoord. Hoe haal je het in je hoofd om zoiets te zeggen.
quote:Crazycatlady schreef op 06 november 2015 @ 22:28:

Hoi allemaal,

Niet iedereen hier kent mij (denk ik) maar Praadje heeft me gevraagd onderstaand berichtje hier te plaatsen:

Beste medeforummers, wat er gebeurd is de afgelopen dagen is niet normaal. Ik heb het allemaal even teruggelezen en ik schaam me dood. Zeker naar Kia toe zijn zeker de schaamte enorm groot. Ik ben nog goed wegggekomen met een weekban.

Ik verblijdf momenteel in de kliniek omdat ik dus out of the blue in een psychose schijn te hebben gezeten (of misschien nog wel ziut).

De komende week zal ik hier nog wel verblijven. Ik ben afgelopen week begonnen met Chapix, een middel tegen het roken en een van de bekendste bijwerkingen is een psychose. Of dat echt zo is durf ik niet te zeggen, feit is wel dat ik nog nooit een psychose heb gehad en de verschijnselen dus ook niet herkend. Ik zal me voorlopig op de achtergrond houden, maar jeetje, wat heb ik me misdragen. Prada.

Amen to that. Misdragen. Check.

Goed stukje zelfinzicht.

Verder gaat het er om wat Kia vindt.
Ze moest TO ook al hebben toen ze nog zwanger was. Net als Zubina die was ook doelwit van haar.

Ze heeft zelf 2 kinderen bij een borderliner met een straatverbod, ze loopt te klagen dat ze geen vent meer kan krijgen omdat kinderen toch wel afschrikt en ze is ontiechelijk eenzaam, triest figuur is het
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 22:39:

hm hmJa het zal
I like being a mess. It's who I am.
quote:doornroosje9 schreef op 06 november 2015 @ 22:43:

[...]

Dit. Nou inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven