Jongetje zaait dood en verderf in dierentuin

03-10-2008 17:13 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lachende jongen op beveiligingscamera

Ik lees net onderstaand bericht en denk... een jongen van 7 die lachend doodt?

Ik ben geen moeder, maar... het lijkt mij dat er iets niet klopt met dit ventje. Ik vind het beangstigend...

Wat vinden jullie hiervan? En hoe zouden die ouders zijn?

Ik ben echt perplex!

Jongetje voert dierentuinreptielen aan krokodil

Een 7-jarige Australische jongen heeft dood en verderf gezaaid in een dierentuin.

Stenen

Het jochie sprong over de omheining van het Alice Springs Reptile Centre in het midden van het land en leefde zich een half uur uit. Hij sloeg sommige dieren dood met stenen. Andere beesten voerde hij levend aan de krokodillen.

Lachend

Op beelden van een beveiligingscamera is de jongen lachend gezien terwijl hij in totaal 13 dieren doodde, waaronder een schildpad, enkele hagedissen, twee komodovaranen en een 20-jarige varaan. De schade loopt op tot 4000 euro.

Aanklagen

Werknemers van het dierenpark noemden de actie van het jongetje ongelooflijk. "We gaan proberen de ouders van de jongen aan te klagen", aldus de directeur van het park. Kinderen onder de tien kunnen niet worden vervolgd.
bah bah bah! ik kan daar zo slecht tegen.. had die krokodil 'm maar opgegeten

oh..en lijkt me idd dat er iets niet helemaal goed is met dat jongetje...
Psychopatie kan al op jonge leeftijd duidelijk worden...

Er moet een uitzondering op de wet komen die in ieder geval verplicht tot het opnemen van zulke kinderen in een inrichting.

Want zo`n jongen wordt later een gevaar voor de samenleving, dat kan bijna niet anders.
Viva naar de knoppen.
Brrr... wat een eng kind. Dat ie dat überhaupt durft tussen die reptielen. Zou het doodeng vinden!
Oh wat eng! Ik hoop dat ze hem wel heel goed ergens kunnen volgen, wat moet dit worden.
?

Waarom kon hij zich een half uur uitleven zonder dat ook maar IEMAND iets deed?

Enne, 2 komodovaranen doden? Wel een geweldenaar dan, Een komodovaraan kan wel drie meter worden, dus laat ik er gemakshalve maar vanuit gaan dat het nog jongen waren.
ik denk dat er zeker iets mis is met de jongen. Als je lachend dood is dat niet gezond. Er zal wel bijna zeker sprake zijn van een psychische stoornis.

Ik denk zelf dat de ouders dit al lang hadden moeten zien want ik kan me niet voorstellen dat ie nooit eerder "episodes" heeft gehad. Ik had hem persoonlijk al lang laten onderzoek maar goed ik heb dan ook een "hulpverlener" achtergrond. Misschien is het voor mensen zonder ervaring anders en denken ze dat het bij het groter groeien hoort. Hopen dat ze nu tot beter inzicht komen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Niet normaaaaaal toch! Waar zijn ouders op zon moment he? En vraag me dan ook af wat voor een ouders dat zijn :-S

Sta zelf voor de klas en daar zitten ook vaak dondersteentjes bij, maar dat een kind van 7 tot zoiets in staat is .... griezeltje!
quote:Miku2 schreef op 03 oktober 2008 @ 17:19:

Brrr... wat een eng kind. Dat ie dat überhaupt durft tussen die reptielen. Zou het doodeng vinden!.... had hij het ook maar eng gevonden..
sicko....heb er geen woorden voor...alhoewel....de ouders zullen ook wel niet heel verstandig bezig zijn geweest als ie een halfuur lang zijn gang heeft kunnen gaan...
Ik zeg opvoeren aan die krokodil.
Cum non tum age
Nou, dit is bijna horror, dat dacht ik ook toen ik dat las.

Zou zo'n jochie dan ook al eerder genieten van doden ofzo? Kan me niet voorstellen dat je, als je de eerste keer een dier doodt, dit zo doet?

En hoe kun je als kind idd in zo'n gevaarlijke situatie belanden zonder ouders. Je kijkt als ouders toch wel 3x uit voor je je kind laat verzeilen bij de krokodillen?
Jammer dat die kroko's z'n kop er niet af hebben gebeten. Was 't meteen gedaan. Nu zit je met een psychopaat in wording opgescheept. De meeste seriemoordenaars zijn zo begonnen. Eng jong, komt niet meer goed.
Dat komt nooit meer goed, toekomstige seriemoordenaar, wat ik je brom....
Haha, we denken hetzelfde Digi

EN.....HAP!
Lalein en Minny
Na 20 jaar, zonder Rolo bij zich te hebben:

Digi
Komodoveranen zijn zelf toch levensgevaarlijk??

Mijn God, dat joch moet in behandeling...
Zeg maar dag met het handje!

Maar mijn kind doet zoiets niet hoor....

De krokodillen hadden iig wel een feestmaal...

Dit is een Komodovaraan. Wat een mietjes zijn die varanen tegenwoordig! Had dat kind eens een been afgebeten ofzo.

En therapie? Laat me niet lachen. Therapie bij een psychopaat is als een vinvis kietelen met je pink: beide zaken werken niet. Een totaal gebrek aan gewetensfunctie praat je er niet even aan. Als ouder zou ik me er zelfs van distantieren, van het monster dat ik had voortgebracht.
Opsluiten dat joch. Is niks, wordt niks, komt niet meer goed.

En waar waren de ouders trouwens? Die mogen ze van mij ook voeren aan de krokodillen.
Misschien probeerden die komodovaranen eerst te redeneren met die mini-psychopaat om te kijken waar al die frustratie toch vandaan kwam....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven