Jongetje zaait dood en verderf in dierentuin

03-10-2008 17:13 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lachende jongen op beveiligingscamera

Ik lees net onderstaand bericht en denk... een jongen van 7 die lachend doodt?

Ik ben geen moeder, maar... het lijkt mij dat er iets niet klopt met dit ventje. Ik vind het beangstigend...

Wat vinden jullie hiervan? En hoe zouden die ouders zijn?

Ik ben echt perplex!

Jongetje voert dierentuinreptielen aan krokodil

Een 7-jarige Australische jongen heeft dood en verderf gezaaid in een dierentuin.

Stenen

Het jochie sprong over de omheining van het Alice Springs Reptile Centre in het midden van het land en leefde zich een half uur uit. Hij sloeg sommige dieren dood met stenen. Andere beesten voerde hij levend aan de krokodillen.

Lachend

Op beelden van een beveiligingscamera is de jongen lachend gezien terwijl hij in totaal 13 dieren doodde, waaronder een schildpad, enkele hagedissen, twee komodovaranen en een 20-jarige varaan. De schade loopt op tot 4000 euro.

Aanklagen

Werknemers van het dierenpark noemden de actie van het jongetje ongelooflijk. "We gaan proberen de ouders van de jongen aan te klagen", aldus de directeur van het park. Kinderen onder de tien kunnen niet worden vervolgd.
Hahaha Minny! *Ziet Komodovaraan met bril op, puntig grijs baardje en een dromenboek van Jung doorbladeren*
pedagogisch verantwoordde varanen dus...
quote:Digitalis schreef op 03 oktober 2008 @ 17:46:

Hahaha Minny! *Ziet Komodovaraan met bril op, puntig grijs baardje en een dromenboek van Jung doorbladeren*"En wat vind je er nou zelf van dat je me nu met een steen slaat?"
t manneke heette toch niet Irwin met zijn achternaam he? Wat papa kan kan ik beter....

quote:Lalein schreef op 03 oktober 2008 @ 17:47:

pedagogisch verantwoordde varanen dus... Die dachten ook vast "Deze jongen moet gewoon gehoooolpen worden"
Het ventje over 30 jaar:

http://www.youtube.com/watch?v=iVlkZVAw8Gc
quote:minny schreef op 03 oktober 2008 @ 17:48:

[...]

"En wat vind je er nou zelf van dat je me nu met een steen slaat?"

Hahaha, ik zie er wel een stripverhaal in, een komodovaraan als psychiater, haha.

Vind het wel een rare dierentuin. Hoe kan iemand nou overal beesten vandaan jatten en die doodleuk gaan zitten voeren aan krokodillen? Waren er geen mensen? Waar waren de ouders?

Nou ja, volgende keer maar hopen dat 'ie 't aandurft om in de leeuwenkuil te springen. Kijken of 'ie nog zo lacht.
Ik heb weleens gelezen dat wanneer een kind in staat is dieren te martelen of doden de kans erg groot is dat hij/zij een psychopaat zal worden (of al is). Brrr als dit mijn kind was liet ik 'm toch snel in een instituut stoppen.
Ik denk dat die leeuwen wel lachen dan
quote:LinLin182 schreef op 03 oktober 2008 @ 17:16:

bah bah bah! ik kan daar zo slecht tegen.. had die krokodil 'm maar opgegeten

Helemaal mee eens!

Als ie dit op deze leeftijd al doet, berg je dan maar als ie 17 is. Hij mag nog niet gestraft en/of opgesloten worden ook, dus 't is niet wachten of, maar wanneer ie z'n eerste menselijke slachtoffer gaat maken.
Hey Vinyl, 't is trouwens 'jongetje' en geen 'jongeNtje'. Leren de angels je niet spellen?

Ik zou dat kind elke dag naar de dierentuin brengen, en dan wachten tot 'ie in de leeuwenkuil springt. 'm Ook nog even aanmoedigen: jahoor Jantje, die leeuwen doen niets, maar als je ze een schilpad geeft wordt dat een mooie boel! Good riddance. Opzouten met gevaarlijke kutkinderen.
Is Rosemary's baby pas 7 trouwens....?
quote:Digitalis schreef op 03 oktober 2008 @ 18:05:

Hey Vinyl, 't is trouwens 'jongetje' en geen 'jongeNtje'. Leren de angels je niet spellen?

Ik zou dat kind elke dag naar de dierentuin brengen, en dan wachten tot 'ie in de leeuwenkuil springt. 'm Ook nog even aanmoedigen: jahoor Jantje, die leeuwen doen niets, maar als je ze een schilpad geeft wordt dat een mooie boel! Good riddance. Opzouten met gevaarlijke kutkinderen.

Whahaha, wat erg! Schaam me diep!

Ik wilde eerst jongen typen, maar ik vond het belangrijk aan te geven dat het nog een uk was

Gelukkig kan ik hem zelf even aanpassen, thanks!
quote:Digitalis schreef op 03 oktober 2008 @ 18:05:

Ik zou dat kind elke dag naar de dierentuin brengen, en dan wachten tot 'ie in de leeuwenkuil springt. 'm Ook nog even aanmoedigen: jahoor Jantje, die leeuwen doen niets, maar als je ze een schilpad geeft wordt dat een mooie boel! Good riddance. Opzouten met gevaarlijke kutkinderen.Meld jij je ook aan als de Angels een cursusje spellen weggeven?

(Maar alle spelfouten op een stokje, het is niet de bedoeling dat we forummers aanspreken op hun angelschap.)
quote:Vinyl schreef op 03 oktober 2008 @ 18:25:

[...]

Whahaha, wat erg! Schaam me diep!

Ik wilde eerst jongen typen, maar ik vond het belangrijk aan te geven dat het nog een uk was

Gelukkig kan ik hem zelf even aanpassen, thanks!Schaam je!
Vreselijk als je ouder bent van zo'n kind. Of zijn die ouders vreselijk en het kind daarom zwaar gestoord.
Het zal ongetwijfeld iets met elkander te maken hebben...
quote:minny schreef op 03 oktober 2008 @ 18:27:

[...]

Meld jij je ook aan als de Angels een cursusje spellen weggeven?

(Maar alle spelfouten op een stokje, het is niet de bedoeling dat we forummers aanspreken op hun angelschap.)

Oooh, maar in dit geval mag het wel hoor, vind het wel grappig!

Enne.. ik ben zelf altijd erg op de spelling, dus correcties zijn altijd welkom,
Neuh Lammy, is aangeboren.
quote:Vinyl schreef op 03 oktober 2008 @ 18:30:

[...]

Oooh, maar in dit geval mag het wel hoor, vind het wel grappig!

Enne.. ik ben zelf altijd erg op de spelling, dus correcties zijn altijd welkom, Staat genoteerd!
Oei.... Dat wordt opletten, haha
Bij ons op de kinderboerderij zijn konijntjes gedood en overhet hek gegooid door 2 jongens van 6 en 9. Volgens mij broertjes. Een week later liepen ze er weer te etteren. Deze verschrikkelijke pwychopaten in de dop moeten meteen uit de samenleving verwijdert worden en in een instelling geplaatst worden. En die ouders moeten ook even flink gecheckt worden.

Ik wordct altijd heel triest van deze berichten want onze kinderen moeten later met deze gekken dealen.
Bizar
Wat een afschuwelijk bericht!

Dit jochie moeten ze niet vrij rond laten lopen, zijn volgende slachtoffer is een peuter of kleuter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven