Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 november 2015 om 22:06
quote:elflet schreef op 07 november 2015 @ 22:04:
Wow.. jullie zijn druk geweest ! Ik heb nog wel even wat te lezen voor het slapen gaan.
Ik heb een portje en een plankje jonge kaas. Ik merk nu bijna niets van mijn griepje.
Had ik al verteld dat ik geboren en getogen 010-er ben? Ik hoop dat dat acceptabel is in mijn groepje
Trust allemaal Truste
Wow.. jullie zijn druk geweest ! Ik heb nog wel even wat te lezen voor het slapen gaan.
Ik heb een portje en een plankje jonge kaas. Ik merk nu bijna niets van mijn griepje.
Had ik al verteld dat ik geboren en getogen 010-er ben? Ik hoop dat dat acceptabel is in mijn groepje
Trust allemaal Truste
zaterdag 7 november 2015 om 22:07
Ik ben op pagina 61 en lees een paar reacties over wiet.
Ik loop dus echt achter wat lezen en inhoud betreft.
NOU, dat is knap lastig om gericht te reageren.
Ik roook het zelf niet. Ik heb het niet nodig om helemaal uit mijn dak te gaan.
Zonder het te roken dan. Herman Brood heeft dat ook een keer gedaan zonder, maar die vond het makkelijker om gewoon iets in te nemen. Dat ging sneller. (Ooit een serie geweest in dezelfde tijd dat hij met die heilsoldaat een gesprek had over haar maagdelijkheid in Villa Felderhof.)
Wiet... ik dacht het te gebruiken als cadeautjes. Ik heb een paar familieleden die ik er wel een plezier mee zou kunnen doen. Denk ik. Zelf gebruik ik niks.
Ik heb heerlijk geurende kruiden en een paar andere dingen staan. Dat vind ik ook al lekker.
Ik eet het zo uit de bakken. Als een konijn... maar dat ben ik niet... Nee, echt niet.
Ach mensen, DIT HIER LEZEN!! DIT is napraat.
Daar kan geen wiet tegenop.
JULLIE zijn beter dan welke wiet ook!!!! Ja echt!
JULLIE zijn een bron van inspiratie voor de meest maffe ideeën.
Daar kan geen wietplant tegenop!
Lachen is een gezonde spierverslapper. Heel ontspannend. Wat eigen richting erbij.
Dat is super.
Daag. Ik ga nog even wat lekkere thee drinken!
Die wiet is een experiment. Ik heb nu broccoli, maar die haalt het niet. Het gaat goed maar met vorst Boerenkool wordt het volgende keer. Dat kan tegen vorst.
WIET ....... daar ging het om. Het lijkt me leuk om dat eens te proberen. De hele straat ruikt hier naar kruiden als ik een soort van konijn uit die potjes heb gegeven. Bieslook, basilicum, koriander, anijs.
Nou, dat 100 x beter dan die gore vieze vette stinklucht van mijn buurvrouw haar eten. Ik weet niet wat die maakt, maar ik
Ik loop dus echt achter wat lezen en inhoud betreft.
NOU, dat is knap lastig om gericht te reageren.
Ik roook het zelf niet. Ik heb het niet nodig om helemaal uit mijn dak te gaan.
Zonder het te roken dan. Herman Brood heeft dat ook een keer gedaan zonder, maar die vond het makkelijker om gewoon iets in te nemen. Dat ging sneller. (Ooit een serie geweest in dezelfde tijd dat hij met die heilsoldaat een gesprek had over haar maagdelijkheid in Villa Felderhof.)
Wiet... ik dacht het te gebruiken als cadeautjes. Ik heb een paar familieleden die ik er wel een plezier mee zou kunnen doen. Denk ik. Zelf gebruik ik niks.
Ik heb heerlijk geurende kruiden en een paar andere dingen staan. Dat vind ik ook al lekker.
Ik eet het zo uit de bakken. Als een konijn... maar dat ben ik niet... Nee, echt niet.
Ach mensen, DIT HIER LEZEN!! DIT is napraat.
Daar kan geen wiet tegenop.
JULLIE zijn beter dan welke wiet ook!!!! Ja echt!
JULLIE zijn een bron van inspiratie voor de meest maffe ideeën.
Daar kan geen wietplant tegenop!
Lachen is een gezonde spierverslapper. Heel ontspannend. Wat eigen richting erbij.
Dat is super.
Daag. Ik ga nog even wat lekkere thee drinken!
Die wiet is een experiment. Ik heb nu broccoli, maar die haalt het niet. Het gaat goed maar met vorst Boerenkool wordt het volgende keer. Dat kan tegen vorst.
WIET ....... daar ging het om. Het lijkt me leuk om dat eens te proberen. De hele straat ruikt hier naar kruiden als ik een soort van konijn uit die potjes heb gegeven. Bieslook, basilicum, koriander, anijs.
Nou, dat 100 x beter dan die gore vieze vette stinklucht van mijn buurvrouw haar eten. Ik weet niet wat die maakt, maar ik
zaterdag 7 november 2015 om 22:08
zaterdag 7 november 2015 om 22:13
Ik zie aan de teller dat het op slot gaat hier. Ik moet mijn deur ook nog doen.
Was dat in de nacht van Prada vergeten. Zodoende had ik ook een PB van Prada. Lees net dat het vaker gebeurt. Ik doe er niet aan. Is zo al niet bij te houden.
Alles wat van mij is gequote is ook niet te vinden. Als het 2 dagen na dato wordt gevonden is het weer vergeten. Dat looopt dan niet.
Daag en snurk ze.
Was dat in de nacht van Prada vergeten. Zodoende had ik ook een PB van Prada. Lees net dat het vaker gebeurt. Ik doe er niet aan. Is zo al niet bij te houden.
Alles wat van mij is gequote is ook niet te vinden. Als het 2 dagen na dato wordt gevonden is het weer vergeten. Dat looopt dan niet.
Daag en snurk ze.
zaterdag 7 november 2015 om 22:15
quote:Pumps_italiaans schreef op 07 november 2015 @ 22:13:
Daag en snurk ze.Oké slaap ze en vergeet die deur niet.
Daag en snurk ze.Oké slaap ze en vergeet die deur niet.