Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 november 2015 om 12:14
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2015 @ 12:03:
[...]
Dat denken zó veel mensen, dat ze niet in een hokje te plaatsen zijn. Dat vinden ze meestal vooral zelf.
Toch wel hoor.
Dan is er altijd nog een hokje waar je zelf nooit aan gedacht had of je gaat in het hok 'lastig in een hokje te plaatsen'.
Een hokje is er heus.Ach, dat hokje zal me dan ook wel bevallen! Vooral het "lastig in een hokje te plaatsen".
[...]
Dat denken zó veel mensen, dat ze niet in een hokje te plaatsen zijn. Dat vinden ze meestal vooral zelf.
Toch wel hoor.
Dan is er altijd nog een hokje waar je zelf nooit aan gedacht had of je gaat in het hok 'lastig in een hokje te plaatsen'.
Een hokje is er heus.Ach, dat hokje zal me dan ook wel bevallen! Vooral het "lastig in een hokje te plaatsen".
zondag 8 november 2015 om 12:18
Que? haha wiens catfight nou precies dadel? De jouwe?
Afijn, hokjes dus.
https://www.youtube.com/watch?v=uKfS47Omwsc
Afijn, hokjes dus.
https://www.youtube.com/watch?v=uKfS47Omwsc
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 8 november 2015 om 12:29
zondag 8 november 2015 om 12:35
quote:Enn schreef op 08 november 2015 @ 12:18:
Afijn, hokjes dus.
https://www.youtube.com/watch?v=uKfS47OmwscNee battle tussen Nouschi en Morrigan.
Afijn, hokjes dus.
https://www.youtube.com/watch?v=uKfS47OmwscNee battle tussen Nouschi en Morrigan.
zondag 8 november 2015 om 12:42
quote:AllyMcBeal schreef op 08 november 2015 @ 12:36:
Volgens mij ben ik aardig gewoon en ik pas dan ook makkelijk in allerlei hokjes denk ik
Ik vind jou ook aardig en wil graag met jou in een hokje.
Volgens mij pas ik in bijna alle hokjes. Zelfs in het mannenhokje.
Er zijn ook hokjes waar ik gelukkig niet in pas, en waar ik hier probeer om eerst maar eens te luisteren. @FV bedankt, ik ben het niet altijd met je eens maar je kunt wel zo schrijven dat ik soms een klein beetje meer begrijp van de mensen om me heen.
Volgens mij ben ik aardig gewoon en ik pas dan ook makkelijk in allerlei hokjes denk ik
Er zijn ook hokjes waar ik gelukkig niet in pas, en waar ik hier probeer om eerst maar eens te luisteren. @FV bedankt, ik ben het niet altijd met je eens maar je kunt wel zo schrijven dat ik soms een klein beetje meer begrijp van de mensen om me heen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 8 november 2015 om 12:43
zondag 8 november 2015 om 12:49
quote:feow schreef op 08 november 2015 @ 12:42:
[...]
[...]
I like being a mess. It's who I am.