Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Toen ik bloedverlies had deden ze bij mij ook niks. Je bent nog te pril zwanger dus ze kunnen nog niks doen.

Ik hoop voor jullie dat alles goed gaat! Afwachten is zooooo kut
Oh jee dat is schikken zeg! Ik controleer ook steeds of ik bloedverlies heb want dat is toch de vrees van iedereen, toch? Tot nu toe helemaal niks.. Voel wel vandaag wat meer steekjes..

Ik duim voor iedereen en hopen dat deze weken snel voorbij gaan!

Wat betreft de thee.. Tja... Ik ben dan geen thee drinkster, wel koffie maar niet heel veel. Ik zou me niet zo druk maken.. Rood vlees, alcohol en nicotine vind ik van een heel ander kaliber, we moeten nog z n 7,5 maand.. Dus geniet van jullie kopje thee, das gezonder dan je druk maken over theïne, goed bedoeld hoor!!

Trouwens... 3 liter? Joh? Haha, echt?
Boterkoekje Ik ga ook voor jou duimen! Het is inderdaad schrikken. Hopelijk blijft het bij bruin en gaat verder alles goed.

Je kunt inderdaad niet alles vermijden, maar koffie zou ik wel echt mee opletten en niet meer dan een kopje per dag van drinken. Ik zit met thee ook in de liters afdeling, dus wil daarom toch wel een beetje opletten. Maar het is inderdaad soms wel een kunst om je niet overal bang voor te laten maken.
He, wat rot dat bloedverlies ook bij jou boterkoekje! Hopelijk is het snel weg!

Ik drink ook rooibos. Heeeerlijk! En voor 'straks' het helpt je borstvoeding op gang.

Ook cafeine in chocolade? Wist ik ook niet. Maar oooh, ik geniet te erg van pure chocola om het te laten liggen!
O wat spannend zeg boterkoekje, dat lijkt me echt heel naar inderdaad. Hopen dat het bij bruin blijft en inderdaad fijn dat het al minder wordt!

Ik ben het wel met kimmie eens. Natuurlijk stop ik met roken en drinken. Drink ik geen koffie meer en eet ik geen rood vlees meer, maar verder ga ik niet overal op letten, het wordt soms ook allemaal wel een beetje overdreven tegenwoordig. Daar ben ik altijd een beetje allergisch voor. Iedereen moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar je moet ook gewoon lekker genieten en niet teveel stressen
Wat vervelend boterkoekje! Ik had in het begin ook bloedverlies, dus weet hoe onzeker je er van kan worden! Bij mij lijkt er niks aan de hand, dus ga niet teveel stressen want hoeft echt niks te betekenen!

Oh en iemand vroeg of ik al iets kon zien op de echo met 5 weken: weinig! Maar wel een 'stipje' in de baarmoeder, wat volgens de gyn een goed teken was. Dat was namelijk duidelijk een vruchtje.

Wat betreft koffie en thee: ik drink nog maar 1 kopje koffie per dag (probeer sommige dagen geen koffie te drinken maar dat vind ik wel heel moeilijk) en eigenlijk alleen nog maar verse munt thee.

En ben soms ook heeeeel moe. Sport normaal echt heel veel, maar als ik nu 1x in de week een uurtje hardloop is het veel. Hoop dat ik wel weer meer energie ga krijgen, want heb dat sporten ook wel nodig om te ontspannen! Hoe is dat bij jullie?
Ik ben ziek geweest en week erna ook niet gesport omdat ik niet fit was en verkouden. Ik ga maandag weer beginnen met hardlopen, ben benieuwd of ik mee kan komen met de groep. Zal zwaar worden, 2weken niet sporten en zwanger

Woensdag doe ik meestal fitness en weekend deed ik ook hardlopen. De max is 10km wat ik deed. Ik ga me nu focussen op de fitness en ik loop zolang het niet te koud buiten is en ik geen steken etc krijg, anders ga ik maandag ook fitnessen en weekend gewoon wandelen. Bij mijn vorige zwangerschap was lopen al snel niet meer fijn, toen ben ik wel blijven schaatsen(deed een cursus) tot iets van 12 weken en daarnaast fitness en zwemmen, maar laatste maanden weinig gedaan omdat ik zo moe bleef, dus toen sporten op een laag pitje, wel veel wandelen, elke dag zo'n uur, ook in mijn verlof.

Nu wil ik proberen toch langer te blijven sporten, fitness kan je zelf aanpassen, dus daar ga ik weer voor! Alleen de avond uren misschien veranderen in de middag op mijn vrije dagen en dan even oppas regelen. Maar dat zie ik wel tzt. Probeer het nu eerst nog bij het oude te houden......
Hoe gaat het nu boterkoekje?
Paardrijden gaat tot nu toe gelukkig wel prima. Wat ik stiekem heerlijk vindt aan sporten/paardrijden is dat ik voor de rest even alles vergeet. Dan kom ik van het paard en dan denk ik ojaaa, zwanger . We hebben ook een hond dus aan een uur lopen kom ik ook sowieso wel per dag.

Ben ook benieuwd hoe het gaat inderdaad.
net een heel verhaal geschreven zie ik dat het een nieuw aangemaakt topic is onder de zelfde naam als die van ons

hebben meer mensen huisdieren en zo ja hoe gaan jullie die voorbereiden op de baby?

Bij ons ging het super bij de eerste, dochter en hond zijn beste maatjes. Maar ben nu wel wat onzeker omdat de aandacht zomenteen weer verdeeld moet gaan worden en dat zal betekenen minder aandacht voor de hond.

Het uitlaten gaat dan ook zeker wel een punt worden. Hebben een husky dus die trekken graag en met een peuter in de ene hand en een hond in de andere is het nu al lastig aan het worden. we wonen in een dorp dus weinig verkeer ect. maar toch.

nu lekker uitrusten heb sinds gisteren nergens trek in behalve brood en broodjes in de ochtend.
Ik ben ook stolsel verloren. Verloskundige gebeld die kon helaas niks doen. De huisartsenpost gebeld die zei dat het niet zo hoeft te zijn dat het een miskraam is. Morgen mijn huisarts maar bellen. Haal mij maar uit de tabel, want ik geloof niet dat het er nog in zit. Meiden ik wens jullie een onwijs goede zwangerschap. Hoop op allemaal een goede zwangerschap. Ik zal af en toe nog wel even spieken en reageren.
Aahh jeetje boterkoekje, wat super balen zeg! Mag je niet deze week naar de vk? Je wilt toch weten waar je aan toe bent.

Ohh no boterkoekje, zo naar =( =(

Per aspera ad astra.
De verloskundige kan niks doen omdat ik nog maar 5 weken zwanger ben. Ik hoop dat morgen de huisarts me doorstuurt naar ziekenhuis voor inwendige echo. Ik wil namelijk inderdaad weten waar ik aan toe ben.
Ah balen boterkoekje! Was het echt helderrood bloed? En heb je ook krampen? Misschien wil de verloskundige wel een echo maken als je deze zelf betaalt? Sterkte, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Ja helderrood bloed en donkere draadjes. Ik heb geen krampen. Ik bel eerst morgen de huisarts, als ik daar niet verder kom dan bel ik de verloskundige. Dank jullie wel meiden
Ah nee boterkoekje! Wat naar! Een groot stolsel? Denk je dat dit het vruchtje was? Vind het zo naar voor je zal ik je er nog in laten tot het duidelijk is? Of wil je er echt al uit? dikke knuffel!
Aah nee Boterkoekje hoop dat je snel een echo kan krijgen en dat het alsnog meevalt!

Eén stolsel hoeft nog niet persé een miskraam te betekenen toch? Sterkte voor jou!

@Thee: Ik drink ook veel meer rooibosthee nu, dacht eerst dat groene thee ook prima was, maar blijkt toch ook beter te zijn om niet meer dan een paar koppen per dag te drinken en bij mij ging het idd ook met grote hoeveelheden tegelijk!

@vermoeidheid: Komt en gaat hier met vlagen, soms kan het me echt ineens overvallen en kan ik ter plekke in slaap vallen, maar op andere momenten merk ik het nauwelijks.

@sporten: Ik merk dat ik dat nu best wel eng vind. Doe een teamsport en merk dat ik toch minder fanatiek mee wil doen of bepaalde bewegingen durf te maken. Hebben jullie dat ook? Dat je hier angstiger in bent? Bij mij speelt ook wel mee dat het al twee keer eerder is misgegaan denk ik...

En wat ik ook lastig vind nu is uit eten gaan, ik was vandaag uit eten en er was eigenlijk alleen een verrasingsmenu.. Zo lastig als je dan niet hardop kan zeggen dat je zwanger bent en daarom een aantal vragen hebt over wat je wel en niet mag eten.. gelukkig viel het uiteindelijk mee, maar ik zit dan toch niet echt relaxed. Ben het trouwens wel met jullie eens hoor, dat je ook niet te veel moet stressen! Als je niet rookt, drinkt en geen drugs gebruikt kom je ook al een heel eind volgens mij

Zal blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn!

Hopelijk volgen er de komende weken allemaal goede echo's hier!
Het waren af en toe wat kleine stukjes draadjes. De 1 wat dikker dan de ander. Ik denk wel dat het vruchtje is geweest. Ga er niet vanuit dat er nog iets zit helaas. Haal me er maar uit alsjeblieft. Als het goed is dan wil ik er wel weer in. Maar ik bloed nog steeds dus het is geen goed teken
Oh neeeee Ik zit even te vloeken, wat gaat het toch vaak mis, ongelooflijk.

Ik wil je onwijs veel sterkte wensen, mensen die het nooit hebben meegemaakt hebben geen idee hoe het voelt. Laat je nog wel even weten hoe en wat morgen Boterkoekje? Doe vooral rustig aan, het is niet niks. Lichamelijk ook.
ik heb je uit de tabel gehaald, ik heb je eronder gezet met een dikke knuffel of vind je dit vervelend? Dan haal ik alles weg.

Sterkte! Vind het echt heftig! Ik check ook steeds als ik naar de wc ga. Iedereen hoopt zo dat het goed gaat, maar helaas blijft de eerste periode spannend.
Het lijkt me inderdaad echt vreselijk om mee te maken. Ook al is het nog maar pril. Je hebt er al we een bepaalde band mee.

Sterkte meid!
Dank je wel lieve meiden. Wen ik vind juist heel lief wat je er heb neergezet. Jaa inderdaad het is heel pril en toch heb je er een band mee.

Ik hoop dat het bij jullie allemaal wel goed gaat!! Ik duim voor jullie xxx
En ik zal het laten weten ja
Ahhhh boterkoekje wat shit! Hoop natuurlijk dat het allemaal toch goed zit. Morgen inderdaad meteen een inwendige echo vragen, weet zeker dat ze dat doen. Heel veel sterke!

(Ik snap niet hoe die icoontjes werken maar ook van mij een hele dikke knuffel!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven